Myyrä mtv3
Kommentit (1678)
Tuija on ihan varmasti myyrä. Tajusin sen kun katsoin eka jakson uusintana. Toisessa jaksossa olin jo 100 varma, että Tuijahan se on.
Mä ihmettelen, miksi nuo kisaajat ei ymmärrä, että se ei voi olla kukaan muu. Täysin selvä juttu.
Kyllä se paistaa monesta asiasta läpi, jos hoksottimet pelaa täysillä.
ymmärrys hoi kirjoitti:
Tuija on ihan varmasti myyrä. Tajusin sen kun katsoin eka jakson uusintana. Toisessa jaksossa olin jo 100 varma, että Tuijahan se on.
Mä ihmettelen, miksi nuo kisaajat ei ymmärrä, että se ei voi olla kukaan muu. Täysin selvä juttu.
Kyllä se paistaa monesta asiasta läpi, jos hoksottimet pelaa täysillä.
Kuten mistä asioista?
Ihmetytti se vauhkoaminen, kun kirstunvartijalta oli varastettu rahaa. Luulen että ne on ns. ”Otettu”, koska muutenhan koko kaupunkisotatehtävää ei olisi voitu edes järjestää. Pietarilta on siis varmaan pyydetty ne rahat ja sanottu, ettei saa kertoa.
Lotta saattaa olla myyrä, sählää ja häslää useissa tehtävissä (tahallisesti), mutta esittäen vain ”olevansa sellainen höpsö sählä”. Mua ärsyttää koko tyyppi, kirjakielen puhuminen ja se puheen kähinä. En kestä kuunnella! Eli toivon kuitenkin ettei olisi myyrä ja putoaisi seuraavaksi pois.
Myyrä ja housut, piirretty Tsekki elokuva. Hyvä on. Kankaasta tuli kukkaro. Hiiri leikkasi.
Mun mielestä Lotalla on just persoonallinen ja kiva ääni :D
Oon huomannut, että tosi moni puhuu aika kirjakielimäisesti tai silleen virallisen kuuloisesti. Onko ohjeistettu juttu? Lotta, Katriina, Pietarikin joskus... Ehkä muutkin?
Vierailija kirjoitti:
Ihmetytti se vauhkoaminen, kun kirstunvartijalta oli varastettu rahaa. Luulen että ne on ns. ”Otettu”, koska muutenhan koko kaupunkisotatehtävää ei olisi voitu edes järjestää. Pietarilta on siis varmaan pyydetty ne rahat ja sanottu, ettei saa kertoa.
Lotta saattaa olla myyrä, sählää ja häslää useissa tehtävissä (tahallisesti), mutta esittäen vain ”olevansa sellainen höpsö sählä”. Mua ärsyttää koko tyyppi, kirjakielen puhuminen ja se puheen kähinä. En kestä kuunnella! Eli toivon kuitenkin ettei olisi myyrä ja putoaisi seuraavaksi pois.
Olen samaa mieltä tuosta Lotasta. Epäilen sitä myyräksi, mutta toivon olevani väärässä.
Kirjoitin jo heti ekan jakson jälkeen täällä, että Katriina on myyrä.
Nää tehtävät on aivan tylsiä siihen nähden että pystyisi ketään myyräksi epäilemään. Hommassa olisi jotain järkeä jos katsojalla olisi jokin rooli.
Mutta veikkaan tuota Lottaa vain sillä perusteella ettei ole ihan aidon oloinen.
Miten tuossa muka nuo pelaajatkaan voi mitenkään mitään pelata. Ei mitään logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
No olisko ollut ihan vaan huumorimielessä kettuilua?
Tällä hetkellä en usko, että myyrä on mies.
Pietari on pelannut liian tunteella koko pelin. Onnistuu usein miten tehtävissä.
Juho pärjää hyvin tehtävissä, mutta sekoittaa sitäkin enemmän pakkaa vapaa-ajalla. Oli todella järkyttynyt Pentin putoamisesta ja Juhon taisikin pelastaa se, että monet luulevat häntä myyräksi.
Olli pelaa itsenäisesti ja tuntui myöskin hätääntyneeltä Pentin lähdöstä. Luulisi myyrän hämmentävän tekemällä liittoja eikä vain tehtävissä.
Katariinan kohdalla irene oli niin varma, että Katariina on myyrä ja tippui. Harmi, ettei testiä pääse näkemään. Toisaalta Tuija ja Lotta epäilee Katariinaa myyräksi, onko heillä toinen ehdokas niin kuka. Katariinasta ei oo kyllä vielä saanut paljoa irti, kuten ei Ollistakaan.
Lotta ehdottaa kaikille muille, että heidän tulisi vetää epäilyt itseensä, mutta ei kertaakaan, ehdottanut itseään myyräksi. Monesti kun Lotta säheltää tehtävissä, hän vetää parinsa siihen mukaan. Herkkä, mutta herkkyydellä voi naamioda syitä toisiksi.
Tuijalla ei ole mitään suuria onnistumisia. Tuntuu ettei anna tehtvissä kaikkea. Jää usein tehtävissä taka-alalle. Ei ole oikein syytä miksi en epäilisi myyräksi.
se, joka haki ne rahat lentokoneesta ei ainakaan ole myyrä. tai itse en usko, joten epäilyt loppu siihen.
Lotalla on ihmeen käheä ääni, mistähän johtuu. Muutenkin vähän omanlainen ja erikoinen, ties sit onko se oikeasti sellanen vai onko tää jotain esitystä ja kulissia. Itkee muutenkin usein ja näyttää tunteitaan, outo.
Mä itse epäilin Penttiä myyräksi, esim. siinä labyrinttitehtävässä se vaan juoksutti ympäriinsä ja kyllä varmasti ois osannu paremmin. Lentokonetehtävässä se taas ammuttiin ekana vaikka on armeija käyty ja muutenkin sanoi olevan kokemusta.
Sitten se tippui. Eli ei olekaan, en vaan tajua onko se oikeasti noin typerä vai mitä tuo oli ettei osannut oikein mitään ja vaikutti ihan myyrältä.
Veikkaan Pietaria tai Lottaa. Pietari alkoi syömään banaania kesken sen tehtävän ja on muutenkin vähän ”hällä väliä” asenteella, lentokoneesta hyppäämistä vältteli ja se on vaan mun mielestä kokoajan ollut niin erilainen kun ne muut. Limusiinissakin joi suoraan pullosta.
Sopis vaikka juontajaksi, ei siis vaikuta yhtään pelaajalta. Jos ei ole myyrä niin ainakin hyvin onnistunut esittämään että on!
Lotta taas, liian tunteellinen, erikoinen, neuvoo väärin..
Voihan nää mennä ihan puuhun ja myyräksi paljastuu vaikka Katriina, Tuija...
Itse kuitenkin näiden kannalla.
Veikkaan naista, mutta jos mies niin Olli, koska habitus on sellainen kilpahenkinen perusmies, mutta ei suhtaudu yhtään niin innolla tehtäviin kuin vaikka Juho. Jos Juho on myyrä, bluffaa tosi hyvin.
Uusimman jakson loppupuolella Roope juontaessaan sanoi "kuka on myyrä?", ja Kata räpsäytti silmiään erittäin näkyvästi. En tiedä oliko tahallinen vai tahaton reaktio, mutta pisti silmään.
Samoin Kata oli tosi vaivaantunut Pentin kysellessä, onko Kata myyrä. Jos ei ole, pelaa kyllä hyvin myyräepäilyjä itsensä suuntaan. Kata on ihmeen ilmeetön ja sisäänpäinvetäytyvä. Vaikea uskoa, että on lentoemo, sopisi paremmin tutkijaksi jonnekin kammioon nyhräämään.
Tässä omia arvioitani:
Juho: en usko myyräksi enää sen lentokonetempauksen jälkeen.
Pietari: oliko omenan ja banaanin syönti myyräily-yritys? Jos banaaneista puuttuisi yksi ja omenasta olisi palanen poissa, silloinhan huoneet eivät niiltä osin olisi identtiset. Pietari on alkanut yhä enemmän epäilyttämään. On jotenkin liian rento habitus koko ajan.
Olli: vahvin epäilyni myyräksi. Kaikissa jaksoissa ja tehtävissä tunaroinut ja hänen kohdallaan ollut ihmeellisiä ”mokia”.
Katariina: toiseksi vahvin myyräepäiltyni. Mutta jos osoittautuu myyräksi on hoitanut hommansa huonosti, ei kovin hyvä näyttelemään ja jäykkä, ehkä johtuu siitä että on myyrä eikä osaa sen vuoksi olla oma itsensä???
Tuija: ei ole missään tehtävässä tehnyt mitään mikä olisi jäänyt mieleen myyräilynä. Alimmaisena omalla listalla myyräehdokkaaksi eli ei hän ainakaan. Tippunee piakkoin kisasta.
Tosin pakko sanoa eräs huomio. Kaikki muut haastattelupätkissä ovat sanoneet miten tulevat tai haluavat voittaa kisan, mutta Tuija ei ikinä puhu voittopotista tai koko ohjelman lopullisesta tuloksesta, ihan kuin voitolla ei olisi mitään väliä.
Lotta: ei myyrä, liian tunteella mukana ja tippuu ehkä seuraavana.
Mitä tapahtuisi jos kaikille olisi jo tässä vaiheessa selvää kuka myyrä on? Kukaan ei tippuisi?