Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuollainen alaspäin kaartuva vihainen suu muka jotenkin erityisen kaunista?

Vierailija
01.01.2019 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c572d08f-ebed-4427-87e2-420137…

Itse pidän viehttävänä iloisen näköistä ilmettä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se alaspäin kaartuva suu ja suupielet taida olla yleisesti mikään ihanne. Mun toisen vanhemman suvussa se tuntuu olevan vahvasti perinnöllistä ja kukaan moiset huulet omaava sukulainen ei tunnu pitävän niistä, vaikka sellaiset paksut huulet onkin. Inhoavat just sitä että perusilme on tympeä ja näyttää aina tympeältä jos ei erityisesti hymyile. 

Vierailija
22/32 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasinkin toiseen ketjuun ihan samasta asiasta kuin ap. Typerää, että a) teininkin pitää olla ennen kaikkea "seksikäs" ja b) seksikkyys edellyttää nyrpeää ja kaikkeen kyllästynyttä ilmettä ja asennetta. Ei ole cool olla iloinen tai innostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen paljon nätimpi!

T: Jorma, 47 v

Vierailija
24/32 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan geeneilleen mitään mahda, et sinäkään. Jos on luonnollisesti alaspäin kaartuva suu (mikä ko. naisella ei ole), ei sitä perusilmettä voi mitenkään muuttaa. Kokeileppa itse pitää suupielet väkisin ylöspäin koko päivän, onnistuuko?

Kasvonpiirteet ja suun muoto ei ole yhtä kuin asenne. Sinä et asennetta voi suun mallista päätellä.

Minulta on kysytty lapsuudesta saakka olenko surullinen, vatsa kipeä, suuttunut jostain kun naama on ihan peruslukemilla ja olen esim pohtinut jotain tylsää.

Jeppis. Itselläni on myös sen mallinen suu että tuottaa ihan fyysistä kipua jos yrittää hymyillä silleen hangon-keksimäisesti :)

Olen kuullut kyllästymiseen asti kommentteja "heiiii, nyt vähän suupieliä ylös!!!", "mikä hätänä??? :o" ja "näytätpä surulliselta, voi toista... :("

Sori tästä, mutta en voi kasvonpiirteilleni mitään, ja kaikesta huolimatta EN ole vihainen tai suunnittele mitään pahuuksia :D

Vierailija
25/32 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lapsuuskuva, siinä hän ei erotu mitenkään erityisesti muista lapsista. Kristina Pimenova on toista maata, pienenä ollut todella söötti! Tosin hänelläkään ei kuvissa paljoakaan hymyä, miksi...

Vierailija
26/32 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän kaunis, vaikkakin suu eli huulet on jopa rumat. Liian pulleet ja jää ällö rako. Silti olisi mieluusti hänen näköinen. Mutta pelkkiä hänen huuliaan en huolisi, näyttäisin nykyistäkim rumemmalta.

Vierailija
27/32 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan hän erittäin kaunis! Ja ollut myös pienenä. Mitä te nyt höpötätte? Mikä siinä on, että jos joku äänestetään kauniiksi niin vauvapalstalla mammat yhteen ääneen kaakattaa, että ruma on. Nainen oon itekin, mutta voin ihan suoraan myöntää, että kaunis tyttö on ja kyllä, olen kateellinen tuollaisesta ulkonäöstä, vaikka en itsekään ole mikään rumilus.

Vierailija
28/32 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ulkonäön voi testata kysymällä itseltään, "huolestuisinko jos hän olisi mieheni uusi sihteeri".

Vierailija
29/32 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kuvauksellinen

Vierailija
30/32 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hän on hyvännäköinen ja pikemminkin seksikäs kuin kaunis. Tai ainakaan maailman kaunein. Söpönnäköinen myös.

Vierailija
31/32 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää vähän nuorelta sarasiepiltä. Mielestäni ei mikään ihmeellinen?

Mut nätti tyttö, ei siinä.

Eikä näytä siepiltä, jolla on pitkät ja suorakulmaiset kasvot ja pienet silmät. Tällä on pieni leuka, suuret silmät ja kasvon muoto paras mahdollinen mittasuhteiltaan. Suusta tulee mieleen nuori brigitte bardot.

Vierailija
32/32 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ulkonäön voi testata kysymällä itseltään, "huolestuisinko jos hän olisi mieheni uusi sihteeri".

Sellainen miesten yleisenä ihanteena pidetty ei olekaan mun ihanne. 

Eli voisin huolestua jos vaikka isotissinen blondi olisi kuvitteellisen mieheni sihteerinä, vaikka en itse välitä kummastakaan ominaisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä