Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä mtv3

Vierailija
01.01.2019 |

Keskustelua sarjasta

Kommentit (1678)

Vierailija
621/1678 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku seuraillut noita muiden maiden Myyrä-sarjoja?

Onko niissä se myyrä ollut ihan tavallinen pulliainen? Jotenkin vain tuntuisi, että myyrän olisi syytä olla näyttelijä, kun tavallinen pulliainen saattaa liian helposti paljastua myyräksi, jolloin koko ohjelman idea katoaa.

Vierailija
622/1678 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av Suomen suosituin palsta, mutta silti täällä ei (kai?) kukaan kisaajien läheisistä ole vielä tullut kertomaan inside-tietoja tippujista tmv.

No Lotta on samasta työpaikasta, mutta en tiedä onko myyrä vai ei tai voittiko vai putosiko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1678 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietari on myyrä.

Vierailija
624/1678 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa tunnen yhden kilpailijoista ja tekee työkseen sitä mitä on ilmoitettukin. Ei ole paljastanut käsittääkseni mitään kilpailusta.

Vierailija
625/1678 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niissä se myyrä ollut ihan tavallinen pulliainen? Jotenkin vain tuntuisi, että myyrän olisi syytä olla näyttelijä, kun tavallinen pulliainen saattaa liian helposti paljastua myyräksi, jolloin koko ohjelman idea katoaa.

Mun tietääkseni ihan tavallinen pulliainen, joka on lähteny testaan ittiään. Muissa maissa myyrä on ollu ammatiltaan mm. matkaopas, pappi, poliisi, eläköitynyt eversti...

Vierailija
626/1678 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pentti ei tainnut oikein koskaan kertoa, että ketä epäilee myyräksi? Vähän niin kuin ei Tuijakaan.

Ohjelman alkupäässä hän epäili Juhoa, Ollia ja Ireneä. Juhon mukaan Pentti sanoi että aikoo olla finaalissa Juhon ja Pietarin kanssa. Myyrätestiä tehdessään sanoi laittavansa äänet yhdelle. Veikkaan hänen äänestäneen Juhoa tai Pietaria... tai sitten nuo jutut oli hämäystä. Olisi kiva tietää antaako tuotanto oikeasti vihjeitä vai bluffaako vallan katsojaa.

Sanoi myös Joonaksen olleen hänen pääepäilty ja Joonaksen pudotessa joutuvan etsimään uuden pääehdokkaan. Veikkaan että seuraavaksi tippuu Pentin liittolainen Kata, vrt. Joonas ja Matias jotka lähtivät vuorotellen.

Vierailija
627/1678 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun epäillyt on ekasta jaksosta lähtien ollut Katriina, Juho ja Olli.

Katriinasta vaan tuli myyrävibat: ei kovin puhelias, mokannut jotain juttuja ja mietin kans sitä, jos ne puhu Pentin kanssa niitten epäillyistä, ja Katriina ois saanu Pentin ihan väärille jäljille. Ehkä Pentin pudotessa tuli hänelle kans aavistuksen huono omatunto, niin siks tunteellinen reaktio?? Mut toisaalt joskus tuntuu et ois liian selkee myyrä.

Juhon epäilyttäviä tekoja on ollut mm. se että se pääsi sinne lentokoneeseen ilman osumia (hyvin mahollista et oltais tieten tahtoen ammuttu ohi) ja sitten se sen ärsyyntyminen siinä huonetehtävässä vaikutti feikiltä + sen omat ohjeet oli siinä vähintään yhtä sekavat.

Olli on vaan epäilyttävä ollu alusta asti :D.

Veikkaan että Pietari se ei ainakaan ole, muista en tiedä sitten.

Vierailija
628/1678 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta ja Tuija vaikuttaa ehkä viekkaimmilta tällä hetkellä koko pelissä, vaikka ei sitä välttis uskoiskaan. Harmi vaan toiselle jos toinen onkin myyrä.

Voisko muuten myyrä tehä sillee et suosis jotain. Esim jos tuosta kaksikosta toinen ois myyrä nii vaikka ei nyt kertoiskaan sitä tietoa, niin silti avustais sitä, jotta voittais?!?!? Nää tytöthän esim on tosi hyviks kavereiks tullu ilmeisestikin.

Vierailija
629/1678 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin juuri yhden jakson uutta Hollannin myyrää ja siinä oli useampi jotenkin julkisuudessa oleva henkilö: näyttelijä, toimittaja, juontaja jne.

Vierailija
630/1678 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lotta ja Tuija vaikuttaa ehkä viekkaimmilta tällä hetkellä koko pelissä, vaikka ei sitä välttis uskoiskaan. Harmi vaan toiselle jos toinen onkin myyrä.

Voisko muuten myyrä tehä sillee et suosis jotain. Esim jos tuosta kaksikosta toinen ois myyrä nii vaikka ei nyt kertoiskaan sitä tietoa, niin silti avustais sitä, jotta voittais?!?!? Nää tytöthän esim on tosi hyviks kavereiks tullu ilmeisestikin.

Samaa mietin minäkin. Avautuisi kaverilleen huoneessa ( Lotta ja Tuija kämppiksiä sekä Juho ja Pietu) vaikka joidenkin todisteiden kera olevansa myyrä ja sopisivat että jakavat voittopotin puoliksi. Täysin mahdollista.

Vierailija
631/1678 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin minäkin. Avautuisi kaverilleen huoneessa ( Lotta ja Tuija kämppiksiä sekä Juho ja Pietu) vaikka joidenkin todisteiden kera olevansa myyrä ja sopisivat että jakavat voittopotin puoliksi. Täysin mahdollista.

Veikkaan kyllä että sopparissa lukee, ettei saa paljastaa itseensä kellekään. Mut kai se kameroiden sammuessa periaatteessa on mahollista

Vierailija
632/1678 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ varmaan ne tuotannon henkilöt, jotka tietää (vai tietääkö oikeesti kuitenkin kaikki??) niin ihmettelis miten joku saa myyrä testeissä 100%. Toki oishan se mahdollista huomata se myyrä jostain

Vierailija
633/1678 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietari tai Lotta on myyrä. Pentti se ei ole, koska eroaa liikaa joukosta ikänsä takia ja olisi liian " erottuva".   Näissä ohjelmissa se ei koskaan ole se näkyvä tai kovaäänisin persona tai se, jota ensiksi myyräksi epäillään, kuten Irene, Olin varma ettei se ole se eikä ollut

Vierailija
634/1678 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av Suomen suosituin palsta, mutta silti täällä ei (kai?) kukaan kisaajien läheisistä ole vielä tullut kertomaan inside-tietoja tippujista tmv.

No mulla olis Matiaksesta vaikka ja mitä juttuja tiedossa, mutta miksi mä niitä tänne kertoisin :D

Vierailija
635/1678 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinaisen kuraa paskaa

Vierailija
636/1678 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pietari tai Lotta on myyrä. Pentti se ei ole, koska eroaa liikaa joukosta ikänsä takia ja olisi liian " erottuva".   Näissä ohjelmissa se ei koskaan ole se näkyvä tai kovaäänisin persona tai se, jota ensiksi myyräksi epäillään, kuten Irene, Olin varma ettei se ole se eikä ollut

Et ilmeisesti oo nähnyt uusinta jaksoa

Vierailija
637/1678 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen uudestaan sen lentokonesodan. Näytti siltä, että Juho piti keltaista käsivarsinauhaansa hyvin esillä. Hän lähti juoksemaan lentokoneeseen vasta sitten, kun luuli kaikkien muiden pudonneen pelistä. Kata ei kuitenkaan ollut pudonnut ja hän oli ainoa, joka näki juoksut. Kata kommentoi jälkeenpäin, että olikohan kyseessä jonkun maineen puhdistus. 

Vierailija
638/1678 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon nyt koukuttunut ihan kunnolla tähän myyrään. Mulla ei oo mitään selkeetä myyräepäilyä, mut eniten epäilen Katariinaa.

Näistä kilpailijoita alkaa jo tykätä, ja harmittaa jos joku oma suosikki tippuu.

Jännä nähdä ku peli kiristyy, et kiristyykö kilpailijoiden välit.

Juhoa ja Pietataria on mielenkiintoista seurata, koska näkyvät pelailevan eniten.

Ja Pietari näyttää sekottavan pakkaa ihan huvikseenkin :D

Vierailija
639/1678 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus myyräksi on joko Katriina tai Tuija.

Tämähän onkin osoittautunut hyväksi ohjelmaksi. Casting on onnistunut, koska kilpailijat on kiinnostavia. Mukaan ei onneksi valittu mitään temptation island -tyyppisiä tositv-tyrkkyjä, vaan fiksuja, normaaleja ihmisiä.

Ja ensimmäinen ohjelma, jossa Roope Salminen ei ärsytä! :D

Vierailija
640/1678 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veikkaus myyräksi on joko Katriina tai Tuija.

Tämähän onkin osoittautunut hyväksi ohjelmaksi. Casting on onnistunut, koska kilpailijat on kiinnostavia. Mukaan ei onneksi valittu mitään temptation island -tyyppisiä tositv-tyrkkyjä, vaan fiksuja, normaaleja ihmisiä.

Ja ensimmäinen ohjelma, jossa Roope Salminen ei ärsytä! :D

Ja hauska sarja myös, joka jakso hekotuttaa, leikattu sillä tavalla että kilpailijoiden kommentit suhteessa tekemisiin huvittavat ainakin minua.

Ketju on lukittu.