Mihin tarvitset miestä
Kommentit (58)
Seksiin ja saamaan minut tuntemaan itseni viehättäväksi, koskettamaan minua ja sanomaan, että älä stressaa ja halaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jestas mitä seksistisiä ja vihamielisiä vastauksia. Kertoo palstamammojen tasosta paljon.
Ajattele, jos miehet tekisivät vastaavan ketjun, missä puhuttaisiin naisista yhtä rumasti.
Ihan hävettää olla nainen, kyn näitä luen. Toivottavasti kellään teillä ei ole poikalapsia.
Nuo miehiä haukkuvat kommentit on kirjoittanut yksi ja sama naisvihaajamies. Hän tekee usein tällaisia ketjuja, joissa ensin kirjoittaa aloituksen ja sen jälkeen kirjoittaa itse monta vastausta siihen tekeytyen naiseksi, joka haukkuu miehiä. Hän on vakuuttunut siitä, että naiset vihaavat miehiä kuten hän vihaa naisis ja kun siitä ei muuten löydy "todisteita", hän tekaisee niitä itse. Kirjoitustyyli on hyvin tunnistettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mihinkään. Aina olen pärjännyt yksin.
Ihanko totta. Upeaa. Siis no varmaan istut miesten rakentamassa talossa ja nautit miesten suunnittelemasta ja rakentamasta/huoltamasta infrastruktuurista ja ajelet miesten keksimillä autoilla ja lentokoneilla ja käytät nettiä minkä keksi mies jne. jne. Mut oi wau. Oot tosi itsenäinen nainen
T: N41
Esim tämäkin on sen naisvihaajamiehen kirjoitus, vaikka allekirjoitti naisena. Hän on kirjoittanut noi samat lauseetkin niin moneen ketjuun vuosien varrella, että ne osaa jo ulkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mihinkään. Aina olen pärjännyt yksin.
Ihanko totta. Upeaa. Siis no varmaan istut miesten rakentamassa talossa ja nautit miesten suunnittelemasta ja rakentamasta/huoltamasta infrastruktuurista ja ajelet miesten keksimillä autoilla ja lentokoneilla ja käytät nettiä minkä keksi mies jne. jne. Mut oi wau. Oot tosi itsenäinen nainen
T: N41
Esim tämäkin on sen naisvihaajamiehen kirjoitus, vaikka allekirjoitti naisena. Hän on kirjoittanut noi samat lauseetkin niin moneen ketjuun vuosien varrella, että ne osaa jo ulkoa.
Näin juuri. Hän on ollut muutenkin tänään hyvin aktiivinen heti aamusta, erilaisia naissviha-aloituksia on tullut tasaista tahtia. Joten todella, todella surullista.
Seurustelumielessä:
- Seksiin.
- Arjesta selviämiseen.
- Molemminpuoliseen tukemiseen.
- Hiukan myös käytännön juttuihin. (Noh, totta puhuen pärjäisin käytännön jutuissa varmaan hyvin ilman miestäkin mutta yleensä tapaamani miehet ovat tykänneet pitää huolta niistä.)
Kaverimielessä:
- Tuomaan uutta näkökulmaa asioihin.
- Puhumaan suoraan asioista, joista naispuoliset kaverit eivät välttämättä uskalla puhua.
- Kannustamaan minua ottamaan enemmän riskejä ja olemaan hiukan "röyhkeämpi".
Hauskaksi ja kiinnostavaksi keskusteluseuraksi.
Seksiin, jos tapahtuisi ihme ja löytäisin haluamani ja uskollisen miehen.
En "tarvitse" miestä yhtään mihinkään. Elätän itseni, kavereista saa seuraa tapahtumiin ja matkoille, kotityöt onnistuu ym. Mutta haluaisin miehen elämänkumppaniksi, seksiin, perheen perustamiseen, tueksi ja turvaksi, jakamaan arkea.
Katkerien palstamiesten naisia väheksyviä kirjoituksia on noloa lukea. Jos teitä ei halua kukaan, niin ei tilanne poista kaikkea sitä hyvää, mitä normaaleissa miehissä on tarjolla.
Silloin tällöin seksiin ja seuramieheksi. Tapailusuhteet ovat ihan parasta.
Biologisten syiden vuoksi tunsin tarvetta saada itselleni miehen. Halusin että mies on kokonaan minun. Tykkään läheisyydestä ja rakkaudesta. Seksillä ei väliä.
Olisin liian yksinäinen ilman miestä. Masentusin samalla tavalla kuin kaverittomat ihmiset, mutta en itse tarvitse kavereita vaan pelkän miehen. Nyt kun olen kokenut parisuhteen tulisin varmaan paremmin toimeen sinkkuna. Aika pian kuitenkin rupeaisin seuraa etsimään.
elättäjäksi, en halua mennä töihin. panetin itseni paksuksi ja onhan tässä mukavasti kohta 20v tullut puuhasteltua mitä huvittaa kun tyhmä ukko käy töissä ja elättää. vähän toki arveluttaa mitä sitten kun lapset on aikuisia.
Seuraksi, läheisyyteen, seksiin, arkea jakamaan, hassuttelemaan kanssani.
Seksiin, seuraksi (en viihdy hyvin ihmisten kanssa. Sinkkuna ajaudun helposti viettämään epäeterveen paljon aikaa yksin) sekä hoitamaan lapsen päivisin, kun olen töissä ja rakennan uraa. Asuinmaassamme ei ole hoitovapaita tai muita mahdollisuuksia
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän verotettavia olla.
Yhdeksäs kirjoittamasi vastaus. :)
On varmaan vaikeaa olla katkera ja naisia vihaava mies.
En minä mihinkään miestä tarvitse, mutta mies on ihan kiva ja rakas bonus elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Jestas mitä seksistisiä ja vihamielisiä vastauksia. Kertoo palstamammojen tasosta paljon.
Ajattele, jos miehet tekisivät vastaavan ketjun, missä puhuttaisiin naisista yhtä rumasti.
Ihan hävettää olla nainen, kyn näitä luen. Toivottavasti kellään teillä ei ole poikalapsia.
Valtaosalla vastanneista "naisista" on penis ja tekstit ovat aloittajan kirjoittamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa ankeata porukkaa. Katkeria naisia.
Itse valitsen miehen seuran aina naisen seuraa tai yksinäisyyttä mieluummin. Miehet on hauskempia, ystävällisempiä, rennompia ja taitavampia, kuin naiset.
Taidat olla vielä nuori. Yleensä katkerat naiset syntyy siitä kun ovat suosineet miehiä elämänsä kriittiset vuodet. Vastikkeettomasti.
Parisuhdehan on vastavuoroista toimintaa. On puhdasta hölmöyttä olla sellaisessa parisuhteessa, jossa on yksipuolisesti ja vastikkeettomasti antavana osapuolena. Tämä täytyisi olla kaikille nuorille naisille ja miehille selvää, niin säästyttäisiin monilta turhilta avioeroilta.
Jep, kyllä vaan.
En tiedä, kuka tämän mörskän on rakentanut ja autoa mulla ei ole, lentononeita en käytä 😁 Tässä ei taidettu kysyä ihan tuota, vaan miestä puolisona. Sitä ei ole koskaan ollut, eikä varmaan tulekaan, koska olen aika erakko.