tyttäreni on varma siitä että elastinen on hänen isä
Minulla on viime aikoina ollut ongelmia tyttäreni kanssa. Häneltä tulee koko ajan kaiken maailman päähänpistoksia ja hän sanoo asioita jotka ei pidä paikkansa. Viime aikoina hän on väittänyt kaikille että Elastinen olisi hänen isänsä. Hän kertoo näin ystävillensä ja väittää minulle että valehtelen hänen isästänsä (olen yh). Tämä on ihan hullua! En ole koskaan edes tavannut koko tyyppiä enkä tiedä mistä tyttö on tullut tähän lopputulokseen.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenia
Voiko oikeasti ilmetä näin myöhään? Ei ole meidän suvussa myöskään ketään kys. sairauden kantajaa, olen ymmärtänyt että olisi melko geneettistä?
kirjoitin siis tuon yllä olevan
-ap
Vierailija kirjoitti:
Onko tyttäresi notkea?
Miten tämä liittyy asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenia
Voiko oikeasti ilmetä näin myöhään? Ei ole meidän suvussa myöskään ketään kys. sairauden kantajaa, olen ymmärtänyt että olisi melko geneettistä?
Sairaus puhkeaa yleensä juurikin nuorena aikuisena. Eli tuo 17v menisi ikänsä puolesta tuohon.
Kyllähän se on todennäköisempää sairastua, jos suvussa on skitsofreniaa, mutta voi tulla muillekin.
En nyt tuon perusteella diagnoosia lähtisi tekemään. Psykoosissa voi olla ilman skitsofreniaakin, mutta psykoottisen ihmisen käytöksen kyllä huomaa. On siis yleisesti hyvinkin sekava ja erilainen kuin normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenia
Voihan sinun tai tytön isän suvussa olla tietämättäsi skitsofreniaa. Esim. serkku, pikkuserkku, isotäti ym. ym.
Käsittääkseni 30+ ikäinen alkaa olla suht turvassa sairaudelta. Puhkeaa yleisemmin nuorella iällä.
Se, että 17-vuotias elää tuollaisissa harhoissa on todellakin lääkärille menon paikka. Toki jokaisella on haavemaailma joistain asioista, mutta tyttäresi tilanne menee jo normaliuden rajan yli.
Tsemppiä!
Onko tyttärelläsi ongelmia ihmissuhteissa.
Hakee tuolla höpöttelyllä huomiota ja hyväksyntää ehkä.
Ehkä hän ajattelee että jos hänen isänsä olisi joku räppäri niin hänen elämänsä olisi paljon helpompaa.
Sano sille, että et ole ennen kehdannut tunnustaa, mutta isä on Tauski. Luulis kakaran hiljenevän.
Minä taas pelkäsin teini-iässä, että Sedu on isäni. Valitettavasti olen lyhyt ja aivan hänen näköisensä. Äitini ei ole koskaan suostunut paljastamaan isäni nimeä, joten siksi mielikuvitukseni laukkaa rajusti.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas pelkäsin teini-iässä, että Sedu on isäni. Valitettavasti olen lyhyt ja aivan hänen näköisensä. Äitini ei ole koskaan suostunut paljastamaan isäni nimeä, joten siksi mielikuvitukseni laukkaa rajusti.
Mutta tuskin yökerhoon mennessäsi olet pokelle tokaissut tulleesi faijaa moikkaan. :D
Kai olette käsitelleet tytön isän kuoleman ja kuka isä on ollut? Näyttänyt kuvia, mitä tehnyt työkseen/harrastuksia, miksi kuollut, minne haudattu yms.
Itse isättömänä voin sanoa, että mitä enemmän tulee ikää, niin sitä enemmän olen halunnut tietää isästä. Omien lasten myötä isänpäivästäkin on tullut raskas, kun itsellään ei ole mitään isämuistoja/perinteitä päivästä.
Muistan joskus itsekin toivoneeni, että isä olisikin jossain elossa. En sentään ketään julkkista ole kohteeksi, mutta en ihmettele, että teinityttö keksii kaikenlaista.
Kyllä jossain lääkärillä olisi hyvä käydä. Ei voi kovin hyvin 17-vuotias, kun tuollaista julkisesti väittää.
Nauratti tuo, että jos joku on lyhyt, tulee ekana mieleen, että isäni täytyy olla Sedu.
Eli tyttö luulee että Elastinen olisi n. 20-vuotiaana saanut lapsen.
Onko Elastinen vehjettään myöten elastinen?
Aira Samulin kertonut että huomasi tyttärensä skitsofrenian mm. siitä kun tämä rupesi tosissaan kertomaan menevänsä naimisiin Paul McCartneyn kanssa:( Sinuna en ottais turhan rennosti jos noi jutut jatkuu pidempään.
Syytä toimittaa pikaisesti mielenterveyspalvelujen tutkittavaksi.
Kuten sanoin en ole tavannut ko tyyppiä ikinä
-ap