Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää/oksettaa yksi mies yhdestä deittipalvelusta!

Vierailija
31.12.2018 |

Hänellä ei ollut ensinnäkään kuvaa itsestään (myöhemmin selvisi hyvinkin syy, miksi). Se aloitti juttelun mulle, ja suunnilleen eka kysymys oli että olenko kuinka uraihminen että onko mulle uralla eteneminen tärkeää koska hän ei varmaan pysty etenemään alallaan kovinkaan paljoa blaablaa, ja että haluanko lapsia.... Kuka tervejärkinen kysyy tuollaista ensiksi ja edes NÄYTTÄMÄTTÄ OMAA KUVAANSA? Se tietenkin heti uneksi saavansa jo mun kanssa lapsia (olen kaunis nainen)... Myöhemmin hän suostui näyttämään kuvansa ja oli kunnon juntti-uunoturhapuro. Ei ihme ettei pitänyt kuvaansa julkisena.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä ole muita niehiä?

Vierailija
2/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pashaa ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa hyötyä susta. Haluaa elättäjän, statusta itselleen tms.

Suurin osa miehistä on sellaisia minun käsittääkseni.

Älä usko ainakaan rakkauteen. Sitä ei ole.

Vierailija
4/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata edes vastata kuvattomille ja/tai pyytää heti kuva. Sääntö nro 1.

Vierailija
5/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kohdalla taisi olla päinvastoin. Se rupesi selittämään jotain että jos mulle on uralla eteneminen tärkeää niin sitten ei varmaan sovita yhteen. 

Kertokaa, mikä saa ihmisen olemaan deittipalvelussa ilman kuvaa? Luulee oikeasti että luonne voisi kompensoida täysin ulkonäön? Ehei.

ap

Vierailija
6/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on profiilissaan kuva, on oikeutettu kysymään em. asioita. No selevä..

Vierailija
7/13 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit ihastumaan ja nyt harmittaa. No, uutta matoa koukkuun!

Vierailija
8/13 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on tuollaisia. Kuvittelevat saavansa tyhjästä kaiken. Niinhän heitä on alunperin kasvatettukin. Itse ei tarvitse olla mitään, mutta nainen saisi olla kaunis ja missimitoissa.

Ja tuo hyötyhomma pitää monen kohdalla paikkansa. Ilman naista, kun ei mies oikeastaan saa juuri mitään.

Vierailija
9/13 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kohdalla taisi olla päinvastoin. Se rupesi selittämään jotain että jos mulle on uralla eteneminen tärkeää niin sitten ei varmaan sovita yhteen. 

Kertokaa, mikä saa ihmisen olemaan deittipalvelussa ilman kuvaa? Luulee oikeasti että luonne voisi kompensoida täysin ulkonäön? Ehei.

ap

Öö...no minä en laittaisi kuvaani, koska en tahdo sen olevan netissä kaikkien nähtävänä. Kuten en muidenkaan tietojeni.

Vierailija
10/13 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm se selvästi pitää teitä samantasoisena. Sori nyt vaan. Et taida olla ihan niin kaunis, kuin luulet.

Vierailija
11/13 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen aika nätti nainen ja kahdella eri deittisivustolla. Toinen on juuri sellainen, missä kaikki saavat lähettää viestejä ( toinen tinder). Viestejä on tälläkin hetkellä jonossa 122 kpl. Koko ajan tulee lisää. Ehkä 1% ehdin vastaamaan/ pidän mielenkiintoisena.

Jos oikeasti olet kaunis nainen, niin miksi edes vaivauduit avaamaan kuvattoman profiilin viestin? En nyt ihan usko tähän kauneuteesi.

Kuka muuten tulee raivoamaan jostain yhdestä viestistä deittisivustolla tänne 😂

Vierailija
12/13 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes vastasit sille. Kyllä minullekin tulee vaikka mitä törkyviestejä joista en jaksa edes välittää. Yksikin kertoi ilman kuvaa olevansa alfa, joka haluaa alistaa minua ja repiä hiuksista.

Vierailija
13/13 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minä olin ilman kuvaa, koska naamani on julkisuudessa harva se päivä. Selitin tämän profiilissa. Ja sitä paitsi aika moni ihmi en näyttää kuvissa erilaiselta kuin luonnossa. Joskus itseäni harmitti, että kuvan perusteella olin kuvitellut tyyppiä aivan erilaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi