Millä tavalla mielestäsi erotut keskivertosuomalaisesta?
Kommentit (98)
Enempi älyä, enempi rahaa. Eivät välttämättä korreloi keskenään, perittyä rahaa.
En oikein ymmärrä millä perusteella jengi alapeukuttaa näitä vaihtoehtoja. Varmasti keskivertosuomalaisesta poikkeavakin saa näköjään alapeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Peukuttajat ei vissiin oo tajunnu ideaa. Vai onko kaikki käyneet eliittilukion ja puhuu sujuvasti kuutta eri kieltä.
Mikä lukio on eliittilukio? Onko sellaisia Suomessa? Kävin itse Helsingin Mäkelänrinteen.
Olen iloisen näköinen, normaalipainoinen ja isorintainen, kiharahiuksinen enkä pidä oluesta tai makkarasta. Olen myös tyytyväinen elämääni.
Pidän kovasti syksystä enkä pidä liiasta auringosta/kuumuudesta. Inhoan juoksemista.
Olen tarkka havainnoimaan ja olen erittäin ratkaisukeskeinen. En kovinkaan paljon välitä, mitä mieltä muut ovat minusta ja uskallan sanoa eriävän mielipiteen helposti. Olin kuitenkin teininä piinallisen ujo.
Minut on useammin kuin kerran valittu työhön satojen hakijoiden joukosta.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä millä perusteella jengi alapeukuttaa näitä vaihtoehtoja. Varmasti keskivertosuomalaisesta poikkeavakin saa näköjään alapeukkuja.
Yläpeukku koskee sua ja alapeukku ei koske sua. Näinhän se menee näissä peukutusketjuissa. Tosin aika moni peukuttaa ihan muuta.
Hyvä värisilmä ja tyylitaju. Ymmärrys yli merkkilaukkujen, ei tarvetta kopioida muita tai lähteä mukaan juuri tämän hetken trendeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peukuttajat ei vissiin oo tajunnu ideaa. Vai onko kaikki käyneet eliittilukion ja puhuu sujuvasti kuutta eri kieltä.
Mikä lukio on eliittilukio? Onko sellaisia Suomessa? Kävin itse Helsingin Mäkelänrinteen.
Niin, sekin vielä.
Minulla on pitkät hiukset vaikka olen yli 50 v. nainen.
Koska minulle on ihan sama, kuka lätkämatsin voittaa -suomalainen, ruotsalainen tai vinkuintialainen-, tai kuka ajaa ylitehoista (formula)autoa suurimmalla nopeudella. Sama pätee muuhunkin urheiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläpeukku koskee sua ja alapeukku ei koske sua. Näinhän se menee näissä peukutusketjuissa. Tosin aika moni peukuttaa ihan muuta.
Eli siis enemmistö täällä näin tulkittuna vegaanilesboja.
En pukeudu tuulipukuun yleisellä paikalla, mikäli en harrastaisi ulkoliikuntaa.