Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisäinen viha

Raivon kohteena
01.01.2019 |

Miehelläni on tosi kovia vihan tunteita minua kohtaan, jotka purkautuvat painekattilan lsilla arvaamattomissa tilanteissa.
Eilen illallisravintolassakin poislähtiessämne ihmettelin ulkona, minne hän jäi kun lähdimne yhtäaikaa ja tuli takanani. Odottelin ulkona kymmenisen minuuttia ja hän tuli valtavalla raivolla todeten että sitä vain mentiin ulos. ?? Hän huusi kroppa täristen kadulla kulkiessamme. Yritin ihmetellen rauhoittaa onnistumatta.
Hänellä täytyy olla jostain valtava purkamaton viha minua kohtaan, tai sitten omassa itsessä joku?? Mietin, miksi olidin ihmisen kanssa, joka saa tuollaisia vihakohtauksia tyhjästä itseäni kohtaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivon kohteena kirjoitti:

Miehelläni on tosi kovia vihan tunteita minua kohtaan, jotka purkautuvat painekattilan lailla arvaamattomissa tilanteissa.

Eilen illallisravintolassakin poislähtiessämne ihmettelin ulkona, minne hän jäi kun lähdimne yhtäaikaa ja tuli takanani. Odottelin ulkona kymmenisen minuuttia ja hän tuli valtavalla raivolla todeten että sitä vain mentiin ulos. ?? Hän huusi kroppa täristen kadulla kulkiessamme. Yritin ihmetellen rauhoittaa onnistumatta.

Hänellä täytyy olla jostain valtava purkamaton viha minua kohtaan, tai sitten omassa itsessä joku?? Mietin, miksi olisinihmisen kanssa, joka saa tuollaisia vihakohtauksia tyhjästä itseäni kohtaan.

Onko kellään kokemusta tuollaisesta?

Vierailija
2/6 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että voisivat olla sisäistä ristiriitaa, oma ongelmansa. Sinä vain olet kohde johon puretaan, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kyllästynyt sinuun ja ällötät vain häntä. Ja joskus purkautuu.

Sori kun sanon, mutta uskon nöin

Vierailija
4/6 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko kyllästynyt sinuun ja ällötät vain häntä. Ja joskus purkautuu.

Sori kun sanon, mutta uskon nöin

Mun ukolla oli kanssa tollasia. Jälkeenpäin selvisi, että oli toinen nainen ja sen takia pinna kireenä mulle. Nyt asuu jo ihanaisen kanssa.

Onnea hänelle

Vierailija
5/6 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiian tommosii miehia,ja se on niissa itessaan vaan,ihan sama mita tapahtuu,nii tommosii ne on.

Vierailija
6/6 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa skitsolta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme