Minä en tajua, miksi muut ihmiset saavat olla mulkquja, mutta minä en saa olla samanlainen
Eli mä en saanut arvostella muita ihmisiä, koska he olivat vain mitä olivat loukatessaan muita tai minua, mutta jos minä valitin siitä, että jonkun mielestä minä en ilmeisesti kelpaa hänelle, niin aina vaadittiin "tarkistamaan" omaa käytöstä.
Eli muiden ei tarvinnut ajatella, että mä olen mikä mä olen, vaan he saivat arvostella minua ja ajatella pahaa.
Nyt en ymmärrä sitä, että muiden ei tarvitse tarkistaa omaa käytöstään, eikä heitä laita kukaan käyttäytymään oikein tai huomioimaan sitä, miltä MINUSTA (tai muistakaan) tuntuu.
Kommentit (6)
Niin jos sulla on oma jengi niin saat olla. Mutta jos sulla ei ole jengiä niin oot vain mulkku kun oot mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Jahas. Uusi vuosi mutta ei uudet kujeet. Miten sä jaksat tätä vuodesta toiseen, kivikissa?
Ei ole minun syyni. Tiedät kyllä syyllisen näihin ajatuksiin.
Ja oon vaan todennut nyt aikuisena, että mulkquja onkin sellaisissa ihmisissä, joista oikein opetettiin, että mussa se vika on, ei heissä.
Ap
Ja nyt se toisten mulkquus onkin vain ihan inhimillistä ja ihminen saa olla sellainen toisille ja muuta paskaa.
Ap
Minusta näiden muiden mulkqujen pitäisi muuttua ja myöntää virheensä. Ja sama koskee tietenkin itseäni, mikäli joku ihminen tulee sanomaan mulle käytökseni loukanneen. Sitten selvitellään asiaa.
Ap
Jahas. Uusi vuosi mutta ei uudet kujeet. Miten sä jaksat tätä vuodesta toiseen, kivikissa?