Myyrä mtv3
Kommentit (1678)
Toistan edelleen samaa mitä olen sanonut jo tämän ketjun alusta asti, mielikuvani myyrästä muodostui jo ensimmäisen jakson loppupuolella kun tuli kilpailijoiden vuoro kertoa kameran edessä kisasta: myyrä on Pietari. Epäluontevat puheet, mikroilmeet, en osaa selittää mutta hän on vain eri tavalla epäluonteva kuin muut.
Alusta asti oon ollu sitä mieltä, että Tuija on myyrä.
Kaksi viimeisintä pudotusta olleet tosi yllättäviä! En olisi uskonut, että Lotta pääsee näin pitkälle, joten olisiko sitten myyrä? Kuka ehdotti rahojen tuplausyritystä? Siinä meni tonni.
Jotenkin en usko, että Olli olisi. Pietari ja Tuija tuntuvat liian "ilmiselviltä" myyräehdokkailta.
Tulisipa jo finaali!
Mutta nyt olisi mielenkiintoista tietää, ketä Kata luuli myyräksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viimeisintä pudotusta olleet tosi yllättäviä! En olisi uskonut, että Lotta pääsee näin pitkälle, joten olisiko sitten myyrä? Kuka ehdotti rahojen tuplausyritystä? Siinä meni tonni.
Jotenkin en usko, että Olli olisi. Pietari ja Tuija tuntuvat liian "ilmiselviltä" myyräehdokkailta.
Tulisipa jo finaali!
Olli ehdotti!
Whaaat!!! Olin ihan varma et kata ois myyrä
Vierailija kirjoitti:
Alusta asti oon ollu sitä mieltä, että Tuija on myyrä.
Sama! tottakai myyrä on sellainen, josta kukaan ei usko sitä ja Tuija on juuri sopivasti "näkymätön". Itekin olen melkein ensimmäisitä jaksoista ajatellut, että on Tuija. Sillä on aina sellainen kettumaine ilme naamalla, aivan kun miettisi jotain, silloin kun Roope kyselee asioita. Ilmeet paljastaa - se on Tuija.
T:ihmistuntija
Mistä Pietari tiesi sanoa hei heit veneen kuskille, kun siirtyivät viimeiselle tehtävälle? Mistä tiesi ettei matka jatku? Oliko vihje katsojille?
Miksi Kataa epäilevät eivät ole pudonneet? Jo useampi on sanonut, että laittaneet kaikki paukut Katalle.
Nyt on viimeistään selvää, että myyrä on Lotta!
No, kun Kata putosi, luulen että myyrä on liittolaiskolmikossa, Tuijaa minäkin nyt eniten epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa jo finaali!
Olli ehdotti!
Tässä jaksossa Ollin mokaaminen ja sössiminen olivat jotenkin liian ilmeisiä vai tekisikö myyrä noin läpinäkyvästi?
Vierailija kirjoitti:
Mistä Pietari tiesi sanoa hei heit veneen kuskille, kun siirtyivät viimeiselle tehtävälle? Mistä tiesi ettei matka jatku? Oliko vihje katsojille?
Miksi Kataa epäilevät eivät ole pudonneet? Jo useampi on sanonut, että laittaneet kaikki paukut Katalle.
Koska Kataan ja Lottaan taitaa sopia samoja vastauksia niin paljon.
Lotta aina itkee ihan *sti kaikissa pudotuksissa.
En ole seurannut kuin pari jaksoa ja luin että pitkin ohjelmaa annetaan katsojille vihjeitä myyrästä. Tänään katsoin pitkästä aikaaa ja yhden jokilaivan nimessä oli sisällytettynä nimi Olli. Eli pistän all inn Olli = myyrä
Myyriä eivät ole:
Pietari, koska Kata oli ainoa joka epäili häntä ja tippui.
Lotta, koska siinä tehtävässä missä etsittiin kuvassa olevia henkilöitä torilta, niin Lotta kertoi tiimille missä oli nähnyt aiemmin yhden kuvan henkilön. Myyrä ei kertoisi tuota tietoa todellakaan. Lisäksi aidot tunnereaktiot.
Myyrä on siis Olli tai Tuija. Kumpikaan ei ole tehnyt mitään tiimin eteen eikä mikään puhu sen puolesta, etteivät olisi myyriä. Nyt pitää vain miettiä kumpi on myyrä.
öö, mitä tämä myyrä on sabotoinut? Minua hiertää tämä sabotointi-kuvio, jota tehdään ilmeisesti silloin tällöin kun viitsitään ja tämän takia myyrää ei voi päätellä mistään ja uuh meillä on olevinaan fantastinen formaatti.
Tuossa veneessä olevassa sanassa oli ”Olli”. Pisti silmään. Hmm?