tyttäreni on varma siitä että elastinen on hänen isä
Minulla on viime aikoina ollut ongelmia tyttäreni kanssa. Häneltä tulee koko ajan kaiken maailman päähänpistoksia ja hän sanoo asioita jotka ei pidä paikkansa. Viime aikoina hän on väittänyt kaikille että Elastinen olisi hänen isänsä. Hän kertoo näin ystävillensä ja väittää minulle että valehtelen hänen isästänsä (olen yh). Tämä on ihan hullua! En ole koskaan edes tavannut koko tyyppiä enkä tiedä mistä tyttö on tullut tähän lopputulokseen.
Kommentit (52)
Provo joo, mutta jos olisi totta, niin 17v ikäisen kohdalla jo epäilys tosi pahasta mt-ongelmasta. Sellaisen 7v kohdalle menisi vielä sen piikkiin, että käsittelee ongelmia mielikuvituksen avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenia
Voiko oikeasti ilmetä näin myöhään? Ei ole meidän suvussa myöskään ketään kys. sairauden kantajaa, olen ymmärtänyt että olisi melko geneettistä?
Sairaus puhkeaa yleensä juurikin nuorena aikuisena. Eli tuo 17v menisi ikänsä puolesta tuohon.
Kyllähän se on todennäköisempää sairastua, jos suvussa on skitsofreniaa, mutta voi tulla muillekin.En nyt tuon perusteella diagnoosia lähtisi tekemään. Psykoosissa voi olla ilman skitsofreniaakin, mutta psykoottisen ihmisen käytöksen kyllä huomaa. On siis yleisesti hyvinkin sekava ja erilainen kuin normaalisti.
Kaikki psykoosisairaidet eivät puhkea kertalaakista, vaan juuri tuollainen yksittäinen aihe voi olla ensioire.
Vauvojen ulkonäöstä päätellen Mika Halvarilla on pitänyt kiirettä.
Yksi tuttu on Bablon avioton lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vauvojen ulkonäöstä päätellen Mika Halvarilla on pitänyt kiirettä.
Arsi Harjukin voisi olla epäilyksen alainen isäehdokas.
:D:DD Miksi ne kaverit uskoo tuota? Onko tyttösi kovinkin uskottava puheissaan, siitä tulee pääministeri vielä joku päivä👌
Ettei olisi se isä kuitenkin se toinen siitä Finbeciles vai mikä se oli? Se iso H.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/8635edc9-7d4e-4c77-8978-3240e2…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tyttö luulee että Elastinen olisi n. 20-vuotiaana saanut lapsen.
Niin joo, räppärithän synnyttää anaalisesti sukupuolesta rippumatta. Samaa kautta tulee myös se nk. musiikki.
Huutista :D
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu on Bablon avioton lapsi.
Nytpä keksinkin hyviä taiteilijanimiä. Balbo. Jannica C, Anna Arbeit, Martina Mikromuovi
Oliko isän menettäminen pienenä traumaattinen kokemus? Voisiko olla dissosiaatiohäiriötä? Suosittelen ottamaan yhteyttä johonkin psykiatriseen kriisipalveluun tai ihan terveyskeskukseen josta lähettävät eteen päin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko isän menettäminen pienenä traumaattinen kokemus? Voisiko olla dissosiaatiohäiriötä? Suosittelen ottamaan yhteyttä johonkin psykiatriseen kriisipalveluun tai ihan terveyskeskukseen josta lähettävät eteen päin.
Jep, kyllä tuo on psykiatrisen arvioinnin paikka.
Niin joo, räppärithän synnyttää anaalisesti sukupuolesta rippumatta. Samaa kautta tulee myös se nk. musiikki.