Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Telialta jäi taas myynti toteutumatta pakkomyynnin takia

Vierailija
31.12.2018 |

Yritin ostaa joululahjaksi puhelimen. Olin jo katsonut mallin valmiiksi ja lähdin sillä tiedolla kauppaan. Ilmoitin myyjälle selvästi mitä haluan ja sain heti vastaukseksi että minun kannattaa ottaa siihen myös liittymä. Seurasi muutaman lauseen pituinen juupas-eipäs-väittely koska myyjä ei uskonut etten ole ottamassa liittymää vaan vain puhelimen. Tilanne päättyi kun minä kävelin kaupasta ulos. Kannattaako siis se lisämyynti loppujen lopuksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  tui ole mitään verrattuna Elisaan. Mitä niille Elisan myyjille juotetaan aamukahvin seassa? 

Vierailija
2/6 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaa tuolta pelkän puhelimen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telian pakkomyynti on laitonta ja varsinkin iäkkäämpiä on petkutettu tosi törkeästi. Ikinä en osta mitään sieltä.

Vierailija
4/6 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ostaa tuolta pelkän puhelimen?

Sellainen kenellä on liittymä valmiina.

Vierailija
5/6 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei  tui ole mitään verrattuna Elisaan. Mitä niille Elisan myyjille juotetaan aamukahvin seassa? 

Täytyy varmaan kokeilla joskus.

6/6 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin ostaa joululahjaksi puhelimen. Olin jo katsonut mallin valmiiksi ja lähdin sillä tiedolla kauppaan. Ilmoitin myyjälle selvästi mitä haluan ja sain heti vastaukseksi että minun kannattaa ottaa siihen myös liittymä. Seurasi muutaman lauseen pituinen juupas-eipäs-väittely koska myyjä ei uskonut etten ole ottamassa liittymää vaan vain puhelimen. Tilanne päättyi kun minä kävelin kaupasta ulos. Kannattaako siis se lisämyynti loppujen lopuksi?

Liittymäasioista toki keskustellaan aina puhelinkaupan yhteydessä mutta ihan näin pitkälle ei tilanne pitäisi mennä että asiasta ei päästä yhteisymmärrykseen ja asiakas poistuu tyhjin käsin. Haluatko vielä tarkemmin kertoa missä myymälässä asioit ja minä päivänä niin viemme terveiset eteenpäin?

//Merja 

Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.