Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osaa yhtään laittaa ruokaa

Vierailija
01.01.2019 |

Entä jos kuolisin niin miten pärjäisi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI-isäpuoli puhui aina ihmetelleen DI-pojastaan, joka osasi leipoa kakun. Tyttäriensä taitoja hän ei kummastellut.

Inhoan ruoanlaittoa, mutta onneksi osaan lukea. 

Suosittelen miehellesi reseptien lukemista ja kokkaamista.

N

Vierailija
22/34 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä emäntä ei osaa kokata mitään. Viimeksi Uudeksi vuodeksi tein Walfordin- ja katkarapusalaatit sekä saaristolaisleipää joulun kaljamaltaista ja jälkkäriksi leivoin vielä porkkanakakun.

DIM50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska mies. Ite oot tuollaisen tumpelon valinnut.

Vierailija
24/34 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vttu stana keitä edes miksorra makromi, bitch

Vierailija
25/34 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko ei osaa laitaa mitään ruokaa. Kahvinkin keittäminen on vaikeaa(tai sitten ei viitsi nähdä vaivaa). Elää käytännössä einesannoksilla.Lihapullia ja muusia,nakkikastiketta ja muusia...Päivästä toiseen..Lisäksi siihen hillitön määrä pikkuleipiä ja leipää ilman päällisiä.

Vierailija
26/34 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi osata? Voi käydä ravintolassa tai ottaa kaupan palvelutiskiltä

Vierailija
27/34 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloimme olemaan yhdessä kolmikymppisinä mieheni ainoa ruuanlaitto oli piipahdus mäkkärin autokaistalle. Lisäksi hänet oli kasvatettu pelkillä eineksillä kotona.

Ensimmäisen vuoden ihmetteli kaikkia tekemiäni kotiruokia ja siitä vähitellen innostui. Hyvin pian hänestä kuoriutui todellinen gurmandi jolle ruuanvalmistus on nautinto ja arjen taidetta:) 23 vuoteen ei ole syönyt eineksiä satunnaista pakastepizzaa lukuunottamatta

Vierailija
28/34 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, enkä minäkään osaa laittaa ruokaa. Ei kaikkia vaan kiinnosta.

Samoin. Olen keski-ikäinen nainen, en osaa kokata. Hätätilassa toki puuron teen, potut keitän ja kypsennän maustetut broilerisuikaleet.

Vierailija
29/34 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies seurasi makaronipussin ohjetta ja teki makaronilaatikon, kun olin kipeä.

Se oli kyllä insinööri ja osaa lukea ja tuntee mittayksiköt.

Mitä se söi muulloin, jos kerran vaan kokkasi?

Vierailija
30/34 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa iso osa naisistakaan kuin lämmittää mikrossa.

Suurin osa naisista (jollakin helvetin tavalla) onnistuvat polttamaan VEDENKIN pohjaan ! Mikä jo on saavutus sinällään. Mutta naisista nyt kun pystyy uskomaan _ihan_mitä vain.

Vierailija
31/34 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa vaihtaa öljyjä autoon, tarkistaa rännejä, ilmata pattereita, jne,

N

Vierailija
32/34 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä valmistit viimeksi ja mikä oli uunin lämpötila?

Vierailija
33/34 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Periaatteessa en osaa minäkään, ei edes kiinnosta, mutta jos viitsin osaan sen verran etten nälkään kuole.

Töissä saan ruuan joten kotona ei tarvitse syödä kuin leipää tai jotain.

Meitä on neljä sisarusta. Kolme naista ja yksi mies. Veljemme on nuorin ja ikäeroa vanhimpaan on 11v. En ole ikinä elämäni aikana nähnyt, että hän olisi voidellut edes leipää itse. Sillä jätkällä oli kaikki valmiina aina ja meillä muilla ei ollut. Minun kaksi vanhempaa siskoa passas sitä aina. Jätkä huuteli sohvalta ohjeita yläkertaan ja jompi kumpi siskoistani teki sille leipiä tai muuta. Aikuisena, kun kaikki oltiin muutettu omiin asuntoihin, niin menin käymään veljeni luona. Meidän äiti oli siellä kokkaamassa viikon ruokia. Siitä taas vanhettiin ja veljeni osti sitten oman asunnon kun oli 25v. Sillä ei ollut edes jääkaappia laitettu päälle. Sillä ei ollut mitään paistinpannua edes siellä tai kattilaa.

Sitten kun se alkoi seurustelemaan, niin siskojen kanssa naureskeltiin, että nyt saa jätkä opetella ruuan tekoa ettei varmaan nainen katso sellasta menoa, kun ei ole edes jääkaappi päällä. Oltiin väärässä. Jääkaappi on ny päällä, mutta tyttöystävä tekee kaiken ruuan ja grillailee mökillä. Minua on vtuttanu toi tyyli yli 30 vuotta jo. Meidän vanhin sisko on nyt 51v ja kun sillä oli 50v juhlat, niin se kysy veljeltä että otatko voileipäkakkua mukaan, voit leikata tosta niin paljon kun haluat tai vie koko loppukakku.. Niin en mä nyt jaksa.. Sisko leikkas ja laitto rasiaan, niin mukaanhan se lähti.

Vierailija
34/34 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43 kirjoitti:

Periaatteessa en osaa minäkään, ei edes kiinnosta, mutta jos viitsin osaan sen verran etten nälkään kuole.

Töissä saan ruuan joten kotona ei tarvitse syödä kuin leipää tai jotain.

Meitä on neljä sisarusta. Kolme naista ja yksi mies. Veljemme on nuorin ja ikäeroa vanhimpaan on 11v. En ole ikinä elämäni aikana nähnyt, että hän olisi voidellut edes leipää itse. Sillä jätkällä oli kaikki valmiina aina ja meillä muilla ei ollut. Minun kaksi vanhempaa siskoa passas sitä aina. Jätkä huuteli sohvalta ohjeita yläkertaan ja jompi kumpi siskoistani teki sille leipiä tai muuta. Aikuisena, kun kaikki oltiin muutettu omiin asuntoihin, niin menin käymään veljeni luona. Meidän äiti oli siellä kokkaamassa viikon ruokia. Siitä taas vanhettiin ja veljeni osti sitten oman asunnon kun oli 25v. Sillä ei ollut edes jääkaappia laitettu päälle. Sillä ei ollut mitään paistinpannua edes siellä tai kattilaa.

Sitten kun se alkoi seurustelemaan, niin siskojen kanssa naureskeltiin, että nyt saa jätkä opetella ruuan tekoa ettei varmaan nainen katso sellasta menoa, kun ei ole edes jääkaappi päällä. Oltiin väärässä. Jääkaappi on ny päällä, mutta tyttöystävä tekee kaiken ruuan ja grillailee mökillä. Minua on vtuttanu toi tyyli yli 30 vuotta jo. Meidän vanhin sisko on nyt 51v ja kun sillä oli 50v juhlat, niin se kysy veljeltä että otatko voileipäkakkua mukaan, voit leikata tosta niin paljon kun haluat tai vie koko loppukakku.. Niin en mä nyt jaksa.. Sisko leikkas ja laitto rasiaan, niin mukaanhan se lähti.

Miksi tuo lainaus?

Mulla ei ole ollut äitiä, eikä ole naistakaan, sisko on kokki, mutta en ole ikinä syönyt mitään sen tekemää kuin jossain juhlissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä