Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä näytit parhaimmiltasi?

Vierailija
31.12.2018 |

Minä nyt nelikymppisenä. Jotenkin sitä aikaisemmin oli harmaampi hiirulainen ja nyt vasta vanhemmiten tullut särmää. Silti olen nuoren näköinen, esim. pitkä tukka jne. Papereitakin kysyttiin pari vuotta sitten.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24-27 -vuotiaana varmaan jossain vaiheessa. Kuten useimmat muutkin.

Näin miehisestä näkökulmasta pyydän saada huomauttaa, että ainakin minusta suurin osa naisista näyttää kaikkein parhaimmiltaan siinä 26-32 välillä.

Omasta itsestään se on vaikeampi arvioida, oletan kuitenkin sen ajan olevan aika pitkälti takanapäin, nyt itsellä ikää 42 vuotta

Vierailija
42/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asiaa on kysytty miehiltä, vastaus on maasta riippumatta ollut n. 18-22v. Parhaimman näköiset ja hyvässä kunnossa olevat naiset ehkä 25v.

Jos tämä ei päde sinuun, olet poikkeustapaus. Jos enemmistö on poikkeustapauksia, enemmistö on väärässä.

Lähestymisien määrä ei ole hyvä mittari. Nuoret miehet ovat epävarmoja ja vanhat miehet harvemmin kehtaavat riskeerata mainettaan lähestymällä parikymppistä naista. Esim. puuma on helpommin lähestyttävä, ja onnistumisen mahdollisuudet katsotaan paremmiksi.

Olen parhaimmillani nyt (31v). Uskoisin että poikamaisuuden ansiosta tilanne saattaa vielä parantua, mutta ei kauaa. Minua kiinnostaa ensisijaisesti mitä n. 25v naiset ajattelevat, siksi arvioin ulkonäköni sen perusteella saanko heiltä kiinnostusta osakseni. Ulkonäöllinen tasoni on kylläkin alhainen, joten rahan ja statuksen merkitys on suurempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-35 oli mun vuodet, ihan ehdottomasti. 20-30 vuotiaana näytin vauvanaamaiselta, tyylittömältä ja olin epävarma itsestäni, ehkä vähän masentunut ja vailla suuntaa ja merkitystä. 30-35-vuotiaana hehkuin. Kolmekymppisenä erosin epätyydyttävästä suhteesta, sain unelmieni työpaikan ja muutenkin opin pitämään itsestäni, mutta myös se vauvamaisuus katosi ja kasvojen luusto selkeni. 

Vierailija
44/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Kun asiaa on kysytty miehiltä, vastaus on maasta riippumatta ollut n. 18-22v. Parhaimman näköiset ja hyvässä kunnossa olevat naiset ehkä 25v.

Jos tämä ei päde sinuun, olet poikkeustapaus. Jos enemmistö on poikkeustapauksia, enemmistö on väärässä.

Lähestymisien määrä ei ole hyvä mittari. Nuoret miehet ovat epävarmoja ja vanhat miehet harvemmin kehtaavat riskeerata mainettaan lähestymällä parikymppistä naista. Esim. puuma on helpommin lähestyttävä, ja onnistumisen mahdollisuudet katsotaan paremmiksi.

Olen parhaimmillani nyt (31v). Uskoisin että poikamaisuuden ansiosta tilanne saattaa vielä parantua, mutta ei kauaa. Minua kiinnostaa ensisijaisesti mitä n. 25v naiset ajattelevat, siksi arvioin ulkonäköni sen perusteella saanko heiltä kiinnostusta osakseni. Ulkonäöllinen tasoni on kylläkin alhainen, joten rahan ja statuksen merkitys on suurempi.

Blaa blaa blaa. Tässä vissiin kysyttiin kunkin omaa henkkoht mielipidettä eikä mitään yleistä lässytystä? Kuka jaksaa noita tasoteorioita joka paikassa...

Vierailija
45/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30-35 oli mun vuodet, ihan ehdottomasti. 20-30 vuotiaana näytin vauvanaamaiselta, tyylittömältä ja olin epävarma itsestäni, ehkä vähän masentunut ja vailla suuntaa ja merkitystä. 30-35-vuotiaana hehkuin. Kolmekymppisenä erosin epätyydyttävästä suhteesta, sain unelmieni työpaikan ja muutenkin opin pitämään itsestäni, mutta myös se vauvamaisuus katosi ja kasvojen luusto selkeni. 

Naisille korkeat poskipäät ja selkeä kasvojen luusto tuntuu olevan iso asia. Ehkä siksi naiset itse pitävät itsestään eniten kolmekymppisinä. Miestä yleensä mielllyttää eniten se "lapsenpyöreä" parikymppinen. Ainakin Åbo Akademi taisi päätyä tähän tulokseen, ja deittipalvelut kanssa. pikkuK vahvistakoon menikö näin.

Mä olin parhaimmillani ehkä 30-35. Nyt 38-vuotiaana on menty jonkin verran alamäkeä, ainakin omasta mielestä.

M/38v

Vierailija
46/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 35-vuotiaana olin parhaimmillani. Nyt 42. Ihan ok olen nytkin mutta iän lisääntyessä huomaa miten kaikki vaikuttaa helposti ulkonäköön. Liian suolaisen syöminen niin heti on silmäpussit. Vatsa turpoaa välittömästi kun syö esim. karkkia. Vähäinen määrä alkoholia saa naaman punottamaan. Pienikin ruokavalion repsahtaminen nostaa heti painoa. Tykkään olla hoikka enkä haluaisi kytätä ruokavaliota niin tarkkaan. Kaikessa saa olla tarkempi kun tulee ikää.....

Vierailija
47/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35-38v olin kauneimmillani. Kaksi vuotta sitten alkoi alamäki ja nyt 40v en voi uskoa, että pari vuotta sitten näytin niin paljon paremmalta. Iho, hiukset, hampaat, silmät ja koko kasvonpiirteet näyttää siltä, kuin kärsisin jostain sairaudesta. Ehkä kärsinkin.

Mulla sama. Olin vielä n. 42-vuotiaana ihan ok, sitten tapahtui tämä. Olen myös miettinyt, onko kyse sairaudesta, sillä ei ole tullut vain ryppyjä, vaan ihon värikin on muuttunut, iho on muuttunut kauttaaltaan epätasaiseksi ja läikikkääksi, siis epätasaiseksi sekä pinnaltaan että väriltään. Rypyt ja valahtamiset on luonnollisia tässä iässä, mutta tämä kokonaisvaikutelma ei ole enää normaalia ikääntymistä. Olen niin harmaa ja tautisen näköinen, kuin syöpäpotilas kivihiilikaupungista. Verikokeissa ei vielä näy mitään erikoista.

Vierailija
48/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmaltanäyttämisvuoteni lienevät vielä edessä!

N 50

Vierailija
49/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kausia. 20-24 v. ja 28-31v. on ollut parhaat vuodet näin karkeasti sanottuna.

Vierailija
50/61 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini iässä näytin ihan kammottavalta, finnejä ja läskiä, masennusta, tosi lähellä lyödä nyrkillä naamaan kun yks paskiainen tuli synttäreillä sanoo tytöt olevan kauneimmillaan 17 vuotiaina.

26 olin onnellisin. Vähän pullea mutta niin olivat rinnatkin ja kukaan ei arvannut ikää.

Sitten tuli kaks lasta, väsymys ja rupsahtaminen kun ei saanut pari minuuttiakaan omaa aikaa moneen vuoteen.

Nyt olen 37 ja olen laihempi kuin ikinä ennen aikuis elämässäni, kai se on se yleinen kauneus kriteeri nykyään.

Mielenkiinnolla seuraan seuraavia kymmeniä vuosia mitä muutoksia tulee.

Vierailija
51/61 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehenä, että 20-27v mutta tämä riippuu suuresti myös siitä, että aloin kaljuuntumaan ja jouduin leikkaamaan millisiilin 28v ikäisenä.

Nyt 32v ikäisenä menossa hiustensiirtoon joten katsotaan mitä tuuheat hiukset tekee ulkonäölle.

Vierailija
52/61 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-22. Aloin lihoa tuon jälkeen, ensimmäisenä kasvoista. Aiempi erottuvampi luusto puki minua ja miellytti ainakin omaa silmää.

Vierailija
53/61 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisenä. Asuin silloin muutaman vuoden Keski-Euroopassa erossa perheestäni. Voin todella erinomaisesti, liikuin paljon, nukuin hyvin, olin timmissä kunnossa, oli aikaa ja rahaa tehdä mitä halusin. Työkaverini kehuivat tämän hyvinvoinnin näkyvän myös ulospäin, mikä on helppo uskoa.

Vierailija
54/61 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 19-vuotiaana. Iho oli ok kunnossa ja laihduin hiukan kun stressasin yo-kirjoituksia enkä muistanut syödä. Nykyään lihon jos on stressiä. En kylläkään osannut laittautua silloin, en juuri meikannut ja pukeuduin poikamaisesti. Näytin kuitenkin terveemmältä ja siksi paremmalta kuin myöhäisempinä aikoina.

Vierailija
55/61 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin miehenä, että 20-27v mutta tämä riippuu suuresti myös siitä, että aloin kaljuuntumaan ja jouduin leikkaamaan millisiilin 28v ikäisenä.

Nyt 32v ikäisenä menossa hiustensiirtoon joten katsotaan mitä tuuheat hiukset tekee ulkonäölle.

Toivottavasti et ole tosissasi. Älä mene! Kalju on tyylikäs, mene sillä vaan!

Vierailija
56/61 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä nähdä nämä naiset, jotka väittävät 30+ iässä olleensa parhaillaan...

Vierailija
57/61 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-19-vuotiaana ja jälleen noin 27-32-vuotiaana. Tuolloin sain huomiota miehiltä; muuten en juuri lainkaan.

Vierailija
58/61 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä nähdä nämä naiset, jotka väittävät 30+ iässä olleensa parhaillaan...

Jep, naiset arvioivat ulkonäköään eri kriteereillä kuin miehet naisten ulkonäköä. Samapa se minulle, hyvä että itse pitää itseään kauneimmillaan vaikka 50-vuotiaana!

Vierailija
59/61 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ole tosissasi. Älä mene! Kalju on tyylikäs, mene sillä vaan!

En usko että sinäkään ole tosissasi vaan tuo on pelkästään tuota naisten suosimaa korupuhetta.

Vetäytynyt hiusraja ja ohentuneet hiukset koko päälaelta ei ole tyylikäs kenelläkään ja sen lisäksi höyläkalju ei sovi kuin hyvin harvoille ihmisille.

Katso tuo video ja puhu sitten uudestaan.

Vierailija
60/61 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toi ketju poistettiin? Otsikko oli tyyliin 'Nuoret naiset ovat kauniimpia kuin keski-ikäiset'.