Mihin tarvitset miestä
Kommentit (58)
Voisin oikeastaan ihan yhtä hyvin seurustella naisen kanssa, mutta koen miehet (nyt mieheni) fyysisesti liian vetovoimaisena.
Nainen ei pystyisi täyttämään miehen saappaita seksuaalisesti pidemmän päälle eikä myöskään fyysisesti kaipaamaani turvallisuudentunnetta. Mutta missä nainen pesee miehet täydellisesti, on emotionaalinen puoli. Sitä kaipaan ja se itsessään saattaisi hyvinkin joku päivä voittaa nuo kaksi miesten parempaa puolta. :D
Nykyaikana kotityöt, lastenhoidot, jokapaikanhöylän tehtävät jne. hoituu molemmilta sukupuolilta aivan yhtä hyvin.
Nuolemaan pim**iä ja antamaan kullia, tuohon on jotkut kyennyt kiitettävällä tuloksella.
Haaveet kumppanista joka jakaisi arjen kanssani ja johon tarvittaessa voisi tukeutua olen aikalailla kuopannut. Tyydyn ihmiseen jonka kanssa voi välillä nauraa ja saada fyysistä nautintoa.
Valitettavan hetero olen minäkin.
Se on mun sydämeni toinen puolisko. Ilman sitä olisin hajalla.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan hetero olen minäkin.
Nainen siis olen
Onpa ankeata porukkaa. Katkeria naisia.
Itse valitsen miehen seuran aina naisen seuraa tai yksinäisyyttä mieluummin. Miehet on hauskempia, ystävällisempiä, rennompia ja taitavampia, kuin naiset.
Seksiin. Kumppaniksi.
Ei todellakaan kaverit tai lemmikit korvaa hyvää parisuhdetta, vaikka jotkut koittavat niin epätoivoisesti vakuuttaa.
Ketä sitä muuten käskyttäisi ja nöyryyttäisi?
Kaveriksi matkalle, ulos syömään, lenkille, uimaan jne. Kotiin viereen sohvalle kainaloksi, sänkyyn rakastajaksi, kaikkialla lapsemme hoitajaksi yhdessä minun kanssani. Avuksi kun maailma potkii, kun joku sairastuu meistä, kun kotona pitää vaikka rempata, laskujen maksuun.
Jestas mitä seksistisiä ja vihamielisiä vastauksia. Kertoo palstamammojen tasosta paljon.
Ajattele, jos miehet tekisivät vastaavan ketjun, missä puhuttaisiin naisista yhtä rumasti.
Ihan hävettää olla nainen, kyn näitä luen. Toivottavasti kellään teillä ei ole poikalapsia.
Vierailija kirjoitti:
En mihinkään. Aina olen pärjännyt yksin.
Ihanko totta. Upeaa. Siis no varmaan istut miesten rakentamassa talossa ja nautit miesten suunnittelemasta ja rakentamasta/huoltamasta infrastruktuurista ja ajelet miesten keksimillä autoilla ja lentokoneilla ja käytät nettiä minkä keksi mies jne. jne. Mut oi wau. Oot tosi itsenäinen nainen
T: N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta. Upeaa. Siis no varmaan istut miesten rakentamassa talossa ja nautit miesten suunnittelemasta ja rakentamasta/huoltamasta infrastruktuurista ja ajelet miesten keksimillä autoilla ja lentokoneilla ja käytät nettiä minkä keksi mies jne. jne. Mut oi wau. Oot tosi itsenäinen nainen
❤
Vierailija kirjoitti:
Itse valitsen miehen seuran aina naisen seuraa tai yksinäisyyttä mieluummin. Miehet on hauskempia, ystävällisempiä, rennompia ja taitavampia, kuin naiset.
Taidat olla vielä nuori. Yleensä katkerat naiset syntyy siitä kun ovat suosineet miehiä elämänsä kriittiset vuodet. Vastikkeettomasti.
En tarvitse sellaista miestä joka on kohdellut minua väärin. Vaikka olisin täysin masentunut, pohjalla ja epätoivoinen ja sairas sanoisin Ei.
Eli ei koskaa, en huoli miestä joka on tehnyt minulle vääryyttä.
Jonkun miehen taktiikka on yrittää painaa alas halumiaan naisia. Kuitenkin kun on mätä tyyppi, ei tule onnistumaan.
Mutta maailma tarvitsee hyviä miehiä. Hyviä, älykkäitä ja fiksuja. Heitä joilla on jonkinlaista viisautta joka rakentaa maailmaa.
Ja tietenkin heitä tarvitsevat kaikki. Kuten hyviä naisiakin maailma tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T Mies.
Kävin miespalstalta lukemassa tän ku mies oli kirjoittanu.
Vierailija kirjoitti:
Voi pieni. Ketjun aiheena oli mihin tarvitset miestä. Vilpittömässä, aitoon haluun olla toisen kanssa perustuvassa aikuisten välisessä ihmissuhteessa toista tarvitaan vähän, halutaan enemmän. Jos joku on tarvinnut miestään turvalliseksi juoppokuskiksi pari kertaa vuodessa, panemaan lapset alulle tai vaikka pilkkomaan puita, se ei vielä tarkoita, että nainen olisi katkera tai ei haluaisi miestä elämänsä muihin osa-alueisiin.
Tarvisin miehen jakamaan elämän ilot ja kantamaan yhdessä surut. Olisi ihana , jos olisi mies, joka leikkaisi nurmen ja kolaisi talvella pihan. Mies saisi huoltaa auton ja käyttää katsastuksella, vaihtaa renkaat ja öljyt. Mies voisi tehdä raskaat "miesten" työt ja minä voisin keskittyä "naisten" töihin.
Läheisyys, yhteiset pienet hetket ja seksi. Tarvisin miehen syliä ja kainaloa iltaisin.
Toivottavasti saan joskus miehen ihan vaan elämänkumppaniksi kaikkine puolineen. Ja jos lykästää, niin hänestä tulisi isä lapsillemme.
On kurja ajatus, että joutuisin yksin taivaltamaan tämän elämän polun läpi.