Myyrä mtv3
Kommentit (1678)
Miehet kuvittelevat myyrän olevan mies ja naiset nainen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Juho ei oo myyrä ja tippuis äkkiä pois. Jotenkin ärsyttävä tyyppi :D
Samaa mieltä! Hän on kyllä valitettavasti mun pääepäiltyni, toivottavasti olen väärässä :D
Tällä hetkellä uskon vähiten, että lotta tai matias on myyrä, koska muistivat heti, että missä ovat nähneet etsittävän henkilön. Myyränä olisin jättänyt vain mainitsettamatta koko asiasta ja kukaan ei olisi tiennyt mitään.
Juhoa epäilen myyräksi, koska ehdotti yhtenä ryhmänä etsimistä vaikka käytössä oli radiopuhelimet. Pietari ja Irene vaikuttavat myyriltä, mutta uskon, että he ovat pelureita.
Tuijasta, Katariinasta, Pentistä ja Ollista en osaa vielä mitään sanoa. He eivät ole tehtävissä kauhean suuressa roolissa.
Mä luulisin, että Tuija on myyrä.
Vierailija kirjoitti:
Millä keinolla Myyrä saa käsikirjoituksen tuotannolta ja milloin?
Yksilöhaastatteluissa tietysti.
Miksi siinä kohtaa, kun tekivät sitä testiä koneella, niin Irene sanoi lähtiessään että "en lähde kotiin, mulla on myyrä-kortti taskussa.". Ja kun se teki sitä testiä, niin sillä oli koneen vieressä se puinen pyörylä, jossa luki "myyrä"?? Kaikilla muilla oli siinä joku sormenjälki tms. Huomasko muutkin?
Miksi tämän ohjelman pointtia ei avata enemmän? Vai onko se just se pointti, että ihmiset ihmettelevät mistä on kyse?
Omia mietintöjä tähän mennessä:
- näytetäänkö myyrän tehtävien sabotointiyrityksiä kauden lopussa jossain erikoisjaksossa tmv. jossa myyrä myös itse avaa omaa toimintaansa?
- onko ohjelman pointti enemmänkin se, että arvuutellaan myyrää, kuin se, että myyrä onnistuisi sabotoinneissaan tai edes aktiivisesti yrittäisi sabotointeja?
Vierailija kirjoitti:
Miksi siinä kohtaa, kun tekivät sitä testiä koneella, niin Irene sanoi lähtiessään että "en lähde kotiin, mulla on myyrä-kortti taskussa.". Ja kun se teki sitä testiä, niin sillä oli koneen vieressä se puinen pyörylä, jossa luki "myyrä"?? Kaikilla muilla oli siinä joku sormenjälki tms. Huomasko muutkin?
Siinä puisessa pyörylässä on toisella puolen sormenjälki ja toisella puolen myyrä-teksti.
Muuhun en osaa vastata, koska en ymmärrä tämän ohjelman sekavuudesta hevonkukkuakaan, en muiden pohdinnoista enkä päätelmistä, en siitäkään miten nuo tehtävät ja niissä kenenkin toiminta tai toimimattomuus mitään kertoo. Ihan outo ohjelma.
Onkohan Pentti myyrä. Yrittiköhän tarkoituksella hypätä sillalta vaarallisen näköisesti, jotta saisi peloteltua muita... Entä Juho? Tyyppi on aina ollut jokaisessa tehtävässä mukaan niin päättäväisenä, mutta ei ole silti koskaan osannut... Entä Matias? Hän mahdollisesti saattoi piilottaa kynttilän, kaatoi vettä vesikellon ohi, ja mystisesti rahanlaittotehtävässä yksi neula katosi ja kuka muukaan sielä oli niitä rahoja innokkaasti laittamassa, kuin Matias...
Vierailija kirjoitti:
- näytetäänkö myyrän tehtävien sabotointiyrityksiä kauden lopussa jossain erikoisjaksossa tmv. jossa myyrä myös itse avaa omaa toimintaansa?
En ole varma, mutta luulen että viimeisessä jaksossa tosiaan on näin. Vilkaisin eilen nopeasti Youtubesta jotain ulkomaisen version finaalijaksoa ja tällaisen käsityksen sain.
Miksi Olli on niin sivussa myyrä epäilyistä kilpailijoiden kesken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä puisessa pyörylässä on toisella puolen sormenjälki ja toisella puolen myyrä-teksti.
Muuhun en osaa vastata, koska en ymmärrä tämän ohjelman sekavuudesta hevonkukkuakaan, en muiden pohdinnoista enkä päätelmistä, en siitäkään miten nuo tehtävät ja niissä kenenkin toiminta tai toimimattomuus mitään kertoo. Ihan outo ohjelma.
Se puinen lätkä on vain jokeri jolla voi halutessaan mitätöidä yhden väärän vastauksensa kysymyspatterista ja siten parantaa asemiaan, todennäköisesti hyödyllisin myöhemmin kisassa.
Vierailija kirjoitti:
Matias on myyrä, sehän selviää jo vanhasta kunnon Saku Sammakko -laulusta!
Ulkomaisissa tv-ohjelman versioissa tuotanto (ja myyrä) upottaa jaksoihin piilovihjeitä, jotka johdattelevat myyrän jäljille. Tämä voi olla piilovihje, koska 1. jaksossa pelattiin sammakkopeliä. Toinen mahdollinen piilovihje oli Katriinan paidassa 2. jaksossa (sammakko, jolla on surffilauta). Oletteko löytäneet muita mahdollisia piilovihjeitä jaksoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaisissa tv-ohjelman versioissa tuotanto (ja myyrä) upottaa jaksoihin piilovihjeitä, jotka johdattelevat myyrän jäljille. Tämä voi olla piilovihje, koska 1. jaksossa pelattiin sammakkopeliä. Toinen mahdollinen piilovihje oli Katriinan paidassa 2. jaksossa (sammakko, jolla on surffilauta). Oletteko löytäneet muita mahdollisia piilovihjeitä jaksoista?
Ohhoh, tää onkin jännä :D Mutta miten se vihje voisi olla Katriinan paidassa??
Huomasitteko Matiaksen paidan? Siinä luki easy come easy go. Hmm...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, tää onkin jännä :D Mutta miten se vihje voisi olla Katriinan paidassa??
Jos Katriina on myyrä ja vihjaa paidallaan, että hänellä on jo ennakkoon ollut tietoa siitä, millaisia tehtäviä on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Joo mäkin huomasin ton ja ihmettelin, että sanoiko hän just olevansa myyrä =D
Mikä tämän sarjan nimi on ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän sarjan nimi on ulkomailla.
googlaa youtubesta the mole, niin alkaa kausia löytymään
Tuija on myyrä.