Minkä ikäisenä näytit parhaimmiltasi?
Minä nyt nelikymppisenä. Jotenkin sitä aikaisemmin oli harmaampi hiirulainen ja nyt vasta vanhemmiten tullut särmää. Silti olen nuoren näköinen, esim. pitkä tukka jne. Papereitakin kysyttiin pari vuotta sitten.
Kommentit (61)
26 v. Sain ensimmäistä kertaa elämässäni huomiota miehiltä ja olin laiha.
24-27 -vuotiaana varmaan jossain vaiheessa. Kuten useimmat muutkin.
21- 25- v sain eniten huomiota miehiltä, 32 v jälkeen en lainkaan. En ole mikään kaunotar, kuten minulle on kerrottu eräänkin miehen taholta.
Täytyy sanoa rehellisesti, että mikään ikä ei ole auttanut. Juuri jouluna katselin vanhoja valokuvia enkä kyllä ole näyttänyt kummoiselta edes nuorena saati nyt viisikymppisenä. Eli ehkäpä sitten vanhainkodissa alan hehkua :)
Noin 24-27v. Olin oppinut pukeutumaan ja meikkaamaan paremmin kuin nuorempana, ja löysin myös liikunnan uudella tavalla. Treenasin salilla, ja kävin lenkillä lähes joka päivä. Sitten sain toisen lapsen, enkä ole päässyt vieläkään takaisin ruotuun, vaikka lapsi on nyt jo 2v. Pitäisi taas jostain löytää sekä aika että motivaatio..
Vierailija kirjoitti:
"ikis?"
En sentään :P Kerrankin muakin luullaan täksi. Mutta kyse ei ollut mistään miesten saamisesta tms, toki se jollekulle merkitsevin asia on sekin. Ja kyllä sitä kukin saa deittailla minkä ikäistä haluaa :D Mutta itsellä on ainakin itsetuntoa enemmän nyt kuin nuorempana, ehkä sitä uskaltaa paremmin selkä suorassa seistä mikä heijastuu tietysti muuhun olemukseenkin. ap
32-37 vuotiaana katsoi peilistä kaunis nainen. Lapsen pyöreys oli poissa ja kasvoissa oli jo hiukan aikuisen naisen kulmaa. Nyt kun 40v tuli täyteen on rypyt selvempiä ja hiukan valahtaneen näköinen.
Onneksi mieheni 42v valahtaa samaa vauhtia ja saamme yhdessä naureskella muutoksille :D
Sanoisin, että ehkä 28-31 -vuotiaana. Olin nuori, mutta en enää niin lapsenkasvoinen kuin nuorempana. Sain lapsen kolmekymppisenä ja kieltämättä valvominen ja vastuun lisääntyminen yhdessä työpaineiden kanssa vanhensi ainakin minua. Nyt olen 41 enkä koe olevani enää kaikista parhaimmillani.
Olin parhaimmillani isäni kiveksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"ikis?"
En sentään :P Kerrankin muakin luullaan täksi. Mutta kyse ei ollut mistään miesten saamisesta tms, toki se jollekulle merkitsevin asia on sekin. Ja kyllä sitä kukin saa deittailla minkä ikäistä haluaa :D Mutta itsellä on ainakin itsetuntoa enemmän nyt kuin nuorempana, ehkä sitä uskaltaa paremmin selkä suorassa seistä mikä heijastuu tietysti muuhun olemukseenkin. ap
Tarkoitin lähinnä että miesten kiinnostus omalla kohdalla ainakin on korreloinut tasan ulkonäköni mukaan.
Suunnilleen 36-38 -vuotiaana. Sitä ennen kysyttiin vielä Alkossa paperit, ja tuon jälkeen olenkin sitten näyttänyt vanhalta kääkältä.
Vastaan 31-35.
Parikymppisenä olin aivan liian babyface, multa kysyttiin K16 leffoihinkin salin ovella paperit ihan säännöllisesti jonnekin kolmekymppiseksi asti. Sitten alkoi aikuistuminen, ikävuosina 31-36 olin tosi tikissä kunnossa ja kasvoiltani noin 25-vuotiaan näköinen. Isot silmät, kulmikkaat kasvot, virheetön iho.
No se alamäki alkoi tuosta ilosta. Nyt olen 40 ja peilistä katsoo vanha, väsynyt nainen. Näytän korkeine poskipäineni, lommoposkineni ja roikkuvine nahkoineni ihan vihikoiralta.
Noin yksivuotiaana näytin aika suloiselta pallerolta, sen jälkeen onkin tultu alamäkeä ja kovaa.
Ensin 15-30 ja sitten ehkä 45:stä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan 31-35.
Parikymppisenä olin aivan liian babyface, multa kysyttiin K16 leffoihinkin salin ovella paperit ihan säännöllisesti jonnekin kolmekymppiseksi asti. Sitten alkoi aikuistuminen, ikävuosina 31-36 olin tosi tikissä kunnossa ja kasvoiltani noin 25-vuotiaan näköinen. Isot silmät, kulmikkaat kasvot, virheetön iho.
No se alamäki alkoi tuosta ilosta. Nyt olen 40 ja peilistä katsoo vanha, väsynyt nainen. Näytän korkeine poskipäineni, lommoposkineni ja roikkuvine nahkoineni ihan vihikoiralta.
Mulla ei ole poskipäitä vaan vanunut ilmapallo naaman paikalla. 20 v sitten olin vielä yhdenkin kommentin mukaan "cute as a button", vaikkei poskipäitä ollut silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
22-24. v
Samoin. Periaatteessa näytän melko samalta yhä, mutta kasvot vähän "valahtaneet".
Olen aina ollut yhtä ruma.