Myyrä mtv3
Kommentit (1678)
Olenkin miettinyt, että saako nämä lukea salaa toistensa myyrä-muistiinpanoja jos tulee tilaisuus eteen. Nähtävästi saavat ja ovat lukeneetkin.
Pietarilla hirveä yritys saada monta allianssia aikaan, jaksaisiko myyrä nähdä vaivaa sen eteen?
”Sä oot varma, et Juho ja Pentti hoitaa homman?”
”En ollenkaan”
:DDD
näyttelijät näyttelee kirjoitti:
Kai ymmärrätte että Mykrä on vahvasti käsikirjoitettua shaibaa. Mitä jos pelaajat osuisivat jo alkujaksoissa mykrään, tensio olisi pois koko loppukaudelta. Ymmärtääkseni tämäkin formaatti voidaan toteuttaa hyvin, luomalla valheellinen tuntuma katsojalle etteivät kilpailijat tietäisi mistä on kyse, siis näytelmästä.
Mitähän sä oikein selität
Katriina yritti paljon enemmän kuin olisi ollut tarpeen Lotan ohjeisiinkin nähden...
Pietu tuntui pitävän Penttiä vahvana myyräehdokkaana ja valitsi tämän suurimpaan pottiin ja vielä ohjeistajan asemaan. Hmmm...
Täh, miten Pentti ei hahmota lainkaan labyrinttia?
Voi Pentti ja Pentin ohjeistus :D En halua uskoo et hän olis myyrä
Penan Myyrä-pisteet nousi juuri aikalailla.
Labyrintin perusteella myyräehdokkaat: Lotta, Pentti ja Olli.
"Ei siitä kakasta konvehtia vaan saa" :D
Oli paljon parempi ja intensiivisempi jakso kuin aiemmat!
Ei myyrä mitään noin typerää tekisi kuin Penan sähläys
Pietu on myyrä, sanokaa mun sanoneen :)
Useampikin sähläsi labyrintin nimenomaan ohjeistamishommissa, ilmeisesti vaativampaa kuin meille katsojille näytetty pacman-ideaali.
Pena on myyrä. Olen alusta lähtien uskonut niin.
Oliko sota feikkiä epäilysten viemiseksi pois myyrästä? Kilpailjoilla oli eriväriset nauhat, joten puolustajat tunnistivat myyrän. Juho olisi voitu helposti ampua juoksun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Pietu on myyrä, sanokaa mun sanoneen :)
Ensimmäinen ja ainoa ehdokkaan myymäksi ensimäisestä jaksosta alkaen.
En usko että Juho ainakaan myyrä on, kaupunkisodassa liian isot rahat kyseessä, et myyrä lähtis niitä havittelemaan saadakseen epäilykset pois, sitä voi tehdä ihan tarpeeksi pikku summien kohdalla.