Millä tavalla mielestäsi erotut keskivertosuomalaisesta?
Kommentit (98)
Aloin vastauksia lukiessa pohtia kuuluvani aika moneen vähemmistöön. Montakohan kaltaistani mahtaisi löytyä jos olisi mahdollisuus selvittää.
Olen humaani feministi joka kannattaa m-muuttoa, vaikka se ei olisi työperäistä.
En käytä koskaan urheiluvaatteita
En tuijota muita ihmisiä. esim. kulkuneuvoissa tai kassajonossa, enkä toisten koteihin tai pihoille ohikulkiessa. Minusta hiljainen tuijotus on hyvin suomalaista.
En halua nousta lentokoneeseen ensimmäisenä, vaan jaloittelen mielelläni rauhassa ja siirryn sitten portille jonon hännille, tosin hyvissä ajoin kuitenkin.
Minun ikäiseni keskivertosuomalainen on naimisissa ja hänellä on lapsia. Minä en ole naimisissa ja lapsia ei ole eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkät hiukset vaikka olen yli 50 v. nainen.
Jäin miettimään, onko keskivertosuomalaisella yli 50-vuotiaalla miehellä sitten pitkät hiukset...
lapseton
lesbo
vasenkätinen
vegaani
Osumia kertyy huomattavasti enemmänkin mutta jo näiden perusteella uskoisin olevani muuta kuin keskivertosuomalainen.
En käytä alkoholia. Paksut ja tummat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä millä perusteella jengi alapeukuttaa näitä vaihtoehtoja. Varmasti keskivertosuomalaisesta poikkeavakin saa näköjään alapeukkuja.
Yläpeukku koskee sua ja alapeukku ei koske sua. Näinhän se menee näissä peukutusketjuissa. Tosin aika moni peukuttaa ihan muuta.
Aloitushan ei antanut tällaista - tai minkään muunkaanlaista - ohjeistusta. Veikkaan että osa peukuttaa ylös, jos vastaus oikeasti poikkeaa tyypillisestä suomalaisesta ja peukuttaa alas, jos vastaus on typerä eikä lainkaan tavanomaisesta poikkeavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen humaani feministi joka kannattaa m-muuttoa, vaikka se ei olisi työperäistä.
Mitäs erikoista tuossa nyt on?
Kaikki ns. itsensä muka feministiksi kutsuvat kannattavat m-muuttoa kaikissa muodoissaan, mutta yksikään mukafeministi ei puolusta mus.naisten itsemääräämisoikeutta mm. ympärileikauksissa ym. eikä taistele hunnuttomuuden puolesta, huntuhan alistaa naista.
Osaan hyvin englantia, kuin toisena äidinkielenä ja äännän hyvin enkä rallienglanniksi.
Inhoan kesää ja kaikkea siihen liittyvää mökkeilystä lähtien
Minulla ei ole lapsia, olen vela.