Naapurin 16-vuotias käytti juuri koiraa ulkona pissalla :(
Naapurin tyttö, joka on samassa koulussa oman lapsen kanssa.
Istuu vanhempiensa kanssa kotona Uutena Vuotena. Ei ole yhtään kaveria kylässä. Eikä taida kavereita olla muutenkaan. Hiljainen ja vetäytyvä
Omat lapset ovat olleet koko päivän liesussa, toinen on näin illalla mökillä kavereiden kanssa ja toinen poikakaverin luona. Saavat mennä ja elää nuoruuttaan.
Suru olisi näin äitinä, jos olisi kasvattanut yksinäisen nuoren.
Kommentit (16)
Olet surkimus, joka kyttää naapureita, eikä osaa juhlia edes uutta vuotta jättämällä toiset ihmiset rauhaan.
Meillä teini menee kyllä muuten mutta uuden vuoden viihtyy kotona, mitä sitten?
En itse päästäisi nuorta juhlimaan uutta vuotta, viina ja raketit ovat huono yhdistelmä ihan aikuisten keskenkin, saati teinejen.
No en kyllä sinuna kehuskelisi juomisella ja nuorena aloitetulla seurustelulla. Kyllä kunnon nuoret osaa tehdä muutakin. Teillä ei ilmeisesti osata? Hienon kasvatuksen lapset saaneet. Onnittelut! Voi lapsiparat.. millaisenkohan tulevaisuuden saa, kun eivät muuta tee. No onhan se nyt ihmeellistä, jos joku käyttää koiraa lenkillä. Voi hyvää päivää haloo!
Itse olisin huolissani enemmän niistä nuorista jotka syrjäyttävät muut yhteiskunnan ulkopuolelle ja siitä kuinka ne on kasvatettu. Ap miten sinun lapsesi suhtautuu naapuriin?
Meidän 15 vuotias on ihan onnellisen oloinen katsoessaan suosikkisarjaa ja meidän kanssa välillä raketteja ampuen.
Itse olin jo 14 vuotiaasta joka ikinen uusivuosi humalassa ja sekoilemassa,vaikka muuten kiltti olinkin, ja haluaisin lapsille parempaa.
Sinun wt-lapsesi ryyppäävät samalla kun heitä porataan joka reikään. Tällä välin naapurin tyttö viettää uutta vuotta rauhassa vanhempiensa kanssa. Ja sinä kyttäät heitä ikkunasta ja ylpeilet vauvapalstalla? :D
Turhaan stressaat hänestä, minäkin olin yksinäinen ja minusta kasvoi ihan fiksu nainen.
AP
-av-mamma
-naapurikyylä
-elämä raportoidaan av-palstalle
Melko surulliset setit
Jospa ap:n uusi vuosi olisi hieman mukavampi, ettei hänen tarvitsisi täällä haukkua muita.
Ihanaa että on vanhempia, jotka antavat aikaansa omalle nuorelleen eivätkä toivo että tämä on poissa kotoa.
Joo, mäkin tykkäisin jos mun teinit ois kännissä heittelemässä raketteja.
Noh, elämä nyt on aika surullista kaikenkaikkiaan.
Ihan turhaan suret, nimittäin todennäköisesti se nuorikaan ei sure. Ei kaikki ole nuorenakaan sen luontoisia, että kiinnostaisi muiden nuorten menot. Itse olen aina ollut ääri-introvertti, ja niin kauan kuin asuin vanhemmilla, olin aina siellä uudetvuodet, sen jälkeen yksin. Omasta tahdostani. Mikään ei ole minusta ahdistavampaa kuin ihmisjoukot, eikä mikään ihanampaa kuin yksin oleminen kaikessa rauhassa.
Eikä ole muuten erakkoluonne mitenkään esim. työelämässä menestymistäkään haitannut, vaikka usein nykyäään puhutaan että pitäisi olla joku sosiaalinen verkostoituja. Minä en ole, mutta olen panostanut tekniseen huippuosaamiseen, ja se tuntuu riittävän.
Muualla Euroopassa on ihan normaalia että perheet juhlivat yhdessä. Miksi suomalaista säälittää jos perhe haluaa viettää aikaa ja juhlia yhdessä? Mikä siinä säälittää?
ps. omat teinini ovat myös kotona tänään eikä se johdu kavereiden puutteesta
Ehkä se tyttö osaa nauttia elämästä muutoinkin kuin ryyppäämällä ja vaihtamalla poikaystävää joka päivä. Jos kuvittelet , että lapsesi ovat jotenkin parempia, niin väärässä olet. Tuo tyttö on moninkerroin fiksumpi kuin yksikään ryyppävistä kullannupuistasi. Monesko poika tytölläsi on jo kierroksessa? No, onhan se hyvä, kun äiti voi sormilla yrittää laskea tytön poikaystäviä. Vai pysyykö silläkään enää kärryillä laskuista? :D