Myyrä mtv3
Kommentit (1678)
Alkaako Olli mennä sekaisin... ? Voisi olla myyrä ainesta kun noin sekoilee. Vaikka edelleen epäilen naisia myyraksi.
Päätin ekassa jaksossa että myyrä on Lotta koska selvästi ylinäytteli selvittyään pudotuksesta. Muita jaksoja en ole jaksanut enää kunnolla seurata, vain vilkuillut joten olen edelleen sitä mieltä että Lotta.
Eihän noissa tehtävissä voi edes päätellä mitään koska ovat niin hajautettuja tehtäviä. vaikka se myyrä nyt myyräisi niin ei se suuresti mihinkään loppusummaan vaikuta.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/8baae9ac-3881-402f-83da-a8097ec…
Esim. tässä tarkempaa tietoa formaatista. Ulkomailla ohjelmaan kuuluu että katsojille annetaan vinkkejä Myyrän henkilöllisyydestä, mutta Suomen version vastaava tuottaja ei suostu kertomaan tehdäänkö niin tässä?!
Tuotanto pudottaa heti sen joka auttaa etenemistä selkeästi. Matias pudotettiin heti kun se osui kiveen sillalta ja nyt Irene kun keksi kysymyslauseen heti. Pentti arvasi katri Helenan toooosi nopeasti. Putoaako seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Päätin ekassa jaksossa että myyrä on Lotta koska selvästi ylinäytteli selvittyään pudotuksesta. Muita jaksoja en ole jaksanut enää kunnolla seurata, vain vilkuillut joten olen edelleen sitä mieltä että Lotta.
Eihän noissa tehtävissä voi edes päätellä mitään koska ovat niin hajautettuja tehtäviä. vaikka se myyrä nyt myyräisi niin ei se suuresti mihinkään loppusummaan vaikuta.
Mut olisiko lotta valinnut silloin 3 pisteen heiton ja heittänyt ohi..
Olli on myös mun veikkaukseni, haastattelupätkässä vain Ollin nimi on boksin sisällä kun taas muiden nimet oli erilailla näytetty.
Sitä itsekin ihmettelin että miksi Irene tippui jos veikkasi Katan olevan myyrä. Ja Lotta ja Tuija arvelevat myös Katan olevan myyrän mutta ovat onnistuneet pysymään pelissä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Onko se Lotta todellakin näyttelijä ammatiltaan 😲 No siinä tapauksessa veikkaan häntä. Itki lopussa kyllä tosi uskottavasti, ja samoin se valitsi sen pelkääjä hepun hyppäämään laskuvarjolla. Jos ensi jaksossa tekee samntyyppisen tempun, niin on ihan varma että se on se. Esittää kilttiä ja viatonta vain ja kaikki kilpailijat menee näköjään lankaan ja valitsivat luotettavimmaksi.
Ei ole näyttelijä ammatiltaan.
Tällä hetkellä kaikki joita en oo epäilly yhtään on tippunu, saa nähdä koska tippuu joku jota epäilen. Olli ja Tuija suurimpina epäilyn kohteena.
Ollihan sanoo yhdessä klipissä, että mistä sitä tietää vaikka hän itse olisi Myyrä.
Epäilen Ollia tai Tuijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OLLI ON MYYRÄ. Lukitsen vastaukseni!
Perustelut:
1) Olli on korkeanpaikankammoinen mutta silti syke oli VAIN 120 hänen hypätessään lentokoneesta.
2) Valitsi hyppäävänsä Pieatrin kanssa ja koitti sparrata Pietaria olemaan hyppäämättä.
2) Oli seteleiden piilotustehtävässä häsäämässä ja pudonnut nuppineula oli hänen kohdallaan.
3) Laskeutuessaan jyrkänteeltä osui tahallaan ampiaispesään. Ohjelma oli leikattu siten, että näytti että Tuija olisi yksin vastannut Turku-kysymykseen mutta haastattelussa kävi ilmi, että olivat yhdessä sekoittaneet 94km ja 94000km..
4) Dominotehtävässä lavasti Katriinan syylliseksi heiluttamalla pöytää salaa jalallaan kun Katriinan käsi oli pöydällä.
5) Ollia näytetään vähiten, Ollin haastatteluklippejä näytetään vähiten, Ollia muut eivät ääneen epäile myyräksi.
SAMAA MIELTÄ! Jos myyrä ei ole Olli niin sitten ohjelma on kyllä onnistunut huijaamaan todenteolla, koska tällä hetkellä muita vaihtoehtoja ei ole.
Olli toi melkein kaikki biitsitehtävän oikeat tavarat paikalle. Kuka nyt tahallaan potkaisee ampiaspesään? Siitähän voi henki lähteä! Dominotehtävä oli epäilyttävä.
Ohjelma on huonosti leikattu. Tehtävien epäonnistumisia näytetään liian vähän. Mielummin kaksi tehtävää jaksoon ja näytetään tyyppien mokailua enemmän. Esim. tequilatehtävä oli täynnä helppoja kysymyksiä, mitä mokailivat ihan kybällä.
Minä veikkaan, että myyrä on joku naisista.
Toisaalta myyrän luulisi muodostavan liiton/liittoja muita hämätäkseen. Ainakin Hollannin versiossa myymällä oli tiukka bondi yhden mimmin kanssa, joka yllättyikin täysin miten häntä onnistuttiin huijaamaan. Liittoja näyttäisi olevan Pietu ja Juho, Pietu ja Pentti, Pentti ja Kata sekä Tuija ja Lotta. Olli vaikuttaa lonely riderilta.
Mulla on edelleen epäilykseni että Pietari on myyrä. Mitääm kunnollisia todisteita ei ole,mut jotenki oon kokoajan epäilly sitä.
Toinen vaihtoehto on Olli ja kolmas Katariina.
Kaikki ovat myyriä ja yrittävät tiputtaa muut pois. Formaatti on kopio joten katsoin vain alkuperäisen joka oli huomattavasti paljon parempi.
Voisikohan Lotta olla myyrä, kun laskeutumistehtävässä kysyttiin matkan pituutta Turkuun ja Lotta on kotoisin Turusta. Ajattelin siis, että jos se oli vihje myyrään liittyen.
Edelleen heti ensimmäisestä jaksosta muodostunut kuva siitä, että Pietari on myyrä, on vahvistunut, tunnistan epäaitouden puheissa.
Tä, olin varma, että kaikki kommentoivat jo sarjan tylsyyttä, koska viime jaksossa myyrä selvisi. Katariina. Miten joku voi epäillä ketään muuta? Kaatoi dominot ja vastasi väärin tietokilpailukysymykseen.
Oma top3 myyräveikkauksessa on tällä hetkellä Juho, Olli ja Tuija.
Olli syytti naisia kun eivät kertoneet pinjatan olevan pallo. Sitten siinä Roopen kysellessä kertoi ettei pudottanut kun oli väärä vastaus.
Miten se olisi hakannut sitä jos se olisi ollut aasinmuotoinen, neliön muotoinen?
Voi mikä selittäjä mies, ei kestä epäonnistumisia.