Millainen vartalo noin 45-v. naisilla on?
Minulla oli ennen lievää ylipainoa, mutta olen saanut pudotettua sen ja olen nyt normaalipainossa. Yllätyksekseni kroppani näyttää aika hyvältä. Olin jotenkin ajatellut, etten voi päästä nuoruuden mittoihin enää mitenkään. Nyr kuitenkin näytän melko samalta kuin 30-v. Ainoastaan raskausarvet ovat lisänä. Pahemmin ei "roiku" mistään, vaikka tietty rinnat ja peppu olivat terhakammat nuorena.
Treenaan salilla harrastusmielessä, ja mietin vieläkö kokeilisi omaksi ilokseen kehittää vartaloa. Mitä rajoitteita ikä tuo tähän?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta 46v. Tiukka ja timmi, parempi kuin kaks- tai kolmekymppisenä. Ei lapsia.
Nauti nyt, kohta alkaa vaihdevuodet.
Puoli vuotta sitten asennettiin hormonikierukka, ja nyt olen himokkaampi kuin teinipoika :)
Vaihtarit tulevat yleensä sen mukaan miten omalla äidillä tai mummolla alkaneet, heillä alkoi 55-56 ikäisenä joten sitä odottaessa.
t: 46v
Eli ihan kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45 vee voi todellakin näyttää upealta ja päälle vielä itsevatmuus, nam!
Jep, alkaa tuossa iässä olla jo naiselliset muodotkin, pehmeätä peppua ja reittä sopivasti, nam nam.
Joo kropasta tulee sellainen naisellinen eikä ole enää varsamainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli vuotta sitten asennettiin hormonikierukka, ja nyt olen himokkaampi kuin teinipoika :)
Vaihtarit tulevat yleensä sen mukaan miten omalla äidillä tai mummolla alkaneet, heillä alkoi 55-56 ikäisenä joten sitä odottaessa.
Eli ihan kohta.
10 vuotta on mielestäsi "ihan kohta". No okei. Sinä vaikutat luovuttaneesi elämän suhteen mutta me muut naiset emme :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella on alkanut jo vaihdevuodet
Mitä se tähän kuuluu?
Vaikuttaa ulkonäköön.
Ei vaikuta ulkonäköön, jos pitää itsestään huolta. Jotkut kyllä käyttävät vaihtareita tekosyynä lihomiselleen ja laiskistumiselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin nuorella plösöllä meni paksun rasvan alle.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaljunnun mutta siniset pilleerit hommasin apteekista. Nyt pelittelee taas. Mies41
Jo on mies pahoin rappiolla jos jo nelikymppisenä sinisiä pillereitä tarvitsee.
Kunhan ihmettelen.😲
Pelittää kuin teinipojalla M66
22-vuotiaan miesrakastajani mielestä vartaloni on "upea, säkenöivä ja s-tanan hotti". Nuorison kieltä lienee, mutta arvostan positiivista palautetta.
-N47-
Vierailija kirjoitti:
No ei ketään miestä ainakaan enää houkuttele nelivitosen naisen kroppa, oli treenattu tai ei.
Itselläni on 15 vuotta nuorempi komea mies ja hän ihailee aina, miten upea kroppa minulla on. Sanonut useaan kertaan, että vartaloni on upeampi kuin todella monella alle 3-kymppisellä naisella. Olen aikoinaan harrastanut urheilua, joten takapuoli on parasta minussa, samoin ampiaisvyötärö. Olen normaalipainoinen ja isot reidet ja takapuoli, mutta suht kiinteät. Vaikka vatsaa ei ole niin kyllä iho jonkin verran siitä roikkuu ja se häiritsee enemmänkin itseäni.
Miehet, jotka pidätte kyseisen ikäluokan (timmiä?) edustajaa kuumana, laittakaa oma ikänne.
Kiitos.
Riippuu siitä onko polttanut tupakkaa, ollut paljon viihteellä ja valvonut, ottanut aurinkoa, synnyttänyt paljon lapsia, syönyt epäterveellisesti.
Moni lapset saanut vanhenee ulkoisesti tanttaantumalla ja mammaantumalla, varmaan siksi koska eivät enää kehtaa yrittää olla yhtä nuorekkaita teinityttäriensä rinnalla :)
Vierailija kirjoitti:
22-vuotiaan miesrakastajani mielestä vartaloni on "upea, säkenöivä ja s-tanan hotti". Nuorison kieltä lienee, mutta arvostan positiivista palautetta.
-N47-
👍🏼
Vierailija kirjoitti:
No ei ketään miestä ainakaan enää houkuttele nelivitosen naisen kroppa, oli treenattu tai ei.
Osa naisista suostuu koskemaan rapistuneisiin ja ruttuisiin nelivitosiin miehiin - oksentamatta. Rohkeaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on 15 vuotta nuorempi komea mies ja hän ihailee aina, miten upea kroppa minulla on. Sanonut useaan kertaan, että vartaloni on upeampi kuin todella monella alle 3-kymppisellä naisella. Olen aikoinaan harrastanut urheilua, joten takapuoli on parasta minussa, samoin ampiaisvyötärö. Olen normaalipainoinen ja isot reidet ja takapuoli, mutta suht kiinteät. Vaikka vatsaa ei ole niin kyllä iho jonkin verran siitä roikkuu ja se häiritsee enemmänkin itseäni.
Mun ystävällä on suhts samanlainen vartalo, ikää +50.
Tykkään.💖
Vierailija kirjoitti:
Hinteiltä ja erektio-ongelmaisilta ei kysytty, ne eivät ole heteronaisen kohderyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt yhtään täydellistä miestä. :)
Treenaaminen kannattaa aina. Vartaloita on monenlaisia kaikissa ikäryhmissä.
Hyvä liikkuvuus ja lihasvoima on jees, saa nosteltua nuo ylilauta-jonnet niskasta naulakkoon volisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt painoa noin 75 ja pituutta 170. Paljonko tästä pitäisi saada pois?
20 kiloa
Jossain vaiheessa nuorena olin noin laiha, mutta näytän niissä kuvissa sairaalloisen laihalta ja ihmiset usein vihjailivat liian laihaksi. Kun on luonnostaan myös hartioita ja takamusta, niin ei 55 kiloa hyvältä näytä, anorektinen laihaläski sitä olisi.
170/55 on normaalipainoinen.
170/45 on merkittävästi alipainoinen, eli sekään ei ole vielä anorektinen.
Olisi kiva jos et vähättelisi vakavaa sairautta nimittämällä normaalipainoisia anorektikoiksi.
Älä viitsi. Eri juttu, jos on linnunluinen kuin vankkaa tekoa. Kämmenetkin on mulla kuin miehillä ja rintsikoita ollut aina vaikea löytää, kun rintakehä isohko, vaikka rinnat pienet nuorena ennen läskejä. En todellakaan vähättele sairauksia. Nuorena laihdutin 10 kg nopeesti, tukkakin alkoi lähteä ja hyvä etten jatkanut anorektikoksi asti. Nyt kun saisi taas sen 10 kiloa pois, tai 15, mutta ei enempää.
Vierailija kirjoitti:
-N47-
Miten sä pystyt olla just lapsenkengistä päässeen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä, että nuorempi mieheni sanoo kivasti, että et ole virheetön, mutta täydellinen :-). tv. Nainen 45v
Hollywoodissahan 40 on uusi 20.