Myyrä mtv3
Kommentit (1678)
ViimeineVieras kirjoitti:
Kata käytännössä paljasti olevansa myyrä kun sanoi että laittaa kaiken juhoon mutta ei silti tippunut.
Myös kun huonekaveri kysyi onko myyrä niin vaikeaksi meni vastaaminen. ;)
Ei niiden ole pakko puhua totta noissa haastatteluissa siitä ketä veikkaavat myyräksi.
Ja tietysti jokainen ei-myyrä yrittää uskotella olevansa myyrä jotta muut hämmentyisivät.
Aiemmin jo kirjoitin Lotan puhuvan kuin lukisi suoraan paperista. Onko kukaan huomannut että hän yrittäisi vetää epäilyjä itseensä? Mä en ole huomannut, päin vastoin hän yrittää vakuuttaa muita että myyrä olisi Katariina enkä ainakaan mä ole huomannut että se olisi kertaakaan vihjannutkaan mitään itsensä suuntaan. Eihän oikea myyrä halua että häntä epäillään. Kovasti myös yrittää liittoutua joka puolelle, saada muita luottamaan itseensä ja on niin kaveria. Liittolaisille sitten puhuu ketä heidän pitää yrittää 'syöttää' toisten päähän ja aina se on joku muu kuin hän itse.
Olli selkeä myyrä (etenkin tämän päivän jaksossa ehkä liiankin selvästi esillä tuotannon puolesta)
- potkaisi (siis kirjaimellisesti meni päin sitä) mehiläispesän köysi-lasku tehtävässä
- kaatoi kortit tehtävässä Katan kanssa
- sai jo heti ensimmäisessä jaksossa ja tehtävässä itselleen jokerin
- tippui maalipyssy tehtävässä ensimmäisenä (heti Pentin, joka ei ollut myyrä, jälkeen)
- tänään ei myynyt popcornia, ei paininut, potki hyvin edenneen korttitalonsa pilalle, ei saanut ainoana bändiä tunnistamaan kappaletta
- sekoitti kortit ”uhkapelissä” häviten näin koko potin ja voitti jokerin bingossa (selvästi tuotannon avustuksella)
- joka kerta kun Ollia on kuvattu täyttämässä kyselyä, ovat vastaukset viitanneet häneen itseensä
Ja tämän päivän jaksossa, lautan nokassa jolla he menivät joella kirjaimellisesti luki ”OLLI” (tuotannon vinkkejä katsojille, joista uutisoitukin ulkomaisissa formaateissa tapahtuneen)
Huoh, äsken olin sitä mieltä että voi olla kuka vaan ihan hyvin, mutta tätä ketjua lukiessa alan itsekin vaipua siihen uskoon että se on joko Tuija tai Olli. Niinsanotusti huomaamattomia taviksia mutta tosi hyviä esittämään sellasta eli ei kovin moni usko että ois myyrä.
Seuraava pudotus onkin jännä - kaikilla noilla jotain sellasta mitä uskon olevan Myyrä mutta yksihän se vaan on.
Tuijahan se on, kävi katsomassa kuvaa kahdesti ja intuitiolla olen nähnyt hänet myyränä alusta saakka. Jotenkin täysin jännittämätön pohdinnoissaan.
Edellisessä jaksossa Katriina sanoi epäilevänsä Juhoa, ja laittavansa kaikki panokset häneen. Juho ei ollut myyrä, mutta Katriina ei tippunut. Nyt Lotta, Pietari ja Tuija epäilevät Katriinaa, Katriina ei ole myyrä, mutta silti he eivät tipu? Pudotteleekohan tuotanto kilpailijoita oikeasti vastausten perusteella pois, vaiko draamankaarta ajatellen?
Itse olen epäillyt Lottaa nyt muutaman jakson ajan. Jos Tuija paljastuisi myyräksi, niin tulisi todella paha mieli Lotan puolesta, vaikuttavat niin hyviltä ystäviltä. Pietarin myyryydestä olisin eniten yllättynyt.
Ja sehän nyt oli kaikille selvää, ettei Katriina ole myyrä. Rakennettiin koko kauden sitä kuvaa, oli liian ilmiselvää.
Itse asiassa uskon finaalissa olevan Tuija/Olli ja Lotta/Pietari. Jos joku ei tajunnut, niin varmaan Tuija tai Olli on se Myyrä ja Lotta tai Pietari jompi kumpi pelaajana taistelemassa rahoista. Huhhuh. Jos Lotta ei se Myyrä ole niin uskon että tippuu, eli Pietari finaalissa Tuijan tai Ollin kanssa. Varmaan Ollin. En nää sitä tapahtuvan että Olli tippuis :-D
Tuijan olisi ollut tosiaan todella helppo myyräillä, koska on jatkuvasti esittänyt olevansa myyrä milloin kenellekkin ja tästä on porukka ollut tietoinen. Tosin, ottaisiko myyrä sellaisen riskin?
Laitan kommentit jokaisesta, yläpeukuttakaa sitä jonka kanssa olette samaa mieltä:
En ole yhtään varma kuka voisi olla myyrä.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo, se on Lotta!!!
Mikä teitä riivaa jotka ette hyväksy että muilla on eri arvaus kuin teillä? Ja vain arvauksia ne kaikilla on, sullakin. Tää on tv-ohjelma, viihdettä. Ei vakavaa. Joku tuolla aiemmin epäili jo kaikkien niiden älyä jotka EI YMMÄRRÄ ET MYYRÄ ON KATRIINA!!! Ja kukas se juuri tippui ohjelmassa..
Relatkaa te pakottajat vähän älkääkä täyttäkö ketjua turhilla kiukkukommenteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jo, se on Lotta!!!
Mikä teitä riivaa jotka ette hyväksy että muilla on eri arvaus kuin teillä? Ja vain arvauksia ne kaikilla on, sullakin. Tää on tv-ohjelma, viihdettä. Ei vakavaa. Joku tuolla aiemmin epäili jo kaikkien niiden älyä jotka EI YMMÄRRÄ ET MYYRÄ ON KATRIINA!!! Ja kukas se juuri tippui ohjelmassa..
Relatkaa te pakottajat vähän älkääkä täyttäkö ketjua turhilla kiukkukommenteilla.
No kukahan täällä ottaa vakavasti..... :D
Ollin bingo-voitto oli järjestetty. Olli on myyrä.
- Olli on onnistunut muissakin tehtävissä mutta laulutehtävässä oli ainut joissa ei laulua tunnistettu, voi olla ihan huono laulaja (niin kuin Pietari sanoi :D haha) tai muuta joten toisaalta en epäile Ollia yhtään, vaikuttaa fiksulta ja siksi mukana
- Pietari vaikuttaa tosi paljon ja ehkä sitten onkin.
- Lotta ja Tuija molemmat itkivät ja luulivat että tippuvat, esitystä vai realistista we dont know Tuijota tosiaan sellanen tavis, normaali ehkä samanlainen kuin Olli tai sitten myyrä ja siksi mukana, muuten olis jo tippunut.