Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unen tulkintaa: Punainen käärme ja orava

Vierailija
01.01.2019 |

Näin pitkästä aikaa unta, jonka muistan hyvin tarkasti. Unessa olin lapsuudenkotini lähellä olevassa metsässä. Sain yhtä-äkkiä kuulla, että siellä luikerteli iso punainen käärme, joka oli myrkyllinen. Näinkin käärmeen ja aloin seurata sen menoa, jotta voin tarpeen tullen lähteä karkuun. En halunnut joutua sen yllättämäksi. Kävelin käärmeen perässä ja hetken kuluttua orava laskeutui puunrunkoa pitkin ja joutui käärmeen saaliiksi. Tämän jälkeen heräsin unestani.

Mitä tämmöinen voisi tarkoittaa, osaako joku tulkita?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan ymmärrät itsekin että seksuaalinen uni.

Sitähän haet.

Vierailija
2/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan ymmärrät itsekin että seksuaalinen uni.

Sitähän haet.

En mä mitään hakenut. Mulle kelpaa, jos joku osaisi oikeasti tulkita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uuden vuoden yönä nähdyille unille kansanperinteessä jotain omia ennustuksia tai enteitä? Näin idolistani (miljardöörijulkkis ja liikemies) unta, jossa hän jotenkin hieman petti odotukseni ihanuudestaan.

Vierailija
4/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiesit että punainen käärme oli myrkyllinen, porvoolainen?

Vierailija
5/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No punainen käärmeesi kaipaa oravap*llua ja se on hiukan pelottavaa.

Vierailija
6/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No punainen käärmeesi kaipaa oravap*llua ja se on hiukan pelottavaa.

XDDDD orava taitaakin jo odottaa, omena käpälässä ja käpy selän alla874. Tänään?

Vierailija
7/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärme = kundaliinienergia, elämänvoima

Punainen = energiaa

Orava = ahkera/työteliäs henkilö. Voi tarkoittaa myös, että olet piilottanut työvälineesi kuten orava = etsi ne ja käytä niitä.

Metsä = valtava suojaus ja voima

Talo = sinä itse

Vierailija
8/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nähnyt välillisesti perunoita, jotka ovat hedelmällisyyden symboleita. Luvassa on siis paljon lempeä alkuvuoteesi - siis hyvää uutta vuotta Sinulle!

T: selvänäkijä Sari

Vierailija
9/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punainen = energiaa

Orava = ahkera/työteliäs henkilö. Voi tarkoittaa myös, että olet piilottanut työvälineesi kuten orava = etsi ne ja käytä niitä.

Talo = sinä itse

Kiitos. Olen metsästänyt energiaa pari vuotta masiksen jälkeen. Tämä vuosi voisi siis tuoda hyvää tällä saralla. (Yritän tarttua tähä oljenkorteen)

Vierailija
10/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punainen = energiaa

Talo = sinä itse

Kiitos. Olen metsästänyt energiaa pari vuotta masiksen jälkeen. Tämä vuosi voisi siis tuoda hyvää tällä saralla. (Yritän tarttua tähä oljenkorteen)

😉. Saan sut tänään nauramaan. Iloitellaan!😉😛😍

Vierailija
11/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helkk*rin ”tänään”?

Vierailija
12/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärme on syntinen ja fallossymboli. Punainen väri viittaa alkukantaiseen kiimaan ja erotiikkaan. Pidät seksuaalisuutta jotenkin syntisenä, vaikka se kiehtookin, lapsuudenkodin peruja? Et ole päästänyt itseäsi nauttimaan asioista, joita olisit aidosti kaivannut. Orava on vilkas ja pieni, mutta ei viaton. Orava symbolisoi sinua ja tilanne pelkoasi, että suuremmat voimat vievät sinut mukanaan. Metsä tulkitaan sen mukaan miten koit sen lapsena tai siellä ollessasi. Oliko paikkana pelottava vai viihdyitkö siellä. Tapahtuiko siellä jotakin seksuaalisuuteen liittyvää, joka olisi rikkonut sinua ja ajanut sinut puuhun pakoon, kuten oravan.

Vierailija
13/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intohimoa ja petollisuutta.

Vierailija
14/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä! Tänään, pian! 😛😍😉😎

Vierailija
15/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intohimoa ja petollisuutta.

Minä intohimoinen, sinä petollinen? Tänään!

Vierailija
16/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sellainen kun näin unessa työkaverini paljaan pinpin. Yleensä unohdan unet saman tien mutta tuon muistan elävästi vielä päivien päästäkin. Olen pikkasen ihastunut tuohon viereisessä työpisteessä istuvaan työkaveriini, joka on hyvin viehättävä nuori nainen.

Vierailija
17/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sellainen kun näin unessa työkaverini paljaan pinpin. Yleensä unohdan unet saman tien mutta tuon muistan elävästi vielä päivien päästäkin. Olen pikkasen ihastunut tuohon viereisessä työpisteessä istuvaan työkaveriini, joka on hyvin viehättävä nuori nainen.

Hyvin hankalasti tulkittavissa oleva uni.

En voi kuin arvailla mitä tuo voisi tarkoittaa.

Vierailija
18/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit lapsuudenkodissasi, joten käsittelet unessasi kokemuksia/traumoja jotka tulivat lapsuudessa.

Käärmeet voivat edustaa seksuaalisuutta, ellei sinulla ole jotain ns erityistä suhdetta käärmeisiin (esim lemmikkinä käärme?). Huomionarvoista on myös punainen väri. Se voi olla seksuaalisuuden väri, tai varoitus, "punainen lippu" joka haluaa tulla huomioiduksi. Jos ei sitä huomioi, tulee uhri..(orava). Koska käärme oli vielä myrkyllinen niin ymmärtäisin unen varoituksena tai huomiona menneisyyden käsittelemättömästä asiasta.

Vierailija
19/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiesit että punainen käärme oli myrkyllinen, porvoolainen?

Kuule porvoolainen, etkö itse muista koskaan uniasi? Unissa tiedetään kuule mielenkiintoisia asioita, mitä ns normilogiikalla ei voida selittää.

Vierailija
20/24 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen orava on elokuvan nimi.

Siinä mies kaappaa naisen väkisin tyttöystäväkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan