Onko tuollainen alaspäin kaartuva vihainen suu muka jotenkin erityisen kaunista?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c572d08f-ebed-4427-87e2-420137…
Itse pidän viehttävänä iloisen näköistä ilmettä.
Kommentit (32)
Musta tuolla on todella oudot huulet, ei nätit.
Vaikka muuten hän toki on sata kertaa nätimpi kuin itse olen.
Ei oikeastaan kaarru alaspäin. Alahuuli on suora ja ylähuuli törröttää niin voimakkaasti että suu jää auki. Antaa tympeän ja tylsistyneen ilmeen. Isot pusuhuulet ja mahtava tukka. Kaipa tuo monen mielestä on kaunis kun on äänestyksen voittanut. Minusta tuollaiset äänestykset on mennyttä maailmaa, typeriä.
Samaa mietin. Ei silmätkään ole erityisen nätit. Kasvojen muoto on kaunis.
Ihmettelen valintaa. Viiskymppisenä varmaan aika vitt≠≠ntuneen ja pelottavan näköinen muija.
Miehet tykkää iloisesta ilmeestä ja naiset tykkää ylpeän tympeästä. Tutkittu juttu.
Sillä on liian vähän huulissa lihaa kun väliin jää kolo. Ihan hienoa, että kehityshäiriöisiä valitaan malleiksi jne. , miksei myös maailman kauneimmiksi :)
Teininä on kyllä kaunis, mutta minusta tuo lapsuuskuva on jopa rumahko. Pelottavan/ilkeän ja surullisen näköinen lapsi.
Oikeasti? Mielestäni hän on todella kaunis.
Yleensä kyllä vihainen ilme tekee luotaantyöntävän vaikutelman, ja varmaan tuollakin naisella tekisi jos livenä näkisin. Mutta kuvissa kyllä on hyvin kaunis, vaikka tuollaisesta ilmeestä en normaalisti tykkääkään.
Näyttää vähän nuorelta sarasiepiltä. Mielestäni ei mikään ihmeellinen?
Mut nätti tyttö, ei siinä.
olette naurattavan kateellisia tuolle nuorelle ja kauniille tytölle. "ei minusta mitenkään erikoisen kaunis", "omituinen suu", "liikaa lihaa huulissa" (ei jumaliste XD).
Onhan näitä joilla suupielet alas, Jessica Lange vaikka. Eri tavoin, ja hänestä hymykuviakin.
Tämä tytteli näyttää tyytymättömältä.
Kaunis nainen, mutta parhaalta näyttää jos naisella on sydänmen muotoinen suu hymyillessä.
Taavitsaisella on tuollainen ruma tyytymätön suu.
Ei kukaan geeneilleen mitään mahda, et sinäkään. Jos on luonnollisesti alaspäin kaartuva suu (mikä ko. naisella ei ole), ei sitä perusilmettä voi mitenkään muuttaa. Kokeileppa itse pitää suupielet väkisin ylöspäin koko päivän, onnistuuko?
Kasvonpiirteet ja suun muoto ei ole yhtä kuin asenne. Sinä et asennetta voi suun mallista päätellä.
Minulta on kysytty lapsuudesta saakka olenko surullinen, vatsa kipeä, suuttunut jostain kun naama on ihan peruslukemilla ja olen esim pohtinut jotain tylsää.
On se vielä tossa iässä. Kunhan ikää karttuu, niin ei enää niin nättiä.