Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä näytit parhaimmiltasi?

Vierailija
31.12.2018 |

Minä nyt nelikymppisenä. Jotenkin sitä aikaisemmin oli harmaampi hiirulainen ja nyt vasta vanhemmiten tullut särmää. Silti olen nuoren näköinen, esim. pitkä tukka jne. Papereitakin kysyttiin pari vuotta sitten.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman alle nelikymppisenä - sitten tapahtui totaalinen rupsahdus. M 42

Vierailija
22/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että 34-vuotiaana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että 30-vuotiaana. Silloin olin saanut treenattua useamman vuoden peräkkäin ja se näkyi kropasta (en nyt tarkoita mitään bodausta vaan kestävyysurheilutreeniä kuntopiireineen). Olin silloin jopa itse hetken tyytyväinen kehooni. Olin solakka ja jäntevä. Sitten iskikin maastopyöräilyharrastuksessa onnettomuuden kautta sen luokan vamma päälle että se on vaikuttanut viimeiset 8 vuotta koko ajan elämääni.

Näin jälkikäteen ajateltuna paino on noussut koko ajan tuon vamman jälkeen. Olin ennen vain parin kilon päässä alipainosta, nyt olen aivan lievän ylipainon rajalla.

Kyllä, otta päähän.

Vierailija
24/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana. Olin hoikka, kaunis, mulla oli ihana hiustyyli ja kivoja vaatteita. Sen jälkeen aloin lihoa ja 20-28-vuotiaana olin todella lihava ja homssuinen. Nyt 30-vuotiaana olen alkanut taas hehkua. Olen enää lievästi ylipainoinen, treenaan, meikkaan ja pukeudun tyylikkäämmin. Lähivuosina varmaan vielä paranee.

Vierailija
25/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana, omasta mielestäni. Nyt olen 29 ja ihan kamalassa kunnossa.

Tosin 21-vuotiaana mulla oli hirveesti vientiä, että vissiin miesten mielestä silloin olin parhaimmillaan.

Vierailija
26/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 34-35 -vuotiaana. Oon babyface -tyyppiä ja olin jotenkin liian nuoren (/kersan) näköinen nuorempana.

Toisaalta 34 mulla ei ollut niin vahvaa ryppyä mm. tossa kulmakarvojen välissä, kun nyt on. 

Mutta omasta mielestäni näytän nyt paremmalta kuin 10 vuotta sitten. Tyyli on  ennenkaikkea parempi, itsevarmempi.

Nyt oon 38-v. nainen.

Vierailija
27/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 35v samalta kun joskus 16v, ei ryppyjä tms... (hyvät geenit) mutta vastaan tähän sitten joskus 20v päästä uudelleen, katsotaan sitten joskos olis selkeä ero :-)

Vierailija
28/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yhdeksän vuotiaana.

Katselin vanhaa koulukuvaa ja hämmästyin kuinka kirkaskatseinen ja kauniisti hymyilevä lapsi olen joskus ollut :-)

Nyt hymyksi irtoaa vino ivalliselta näyttävä virnistys poskessa olevan kirurgisen operaation seurauksena.

Hampaani ovat tummuneet nuoruuden tupakoinnista punaviininjuonnin seurauksena ja entinen pepsodent hymyni on iäksi mennyttä.

Kasvoissa kasvaa epämääräinen karvapeite ja nenästä ja korvista tursuaa kummalliset pehkot, jotka kasvavat takaisin nopeammin kuin niitä ehtii trimmaamaan.

Olkapään krooninen kipu näkyy todennäköisesti kasvoistani sillä oletan silmien välisen rypistymisen johtuvan siitä ja suupielen juonteet ovat pysyväisratkaisu näissä kasvoissa.

Alaluokan kirkkain silmin katsovasta tuuheatukkaisesta pojasta on kasvanut ohuthiuksinen, rujon karvanaaman omistava aikuinen mies, joka on kuitenkin tyytyväinen kohtaloonsa.

Koulukiusatusta pojasta kasvoi ihan kelpo mies ja perheenisä.

Joskin ruma kuin rullatuoli :-)

Vierailija
29/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 39 -vuotiaana. Itsevarmuus tullut. Nuorena iho oli huono. Paino-ongelmia ja en uskaltanut olla oma itseni.

Vierailija
30/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias mies. Vasta tulevaisuudessa olen parhaimillani.

Olen ns. hitaasti kypsyvää sorttia. Koko ajan komistun. Sukulaisetkin ovat oikein hämmästyneet, kun ovat nähneet vuosien jälkeen. Ei kuulemma tunnista enää. Serkkutytötkin flirttailevat nykyään, mikä hämmentää. 

Rumasta ankanpojasta alkaa kuoriutumaan se uljas joutsen.

Vierailija
31/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-38v olin kauneimmillani. Kaksi vuotta sitten alkoi alamäki ja nyt 40v en voi uskoa, että pari vuotta sitten näytin niin paljon paremmalta. Iho, hiukset, hampaat, silmät ja koko kasvonpiirteet näyttää siltä, kuin kärsisin jostain sairaudesta. Ehkä kärsinkin.

Vierailija
32/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

29-vuotiaana näytin todella hyvältä, ja olin itsevarmoin ulkonäöstäni tuolloin. Sen jälkeen kasvot ovat terävöityneet ja ihon kimmoisuus vähän hävinnyt, nasaalijuonteet alkavat tulla esiin. Myös vartalon ihon kimmoisuus on kärsinyt.

Vierailija
33/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 vuotiaana hoikka, aikuinen nainen. 40 kun koitti kaikki rupsahti ja lihoin...

Vierailija
34/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26 v. Sain ensimmäistä kertaa elämässäni huomiota miehiltä ja olin laiha.

Entä millainen olet nyt?

Oletko laiha vieläkin vai oletko pröhistynyt isoksi ja "muodokkaaksi/BMI+40"?

Vierailija
35/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 v.

Vierailija
36/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 - vuotiaana.

Vierailija
37/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-35v nyt 42v alkaa alamäki, onneksi ei kuitenkaan kovin jyrkkä sellainen mutta suunta on selvää.

Vierailija
38/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-22 v. Sitten alkoi tulla selluliittia ja muutenkin lihoin vähän, sitten sain lapsen ja nyt en paljonkaan panosta itseeni. 😀

Vierailija
39/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 12-vuotiaana. Silloin oli vielä jotenkin sirot kasvot. Sen jälkeen kaikki menikin sitten huonompaan suuntaan. 

Vierailija
40/61 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä sanoisin että näytin parhaimmalta 18-vuotiaana. Olin hoikka ja saanut otsatukan kasvatettua kunnolla pois :D Olen nyt 22, toivottavasti paras on vielä edessä.