Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ejakulaatio

Vierailija
31.12.2018 |

Tiedän kyllä että naisilla sellaista esiintyy, mutta ajattelin sen kuitenkin olevan jotenkin harvinaista. Omalla vaimolta kerran onnistunut suuseksissä purskauttamaan nesteet. Silloinkin työnsin enemmän vähemmän väkisin kolme sormea kerralla sisään. Yleensä ei mene kuin kaksi, mutta näytti vaativan jotenkin tavallista kovempaa käsittelyä. Orkun tullessa ruiskahti komeasti käsille.
Aina ihmetellyt ääneenkin, että kylläpäs itseltä tulee paljon siemennestettä, kun nivusia myöten aina märkä. Taannoin vaimon ratsastuken jälkeen kuivasin märkiä nivusia talouspaperilla ja tulin haistaneeksi paperia. Ei se mitään siemennestettä ollut vaan hajutonta elakulaationestettä. Vaimolla tapana ratsastaessa juntata iso kaluni syvälle ja tukevasti paksua kalun tyveä vasten. Siinä saanut monesti orkkuja ja ilmeisesti saanut useamminkin pienempiä orkkuja suukeksiorkun jälkeen. Uskoisin tuon järeän kalun tyven purskauttavan neisteitä ulos. Ilmankos aina välillä vaimo jännittyy orkun tavoin paikalleen. Aina luullut että haluaa minun tulevan nopeammin, muttei taidakaan olla siitä syystä. Mutta oli mitä oli, hienolta tuntuu.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle paras palkinto hyvin tehdystä nuolemisesta on, kun saan Naisen ihanan squirttin kasvoilleni... ja suuhuni....*namii*

Vierailija
22/22 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin ällöttävää, enkä enää halua seurustella tuollaisen ihmisen kanssa. Sängyssä pitää olla inkontinenssilakanat, ja siltikin sitä roiskuu joka paikkaa, jopa naamalle. Aktin jälkeen ei voi jäädä köllöttelemään jälkihehkussa, koska siinä lätäkössä maatessa tulee todella nopeasti kylmä. Eihän tuolle mitään voi, mutta itse passaan heti kättelyssä ruikkivan naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan