Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen vartalo noin 45-v. naisilla on?

Vierailija
31.12.2018 |

Minulla oli ennen lievää ylipainoa, mutta olen saanut pudotettua sen ja olen nyt normaalipainossa. Yllätyksekseni kroppani näyttää aika hyvältä. Olin jotenkin ajatellut, etten voi päästä nuoruuden mittoihin enää mitenkään. Nyr kuitenkin näytän melko samalta kuin 30-v. Ainoastaan raskausarvet ovat lisänä. Pahemmin ei "roiku" mistään, vaikka tietty rinnat ja peppu olivat terhakammat nuorena.

Treenaan salilla harrastusmielessä, ja mietin vieläkö kokeilisi omaksi ilokseen kehittää vartaloa. Mitä rajoitteita ikä tuo tähän?

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ketään miestä ainakaan enää houkuttele nelivitosen naisen kroppa, oli treenattu tai ei.

Vierailija
2/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Treenaan salilla harrastusmielessä, ja mietin vieläkö kokeilisi omaksi ilokseen kehittää vartaloa. Mitä rajoitteita ikä tuo tähän?"

Ei mitään, kunhan etenet maltilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 vee voi todellakin näyttää upealta ja päälle vielä itsevatmuus, nam!

Vierailija
4/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

45 vee voi todellakin näyttää upealta ja päälle vielä itsevatmuus, nam!

...varmuus

Vierailija
5/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ero keskivertokolmekymppisen ja keskiverto-nelivitosen välillä on että keskimäärin 45-v on lihavampi. Mutta jos ei päästä itseään lihomaan niin ei se kroppa mitenkään radikaalisti vielä ole rupsahtanut entiseen verrattuna. Toki pientä painovoiman vaikutusta esim. tisseihin tulee jatkuvasti, varsinkin jos on isot rinnat, mutta ei kellään mitkään mummoriipparit tuossa iässä ole iän takia.

Vierailija
6/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ketään miestä ainakaan enää houkuttele nelivitosen naisen kroppa, oli treenattu tai ei.

Puhu omasta puolestasi, kyllä mulle kelpaa itsevarma kropastaan huolehtiva nainen.

Vierailija
7/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu omasta puolestasi, kyllä mulle kelpaa itsevarma kropastaan huolehtiva nainen.

Lesbojen mielipiteet eivät kiinnosta ketään.

Vierailija
8/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla enemmän läskiä ja muotoja kuin nuorena ja ryhti huonompi. Haluaisin niin nuoruuteni sporttisen vartalon takaisin. Silloinkin pidin itseäni leveälanteisena, mutta so what, olenhan nainen. Nyt painoa noin 75 ja pituutta 170. Paljonko tästä pitäisi saada pois?

Vierailija
9/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän ihme tällaisen kommentin kirjoittajaa vaivaa? Pakko vaan oksentaa sitä sappea ulos? Toivottavasti tuli edes hyvä mieli. En tajua.

Vierailija
10/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huolehtinut itsestään niin eipä siinä juuri eroa ole kymmenen vuotta nuorempaan. Enkä tarkoita nyt edes että pitäisi olla mikään fitnessmalli, vaan ihan perusasiat riittää, eli osaa syödä, nukkuu ja harrastaa jotain hikiliikuntaa jonkun kerran viikossa.

Ihania ovat siis:).

Vierailija
11/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän ihme tällaisen kommentin kirjoittajaa vaivaa? Pakko vaan oksentaa sitä sappea ulos? Toivottavasti tuli edes hyvä mieli. En tajua.

Totuus on joskus julma.

Vierailija
12/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla enemmän läskiä ja muotoja kuin nuorena ja ryhti huonompi. Haluaisin niin nuoruuteni sporttisen vartalon takaisin. Silloinkin pidin itseäni leveälanteisena, mutta so what, olenhan nainen. Nyt painoa noin 75 ja pituutta 170. Paljonko tästä pitäisi saada pois?

Noin 72 kg on sulle normaalipainon raja.

Vierailija
13/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt painoa noin 75 ja pituutta 170. Paljonko tästä pitäisi saada pois?

20 kiloa

Vierailija
14/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keski-ikäisten naisten kohdalla hoetaan aina tuota itsevarmuutta? Miksi sitä olisi itsevarmempi kuin silloin 25- vuotiaana kun näytti paremmalta ja oli yhteiskunnan, miesten ja työnantajien mielestä parhaassa iässä eli sai enemmän huomiota ja mahdollisuuksia elämässään? En vain ymmärrä.

Vierailija
15/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näyttää miehiä kovastikin houkuttelevan tällainen 44-vuotias misu...

Vierailija
16/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi keski-ikäisten naisten kohdalla hoetaan aina tuota itsevarmuutta? Miksi sitä olisi itsevarmempi kuin silloin 25- vuotiaana kun näytti paremmalta ja oli yhteiskunnan, miesten ja työnantajien mielestä parhaassa iässä eli sai enemmän huomiota ja mahdollisuuksia elämässään? En vain ymmärrä.

Se on elämänkokemus ja sisäinen tyytyväisyys itseen. Ymmärrät asian kun vähän kasvat.

Vierailija
17/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on elämänkokemus ja sisäinen tyytyväisyys itseen. Ymmärrät asian kun vähän kasvat.

Jaa, no olen 37 v eli itsekin keski-ikäinen ja elämänkokemus on juuri tehnyt sen että pidän elämää aika kaameana kolmenkympin jälkeen. Plus vanhemmat ja vanhemmat sukulaiset alkaa sairastella ja kuolla, seuraavien 15 v sisään varmaan paritkymmenet hautajaiset tiedossa, ei kauheasti mieltä tämä ikääntyminen piristä.

Vierailija
18/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavat sen ratkasee. Miltä näyttää parikymppisen kroppa? Läskiltä siiderivalaalta tai timmiltä, ihan miten elää se näkyy peilistä.

Vierailija
19/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näyttää miehiä kovastikin houkuttelevan tällainen 44-vuotias misu...

Huutonaurua

Vierailija
20/143 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt painoa noin 75 ja pituutta 170. Paljonko tästä pitäisi saada pois?

20 kiloa

Jossain vaiheessa nuorena olin noin laiha, mutta näytän niissä kuvissa sairaalloisen laihalta ja ihmiset usein vihjailivat liian laihaksi. Kun on luonnostaan myös hartioita ja takamusta, niin ei 55 kiloa hyvältä näytä, anorektinen laihaläski sitä olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän