Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo sanoi, keitäs tyttö kahvia. Mitkä ovat mahdollisuudet saada korvauksia? Lakimiehiä?

Vierailija
01.01.2019 |

Todistaja löytyy. Olen ajatellut vaatia tuntuvia korvauksia. Mitkä rikosnimikkeet tulisivat kyseeseen? Voinko saada yli 100 000 €?

"Minna"

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti työsopimuksessa on maininta "... ja muita työnantajan määräämiä tehtäviä." Eli et saa mitään vaan keittele se kahvi ihan rauhassa.

Vierailija
2/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän tyttö uhoa. Menes mieluummin vaikka tekemään jotain keittiön puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs liioitella

Vierailija
4/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi Minna. Minä tytöttelen kaikkia itseäni nuorempia.

T. Naispomosi

Vierailija
5/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano pomolles että "ime sinä poika munaa" niin olette tasoissa. Korvauksia ei tuosta saa

Vierailija
6/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se keittää kahvia, joka ottaa pannusta viimeisen tilkan. Ehkä teilläkin on samoin, mutta unohdit ja piti siksi erikseen huomauttaa.

Vierailija
7/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan varsinaisesta työtehtävästäsi ja toimenkuvastasi. Itse päätin nostaa kytkintä eräästä rekrytointialan firmasta siinä vaiheessa, kun firman "iso pomo" totesi minulle juurikin noilla sanoilla, että "keitäs tyttö kahvia". Olin pestattu toimeeni markkinointipäälliköksi ja saanut jo varsin mainioita tuloksiakin aikaiseksi lyhyessä ajassa, mutta tuo kuvottavan hajuisella partavedellä itsensä päivittäin valeleva tyyppi tykkäsi ilmeisesti leikkiä sihrteerileikkejä.

Vierailija
8/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

P O M O kirjoitti:

Älähän tyttö uhoa. Menes mieluummin vaikka tekemään jotain keittiön puolelle.

Ja muistakin pestä sitten kädet,  paskaräpylät saa meiltä lopputilin.

Vierailija
9/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on oikeasti tuon aloittajan tyyppinen sihteeri... siis assistentti. Lähinnä painajainen, edes kahvitarjoiluiden tilaus ei aina onnistu, kun hups aikataulujen muuttuessa tyyppi ei muista muuttaa tarjoilujen toimitusaikoja.

Tai työmatkojen hotelli- ja lentovaraukset eivät täsmää toisiinsa...

Vierailija
10/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin saat mitään korvauksia. Ei taida olla ainuttakaan tapausta ainakaan Suomessa, jossa tytöttely tai pojittelu olisi johtanut korvauksiin.

Vierailija kirjoitti:

Sano pomolles että "ime sinä poika munaa" niin olette tasoissa. Korvauksia ei tuosta saa

Eipä ole niin varmaa. Se on tuossa siinä ja siinä, täyttäisikö jopa kunnianloukkauksen tunnusmerkistön.

Vierailija
11/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toki voit saada ton verran. Kyllä valtio avittaa teitä uunoja joilla ei ole muita teitä rikastua. 

Vierailija
12/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan varsinaisesta työtehtävästäsi ja toimenkuvastasi. Itse päätin nostaa kytkintä eräästä rekrytointialan firmasta siinä vaiheessa, kun firman "iso pomo" totesi minulle juurikin noilla sanoilla, että "keitäs tyttö kahvia". Olin pestattu toimeeni markkinointipäälliköksi ja saanut jo varsin mainioita tuloksiakin aikaiseksi lyhyessä ajassa, mutta tuo kuvottavan hajuisella partavedellä itsensä päivittäin valeleva tyyppi tykkäsi ilmeisesti leikkiä sihrteerileikkejä.

Juoksit sitten pakoon. Jos et olisi tuollainen pikkutyttö olisit sanonut pomollesi takaisin samalla mitalla.

Vierailija
13/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoksit sitten pakoon. Jos et olisi tuollainen pikkutyttö olisit sanonut pomollesi takaisin samalla mitalla.

No, hänen osaamisellaan tietenkin uudessa paikassa oli tarjolla suurempi palkka ja paremmat edut. (Sen välivaiheen, joka johti lähtemiseen, olisit voinut lukea rivien välistä.)

Lyhytnäköistä antaa samalla mitalla takaisin, jos vaihtoehtona on parempi tulevaisuus uudessa työpaikassa. "Takaisin antaminen samalla mitalla" on usein alentumista samalle tasolle ääliön kanssa, mikä sinänsä tuskin edistää urakehitystä.

Vierailija
14/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin teet rikosilmoituksen ja sen jälkeen poliisi kertoo sinulle, että ei esitutkintaan. Case closed.

Vierailija
15/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten osaa edes kahvia keittää, meni vähän rekry persiilleen.

Vierailija
16/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todistaja löytyy. Olen ajatellut vaatia tuntuvia korvauksia. Mitkä rikosnimikkeet tulisivat kyseeseen? Voinko saada yli 100 000 €?

"Minna"

Käsittääkseni 100 000 € on ihan normaali korvaus tuosta. Ei muuta kuin viet asian vaan käräjäoikeuteen.

Vierailija
17/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan jäisi jonkun jurpon tytöteltäväksi mihinkään yritykseen, kun hyvillä meriiteillä aukeaa ovet paremmassakin paikassa? Samalla mitalla takaisin antaminen ei varmaankaan ole kovin toimiva vaihtoehto esimiehen ollessa kyseessä, mutta kukin toimikoon parhaaksi katsomallaan ja omalle tasolleen sopivimmalla tavalla.

Vierailija
18/18 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häirintää tuollainen on/voisi olla. Tuskin kuitenkaan siinä määrin, että mitään korvauksia saat. Kannattaa vaihtaa duunia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän