Mihin tarvitset miestä
Kommentit (58)
Elättäjäksi. Riittää kun antaa piparia kerran viikossa.
En aivan välttämättä mihinkään.
T. Mies
En mihinkään. Aina olen pärjännyt yksin.
Pilkkomaan puut ja kantamaan veden kaivosta. Minulla ei toinen käsi oikein toimi.
Seksiin, en oikein muuhun. Tuohonkin vain sen takia, että kovasta yrityksestä huolimatta en pystynyt muuttamaan seksuaalista suuntatumistani heterosta pois.
Jos haluaisin lapsen tarvitsen vauvansiemenen ja rahoittajan.
En mihinkään. Ja yrittämisen puutteesta ei voi syyttää.
Koska en tunne oloani hyväksi kiviriipa nilkassa en sellaista raahaa. Sama miehen kohdalla.
Juoppokuskiksi pari kertaa vuodessa.
Onhan tuo mies mukavaa seuraa, olisin yksinäisempi ilman häntä. Miinuspuolena on lisääntyneet kotityöt, yksin asuessa niitä olisi vähemmän ja kotona olisi aina siistiä. Ajankäyttöön mies vaikuttaa paljon, en voi tehdä aina mitä haluaisin. Lisäksi on kiva, kun toinen on jakamassa kuluja.
Raskaisiin ja vittumaisiin töihin.
Monesti puhutaan ettei miehiä tarvita enää mihinkään ja miehet ovat jopa turhia nykyään.. On miesvihaa kuten naisvihaakin. Mutta miltä se tuntuu, kun saa lapsen ja se on poika? Tietäen ettei häntä tulla tarvitsemaan missään??
En mihinkään, mutta helevetin painavia kauppakasseja julkisilla raahatessa voisi autokuskin paikkaa harkita. 😁
Talous, seura ja seksi.
Vaikka tienaa itse on silti parisuhteessa eläessä pätäkkätilanne parempi
Seksi on parasta tutun tyypin kanssa, niin ei tarvitse rajoitella mitään.
Seura ihan kaikkeen. Matkusteluun ja yhdessäoloon.
Lapsentekoon en enää tarvitse, enkä ole siihen miestä koskaan tarvinnut tai olisin, mutta en jaksanut alkaa teeskennellä kulisseja ja tarjota miehelle ilmaiseksi perheidylliä. Kasvatin lapset yksin. Siemenen niihin oisin saanut ulkomailtakin, joka olisikin ollut pari vaihtoehto. Mieheni suvussa perisuomalainen riippuvuusgeeni.
En välttämättä mihinkään :).Vaikka onhan noita tuossa ollu.Lapsen teossa,kauppakassina,kotitöitä jakamassa jne...Jos raittiin ja uskollisen miehen löytäisin,niin voisin tarvita häntä seksiin,keskustelu seuraksi,kävelylle,pyöräilemään,leffaan jne.. :D
En mihinkään. Olisi silti mukavaa olla parisuhteessa.
Pahan oloni purkamiseen.