Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miten surullinen näky. Nuori ujon oloinen naispuolinen naapuri tuli rappusissa vastaan kauppakassien kanssa =(

Vierailija
31.12.2018 |

Ei taida olla tytöllä mitään ohjelmaa uudeksi vuodeksi. Katsoin vielä ulkoata niin hänen huoneesta loisti ikkunasta läppärin/telkkarin valo. =(

Olin itse lähdössä ystävien luo.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen ajatus, että joku viettää uuden vuoden tietsikalla kotona. :(

Viesti lähetetty Samsung Galaxy S8 puhelimesta

Vierailija
22/35 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon just tuollainen. Kännään viinipullon ianssa yksin kotona.

N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen ajatus, että joku viettää uuden vuoden netissä..silti me kaikki täällä ollaan! XD

Vierailija
24/35 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen ajatus, että jotkut viettävät uuden vuoden illan juuri niinkuin haluavat, eikä niin kuin kaikkien mielestä pitäisi. :)

Vierailija
25/35 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä surettaa niiden puolesta, jotka on vauva-palstalla uutena vuotena :( Itse en ainakaan ole, thank the god.

Vierailija
26/35 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen viettänyt uudenvuoden aaton jumpaten ja vauva.fi-palstaa selaten. Jotenkin vaikea päästä juhlafiiliksiin. Tässä puolen tunnin sisällä menen ehkä nukkumaan.

Vierailija
27/35 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma naapuri on myös tuollainen. Tosi kaunis nainen mutta aika ujon oloinen eikä tunnu olevan juurikaan mitään menoa. Todella suloisen oloinen nainen, olisinpa jänn.ämies niin uskaltaisin jutella hänelle enemmän. :(

Hanki sinä elämä tai apua harhaiseen maailmankuvaasi. Pahimpia asioita, mitä yksinäinen kaunis nainen voi kokea, on joutua tollasen urpon naapurin kiinnostuksen kohteeksi. Itellä on ollut parikin kertaa ja ihan painajaismainen tilanne kun äijä stalkkaa, yrittää tutustua ja tulee soittelemaan ovikelloa. Te estyneet runkkarit ette onneksi kykene vastaavaan, mikä kerrankin on laskettava ansioksi.

Vierailija
28/35 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon just tuollainen. Kännään viinipullon ianssa yksin kotona.

N25

No eihän sulla mitään hätää eikä ongelmaa ole, vedät sen pullon tyhjäksi ja sitten sen jälkeenkin siitä pullosta on sulle iloa, kun voit sovitella sitä siihen pankkisi talletusaukkoon. Voit suorittaa niin monta talletusta kuin velhonhihat antaa myöden.

Vierailija
29/35 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen viettänyt uudenvuoden aaton jumpaten ja vauva.fi-palstaa selaten. Jotenkin vaikea päästä juhlafiiliksiin. Tässä puolen tunnin sisällä menen ehkä nukkumaan.

Terveisin N27 täältä Tampereen keskustasta

Vierailija
30/35 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olen minä, niin tiedoksi: nautin yksinolosta huomattavasti enemmän kuin seurasta. 

Vierailija
31/35 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pelkästä ohikävelystä voi päätellä että joku on ujo

Vierailija
32/35 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pelkästä ohikävelystä voi päätellä että joku on ujo

Joillekin ne omat luulot on yhtä kuin todellisuus.

Ja usein ovat väärässä.

Vierailija
33/35 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minäkin vain istun läppärin valossa opiskelemassa. Ettäs kehtaan, nuori nainen, pitäisi olla vetämässä päätä täyteen kuin kunnon nuori konsanaan.

Totta puhuen en ole koskaan ollut kovin kiinnostunut uuden vuoden, vapun tai vaikka juhannuksen juhlimisesta. Viime vuonna juhlin uutta vuotta ja silloin koko ilta meni perseelleen, olen tyytyväinen siihen että tämä ilta ei poikkea mitenkään tavallisesta.

Vierailija
34/35 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä minäkin vain istun läppärin valossa opiskelemassa. Ettäs kehtaan, nuori nainen, pitäisi olla vetämässä päätä täyteen kuin kunnon nuori konsanaan.

Totta puhuen en ole koskaan ollut kovin kiinnostunut uuden vuoden, vapun tai vaikka juhannuksen juhlimisesta. Viime vuonna juhlin uutta vuotta ja silloin koko ilta meni perseelleen, olen tyytyväinen siihen että tämä ilta ei poikkea mitenkään tavallisesta.

Oletko kiinnostunut vanhemmista herrasmiehistä? :) Voin tarjota sinulle viihdettä.

Vierailija
35/35 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi ihan hyvin olla vaikka minä, tosin kämpästäni ei näkyisi mitään tv:n kajoa kellekään. Luen yhtä hyvää kirjaa, välillä käyn netissä ja unohdun jonnekin, söin äsken tosi hyvin ja laitoin just viltin päälle. Vielä kun olis kuuma kaakao<3 kävelin kotiin niin että liukastelin jäässä ja sohjossa ja kylmässä tuulessa, ja heti kun asetuin nojatuoliin kissan kanssa, olin ihan varma ettei kaduta minkään juhlien missaaminen tai muut uv-hommat. Täydellinen mukavuusalue.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi