Myyrä mtv3
Kommentit (1678)
Tällä hetkellä en epäile
Juho, vastaa oikein kysymyksiin. Uskon, että luottaa pelissä todennäköisyyksiin, että on pelissä ainakin puoleenväliin, mist johtuu itseluottamus. Lisäksi juhon jäämistodennäköisyyttä parantaa, että monet luulevat hänen olevan myyrä.
Pentti ja katariina, jos matias ja Joonas epäilivät pentti ja joutuivat ulos, silloin pentti ei ole myyrä. Sama pätee katariinaan ja ireneen.
Pietarista uskon vieläkin, että on peluri.
Lotta, olen alkanut pohtia, että onko itkeminen reaktio myyrän aiheuttamasta stressistä, jonka naamioi lähtemisenpeloksi.
Olli, näytetty aika vähän, että saisi mitään varmaa irti. Ainut minkä takia epäilen ollia on epätasaisuus tehtävissä.
Tuija, häslää tehtävissä, tuntuu tuhlaavan aikaa ja alisuoriutuu tehtävissä. Kuula tippui, koska kädet väsyivät, kääntyi vasemmalle jossa ruukkun sanottiin olevan, ei katsonut tarkasti vastaustaulua. Ei kovin paljoa tasaisia onnistumisia.
Lisäksi ennakkopätkistä on tullut fiilis, että juho ja pietari selviävät ylipuolen välin kisassa.
USA:n myyrässä jotain henkilöä kuvattiin syömässä omenaa, joka on Washingtonin osavaltion kansallishedelmä. Näin paljastui myyrän kotiosavaltio, Washington. En kyllä usko että Suomen versiossa olisi näin nokkelia vihjeitä.
Mun pääepäilty vaihtuu kokoajan, alkuun ajattelin Pietarin olevan myyrä. Mut nyt musta tuntuu et on vaan kova pelaaja. Toki myyräilynki voi peittää kovan pelailun taakse.
Katriinaa olen myös epäillyt, mutta jos Irene epäili Katriinaa ja tippui. Toisaalta taas Tuija ja Lottakin epäilevivät Katriinaa, ja he ovat vielä mukana
Tällä hetkellä epäilen eniten Ollia.
Juholla ja Pietarilla tuntuu olevan kova pelimeininki päällä. Ketähän epäilevät,vai johdattelevatko toinen toistaan harhaan. Vai onko toinen heistä myyrä?
Vierailija kirjoitti:
Myyrälle voisi antaa palkinnoksi sen rahasumman, minkä ryhmä menettää. Eli jos maksimipottina koko skabasta on vaikkapa 10k, mutta ryhmä/voittaja saa vain 7k, myyrälle tipahtaisi 3k. :>
Koko ohjelman maksimipotti on jotain 50 000e luokkaa. Jos voittajalle jää vaikka 15 000e niin pitäisikö myyrän saada loput 35 000e? Joo ei nyt sentään
Istuuko putoaja aina oikealla? Paitsi Joonas taisi olla enempi vasemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Pietari on myyrä. Sen paidassa luki elokuvan nimi jonka ohjaaja on ohjannut elokuvan myyrä.. vink vink
Ai?
Mun veikkaus Katariina. Kaatoi mun mielestä ne domino palikat hiekkaan.
Roopella musta Filan paita, jossa logossa punaista ja valkoista. Ollilla samaan aikaan paita, jossa mustaa, punaista ja (harmaan)vaaleaa.
Pietari raapi vasemman käden sormillaan partahaivenia, joka viittomilla tarkoittaa G kirjainta. G eli Gay olis myyrä? Kuka on homomaisin mies on ehkä myyrä?
Alusta asti Tuija ja Katriina ovat olleet vahvin epäilyni. Aluksi Tuija vahvemmin, mutta Katriina on nyt saavuttanut ja ehkä jopa kirinyt ohi. Kumpikin osaa myös heittäytyä täysin avuttomaksi oops vaan.
Sellaista lievää ajatusta on Lottaa ja Ollia kohtaan.
Pietaria ja Juhoa en epäile lainkaan.
Kata ihan saletisti.
Kaato tahallaan dominot ja intti Ollin tönivän pöytää.
Eleet ja ilmeet jotenkin teennäisiä esim tiputustilanteessa.
Onko näillä samanlaisia vaatteita vai onko Pietun HH-paita sama joka oli Katriinalla viime jaksossa :D
Katariina tai Pietu on myyrä, olen ihan varma!
Miks ne nyt noin tosissaan vääntää ja kääntää et olis kirstunvartijan syy et rahat vietiin
Olli näyttää lätsän kanssa kolmevitoselta mut heti kun näyttäytyy kaljun kanssa niin tulee 15 vuotta lisää ikää...
Katriina on ainoa jolla nauha on oikeassa kädessä, muilla on vasemmassa.
Lukeeko lotta sanomisiaan jostain paperilta kun puhuu aina kirjakieltä kameralle?
Mammat viihteellä kun on näin hiljaista?
Oho, aivan! Eikö Yhdysvalloissakin ollut joku vihjaus myyrän kotikaupunkiin/(-osavaltioon).