Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen vartalo noin 45-v. naisilla on?

Vierailija
31.12.2018 |

Minulla oli ennen lievää ylipainoa, mutta olen saanut pudotettua sen ja olen nyt normaalipainossa. Yllätyksekseni kroppani näyttää aika hyvältä. Olin jotenkin ajatellut, etten voi päästä nuoruuden mittoihin enää mitenkään. Nyr kuitenkin näytän melko samalta kuin 30-v. Ainoastaan raskausarvet ovat lisänä. Pahemmin ei "roiku" mistään, vaikka tietty rinnat ja peppu olivat terhakammat nuorena.

Treenaan salilla harrastusmielessä, ja mietin vieläkö kokeilisi omaksi ilokseen kehittää vartaloa. Mitä rajoitteita ikä tuo tähän?

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ketään miestä ainakaan enää houkuttele nelivitosen naisen kroppa, oli treenattu tai ei.

Itselläni on 15 vuotta nuorempi komea mies ja hän ihailee aina, miten upea kroppa minulla on. Sanonut useaan kertaan, että vartaloni on upeampi kuin todella monella alle 3-kymppisellä naisella. Olen aikoinaan harrastanut urheilua, joten takapuoli on parasta minussa, samoin ampiaisvyötärö. Olen normaalipainoinen ja isot reidet ja takapuoli, mutta suht kiinteät. Vaikka vatsaa ei ole niin kyllä iho jonkin verran siitä roikkuu ja se häiritsee enemmänkin itseäni.

Suomalainen mamma kuvittelee aina, että totuus tulee oman miehen suusta. Totta hitossa se miehesi kehuu sinun vartaloasi, jos on fiksu niin haluaa miellyttää naistaan ja pönkittää tämän itsetuntoa, koska se sataa suoraan miehen omaan laatiin pidemmällä tähtäimellä. Mutta ei sillä kehumisella tarvitse olla mitään tekemistä totuuden kanssa. :D

Vierailija
62/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ketään miestä ainakaan enää houkuttele nelivitosen naisen kroppa, oli treenattu tai ei.

Itselläni on 15 vuotta nuorempi komea mies ja hän ihailee aina, miten upea kroppa minulla on. Sanonut useaan kertaan, että vartaloni on upeampi kuin todella monella alle 3-kymppisellä naisella. Olen aikoinaan harrastanut urheilua, joten takapuoli on parasta minussa, samoin ampiaisvyötärö. Olen normaalipainoinen ja isot reidet ja takapuoli, mutta suht kiinteät. Vaikka vatsaa ei ole niin kyllä iho jonkin verran siitä roikkuu ja se häiritsee enemmänkin itseäni.

Suomalainen mamma kuvittelee aina, että totuus tulee oman miehen suusta. Totta hitossa se miehesi kehuu sinun vartaloasi, jos on fiksu niin haluaa miellyttää naistaan ja pönkittää tämän itsetuntoa, koska se sataa suoraan miehen omaan laatiin pidemmällä tähtäimellä. Mutta ei sillä kehumisella tarvitse olla mitään tekemistä totuuden kanssa. :D

Älä nyt pilaa mummoikäisen mamman illuusiota!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin enää haluttava. Römeän oloinen kolossi usein. Kyllä ne nuoret naiset ovat niin hyvännäköisiä. Tosin heidän hyvät puolet jääkin siihen.

Vierailija
64/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kellään nelivuotisella olisi tarve näyttää parikymppiseltä? En ymmärrä.

Vierailija
65/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuon 15 v. nuoremman olisi mikään pakko olla suhteessa kyseisen naisen kanssa. Varmasti tykkää, kun on.

Vierailija
66/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi keski-ikäisten naisten kohdalla hoetaan aina tuota itsevarmuutta? Miksi sitä olisi itsevarmempi kuin silloin 25- vuotiaana kun näytti paremmalta ja oli yhteiskunnan, miesten ja työnantajien mielestä parhaassa iässä eli sai enemmän huomiota ja mahdollisuuksia elämässään? En vain ymmärrä.

Nuoret tytöt ovat vielä epävarmoja sekä ulkonäkönsä että elämänsä suhteen. Heidän pitää koko ajan todistaa jotain itselleen ja muille.

Vanhemmissa naisissa on charmia ja karismaa joka syntyy siitä, että tuntee itsensä, mitä on ja haluaa ja mitä ei, eikä halua. Ja ennen kaikkea hyväksyy itsensä ja arvostaa itseään sellaisena kuin on.

Hyvää itsetuntoa ei pidä sekoittaa ylpeyteen/koppavuuteen, joka liittyy enemmänkin pintakiiltoon ja ulkoiseen statukseen yms. Ja joka romahtaa heti kun ulkoiset olosuhteet huononevat tai paikalle lipuu omilla standardeilla mitattuna ylivertaisempia naaraita.

Vierailija
67/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kellään nelivuotisella olisi tarve näyttää parikymppiseltä? En ymmärrä.

Ei parikymppiseltä, mutta hyvältä omanikäiseltään.

Vierailija
68/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän ihme tällaisen kommentin kirjoittajaa vaivaa? Pakko vaan oksentaa sitä sappea ulos? Toivottavasti tuli edes hyvä mieli. En tajua.

Totuus on joskus julma.

Täällä on ulkonäköpakkomiellettä liikkeellä. En tiedä syytääkö yksi ja sama aloittaja näitä aiheita ulos näppikseltään, mutta pahasti viiraa. Ikä ja ulkonäköasia on aina aiheena. Melkein veikkaan, että on kyse samasta ihmisestä, jolla ei ole muuta sisältöä elämässä kuin tämä asia, sen sanoittaminen tänne, kenties muillekin somepalstoille? 

Ehdottaisin kypsymistä henkisesti aikuiseksi ihmiseksi. Kuulostaa, että levy on jäänyt yhteen rantuun pyörimään ja pyörii siinä maailman tappiin. Toivon, ettei pakkomielteiselle tule oikeitakin ongelmia luonnollisen ikääntymisen lisäksi

Vierailija
69/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän ihme tällaisen kommentin kirjoittajaa vaivaa? Pakko vaan oksentaa sitä sappea ulos? Toivottavasti tuli edes hyvä mieli. En tajua.

Totuus on joskus julma.

Täällä on ulkonäköpakkomiellettä liikkeellä. En tiedä syytääkö yksi ja sama aloittaja näitä aiheita ulos näppikseltään, mutta pahasti viiraa. Ikä ja ulkonäköasia on aina aiheena. Melkein veikkaan, että on kyse samasta ihmisestä, jolla ei ole muuta sisältöä elämässä kuin tämä asia, sen sanoittaminen tänne, kenties muillekin somepalstoille? 

Ehdottaisin kypsymistä henkisesti aikuiseksi ihmiseksi. Kuulostaa, että levy on jäänyt yhteen rantuun pyörimään ja pyörii siinä maailman tappiin. Toivon, ettei pakkomielteiselle tule oikeitakin ongelmia luonnollisen ikääntymisen lisäksi

Totuuden sanominen näillä foorumeilla aiheuttaa aina tällaisia reaktioita, joissa totuuden sanoja tuomitaan luuseriksi ja milloin miksikin. Tämä sinunkin vastauksesi täyttää rikosoikeudellisesti kunnianloukkauksen tunnusmerkit. Näillä feminismiä ja miesvihaa tihkuvilla foorumeilla on yleisesti hyväksyttyä peukuttaa ja pönkittää itselleen valehtelevien ihmisten itsetuntoa, mutta karun totuuden ääneen sanomista paheksutaan syvästi.

Vierailija
70/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin saanut iän myötä itsevarmuutta, enkä tarkoita nyt mitään överi kehopositiivisuutta minkä varjossa sairastaisin 2 tyypin diabetesta. Sanoisin että kyse on tietynlaisesta armollisuudesta, miksi pitäisi ruoskia itseään esim raskausarvista tai rutusta jossain puolella kehoa jos asiaan ei voi millään lailla vaikuttaa? Sivuutan moiset asiat ja keskityn voimaan hyvin. Käyn juoksemassa nauttiakseni raittiista ilmasta ja tunteakseni eläväni. Ikä tulee näkymään kasvoissa ja saakin, käytän aurinkosuojaa välttääkseni ihosyövän, mutta onko esim. Rypyillä loppujen lopuksi merkitystä? Keskityn peiliin tuijottamisen sijasta viettämään laatuaikaa perheeni kesken ja toteutan itseäni työssä mikä on mielestäni merkityksellistä.

Vierailija
71/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45 vee voi todellakin näyttää upealta ja päälle vielä itsevatmuus, nam!

Kyllä,tuossa tyypillinen suomalainen 45 v nainen https://i.pinimg.com/originals/17/15/42/1715421bc7e3ffc6c2548cec21b9fd8…

Vierailija
72/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi keski-ikäisten naisten kohdalla hoetaan aina tuota itsevarmuutta? Miksi sitä olisi itsevarmempi kuin silloin 25- vuotiaana kun näytti paremmalta ja oli yhteiskunnan, miesten ja työnantajien mielestä parhaassa iässä eli sai enemmän huomiota ja mahdollisuuksia elämässään? En vain ymmärrä.

Nuoret tytöt ovat vielä epävarmoja sekä ulkonäkönsä että elämänsä suhteen. Heidän pitää koko ajan todistaa jotain itselleen ja muille.

Vanhemmissa naisissa on charmia ja karismaa joka syntyy siitä, että tuntee itsensä, mitä on ja haluaa ja mitä ei, eikä halua. Ja ennen kaikkea hyväksyy itsensä ja arvostaa itseään sellaisena kuin on.

Hyvää itsetuntoa ei pidä sekoittaa ylpeyteen/koppavuuteen, joka liittyy enemmänkin pintakiiltoon ja ulkoiseen statukseen yms. Ja joka romahtaa heti kun ulkoiset olosuhteet huononevat tai paikalle lipuu omilla standardeilla mitattuna ylivertaisempia naaraita.

Joo, se pitää paikkansa että tuntee itsensä ja muutkin ihmiset paremmin, mutta se on kyllä vain vähentänyt itsevarmuutta ja arvostusta.. nuorempana oli niin naiivi ja hyväuskoinen.

Vierailija
73/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on joskus julma.

Totuuden sanominen näillä foorumeilla aiheuttaa aina tällaisia reaktioita, joissa totuuden sanoja tuomitaan luuseriksi ja milloin miksikin. Tämä sinunkin vastauksesi täyttää rikosoikeudellisesti kunnianloukkauksen tunnusmerkit. Näillä feminismiä ja miesvihaa tihkuvilla foorumeilla on yleisesti hyväksyttyä peukuttaa ja pönkittää itselleen valehtelevien ihmisten itsetuntoa, mutta karun totuuden ääneen sanomista paheksutaan syvästi.

Tuo on sinun mielipiteesi,

ei mikään universaali totuus.

-eri

Vierailija
74/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole. Olen aina kehunut miehiä hyvännäköisiksi ja sängyssä taitaviksi rakastajiksi.

Vakuutan, etten koskaan nauranut.

Vierailija
75/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelevän jääkaapin näköinen

Vierailija
76/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin enää haluttava. Römeän oloinen kolossi usein. Kyllä ne nuoret naiset ovat niin hyvännäköisiä. Tosin heidän hyvät puolet jääkin siihen.

Harmi, ettet pidä naisista. Onneksi on hyvännäköisiä, hoikkia ja vaaleita miehiä esimerkiksi Ruotsissa ja Norjassa. :)

Vierailija
77/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla enemmän läskiä ja muotoja kuin nuorena ja ryhti huonompi. Haluaisin niin nuoruuteni sporttisen vartalon takaisin. Silloinkin pidin itseäni leveälanteisena, mutta so what, olenhan nainen. Nyt painoa noin 75 ja pituutta 170. Paljonko tästä pitäisi saada pois?

4-5 cm.

Vierailija
78/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella on alkanut jo vaihdevuodet

Mitä se tähän kuuluu?

Vaikuttaa ulkonäköön.

Totta, etenkin miehillä.

Vierailija
79/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
80/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän kommentin kirjoittaja  on 20v? Jolloin tosiaankin tuntuu, että yli 40v on jo toinen jalka haudassa.

Tosiasiassa, kun itse joskus olet 40v, huomaat, että oletkin elämäsi kunnossa.

Kyllä aika moniakin miehiä houkuttaa yli nelikymppinenkin naisvartalo.  Minun miestäni näyttää houkuttavan vielä tälläinen reilusti yli  viisikymppinenkin vartalo :)

Miestäkin kuuluu kiinnostaa suunnilleen oman ikäisen  naisen vartalo. Pahinta on papat, jotka vahtaa parikymppisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi