Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryhtyisitkö parisuhteeseen varatun miehen kanssa..

Vierailija
30.12.2018 |

Jolla olisi vaimonsa kanssa pieniä lapsia? Jos mies olisi aivan rakastunut sinuun ja hän kertoisi miten vaimo on kauhea nalkuttaja ja valittaa joka asiasta. Miehen olisi puheitten perusteella paha olla siinä suhteessa ja hän harkitsisi eroa, koska haluaa jatkaa elämää sinun kanssasi.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim joku mies laitto mulle deittipalvelus viestin tyyliin et "oon sinkku, mutta mulla on menneisyys eli siis mulla on lapsia, mutta ollaan erottu. et saa olla yhtään mustasukkanen sitten mun exästä, jonka kanssa ollaan erittäin hyvissä väleissä ja perhe on mulle tärkein."

Öööö... jos mä haluan ehkä tulevaisuudes OMAN perheen, nii jätän suosiol tollaset väliin. ei mun suunnitelmiin mahdu joku mies, jolla jo on lapsia ja elämä ollu ennen mua. :DD oon muutenki vaativa, nii toi olis aikalailla liikaa. ja sit toi et korostetaan jotai ex vaimoo. haluun ihmisen jol ei oo mitään tunnelukkoja kiinni jossain, koska haluan että se keskittyy MUHUN

Vierailija
62/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin klassinen tarina. Mies elää kylmässä liitossa ja pysyy siinä vain lasten takia. Toinen nainen on hänen elämänsä rakkaus.

Mies narahtaa sivusuhteesta ja kuinka ollakaan, hän tekee kaikkensa että se ”kauhea nillittäjä” antaa anteeksi eikä jätä häntä. Muuttuu kuin kytkintä kääntämällä kylmän viileäksi kakkosnaistaan kohtaan. Saattaa toki ottaa yhteyttä kun on saanut vaimon luottamuksen takaisin ja rauhan kotiin, tai sitten etsii uuden sivusuhteen.

Oikeasti, hämmästyttää miten saman kaavan mukaan pettävät miehet toimii ihan universaalisti.

Parhainta tuossa on se kun vaimo hätääntyy ja rakastuu uudestaan. Sitten saa seksiäkin intohimoisesti pitkään kunnes taas pitää vähän hairahtaa.

Naiset tai vaimot oikeastaan tarvitsevat tätä boostausta avioliittoon. Muuten alkavat pitää meitä meikä jannuja eli aviomiehiä itestäänselvyyksinä. Törkeintä on jatkuva asioista valittaminen ja sitten se pihtaaminen.

Kummasti pihtaus loppuu kun kertoo että olis tällänen "maija" joka pitää minua unelmien miehenä, ihan kuin sinä silloin pidit, mutta aloit ajamaan minua ulos yhteisestä kodista, jossa elää ihania lapsia.

Ei oikeasti kannata ajaa sitä miestä ulos sieltä kodista ilkeällä käytöksellä. Silloin me meikä jannut mennään muualle jos kotona ei ole hyvä tunnelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, no nyt saatte haukuttavaa sitten. 😎

En nimittäin varsinaisesti pitäisi sitä minään hakukriteerinä, mutta jos nyt sattuisin kiinnostumaan henkilöstä, joka olisi perheellinen, en minä häntä tapailematta jättäisi (olettaen siis, että kiinnostus on molemminpuolinen). Ei se, että joku on ehtinyt asettaa varauksen ennen minua, kerro mitään loppuelämän järjestystä. Kyllähän jotkut eroaakin.

En minä tietty mitään haukkuja kuuntelisi kenestäkään, mutta noin muuten perheensä ei kuuluisi tippaakaan minulle.

Mutta maksun otat kai? Hullu saa olla mutta tyhmä ei!

Siirryn aika hitaasti tapailuvaiheesta seksiin, joten mistä miehen pitäisi maksaa? Seurasta?

Siitäkin. Varattuna. Hän käyttää sinua johonkin, jota ei kotoa saa. Olet aina illuusio jostakin, mutta et mikään todellinen. Näyttelet roolia.

Oletko koskaan ajatellut, että nainenkin voi käyttää varattua miestä johonkin? Seks*in esimerkiksi? Ihmeellinen käsitys, että nainen on aina se objekti, jota käytetään hyväksi.

Mieshän se tulee lopulta hyväksikäytetyksi, elareiden muodossa.

Kuin? Kannattaa ukkojen alkaa käyttämään järkeään ja miettiä ennen panoa mihin ryhtyy.

Vierailija
64/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nimittäin varsinaisesti pitäisi sitä minään hakukriteerinä, mutta jos nyt sattuisin kiinnostumaan henkilöstä, joka olisi perheellinen, en minä häntä tapailematta jättäisi (olettaen siis, että kiinnostus on molemminpuolinen). Ei se, että joku on ehtinyt asettaa varauksen ennen minua, kerro mitään loppuelämän järjestystä. Kyllähän jotkut eroaakin.

En minä tietty mitään haukkuja kuuntelisi kenestäkään, mutta noin muuten perheensä ei kuuluisi tippaakaan minulle.

Siirryn aika hitaasti tapailuvaiheesta seksiin, joten mistä miehen pitäisi maksaa? Seurasta?

Siitäkin. Varattuna. Hän käyttää sinua johonkin, jota ei kotoa saa. Olet aina illuusio jostakin, mutta et mikään todellinen. Näyttelet roolia.

Oletko koskaan ajatellut, että nainenkin voi käyttää varattua miestä johonkin? Seks*in esimerkiksi? Ihmeellinen käsitys, että nainen on aina se objekti, jota käytetään hyväksi.

Niinhän se uskottelee mutta totuus on että nainen on se joka kärsii ja jää yksin koska saa miehestä vain pintarapaisun ja vain silloinkin miehen ykkösasiat eli perhe antaa myöten. Nyyh ja kyynel sitten, kun unelmien kullanmussu antaakin kenkää ja perhe sen kun porskuttaa.

Vierailija
65/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina ihmettelen näitä vaimoja että miten ne ei osaa pitää miehestään.

Ajavat aina käytöksellään miehensä muualle kun kotona on huono tunnelma ja sitten itkevät perään.

Sen jälkeen mies jättää salarakkaan ja ollaan taas niin ihanaa perhettä että yleensä tullaan uudestaan raskaaksikin. Siinä sitä sitten jaksetaan taas muutama vuosi, kun aletaan ajamaan miestä taas pihalle kodista.

Ei se mies muutu koskaan.

Vierailija
66/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö joku sellasta? En ikimaailmassa alkaisi sellaisen kanssa mihinkään, jotain tasoa pitää olla.

Vierailija
67/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä et miten typerä pitää naisen olla, joka lähtee tollasee. varmaa sellanen nainen, joka haluu huomioo kaikilta, en keksi muuta syytä. :D

Koska sinkkuja miehiä on pilvinpimein. :D En nää yhtäkään syytä, et miks pitäis ottaa se ainoo varattu 10000000 sinkun joukosta??? =DDD jollei sit itekki oo varattu, ja jostain idioottimaisesta syystä haluu jotain muuta ku sitä mitä omas elämässä on. :D:DDD:D:

Vierailija
68/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten silleen pääsi käymään, että oikein rakastuit johonkuhun toiseen vaikka vaimokin? Ootko häntäheikki? Eikös kyse ookkaan rakastamisesta eikä rakastumisesta, rakastumisesta ihastumisen tunteeseen?

Voisin Mä salasuhteen ryhtyä tai seksisuhteeseen. Asia erikseen jos siinä sitten aletaan kokea syvempiä tunteita toinen toistaan kohtaan...

Vierailija
69/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Koska parisuhde on kahden kauppa, ja kammottaa mies, joka syyttää huonosta suhteesta vain vaimoaan. Hän ei pysty näkemään omia virheitään ja lisäksi on epäluotettava.

Vierailija
70/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä et miten typerä pitää naisen olla, joka lähtee tollasee. varmaa sellanen nainen, joka haluu huomioo kaikilta, en keksi muuta syytä. :D

Koska sinkkuja miehiä on pilvinpimein. :D En nää yhtäkään syytä, et miks pitäis ottaa se ainoo varattu 10000000 sinkun joukosta??? =DDD jollei sit itekki oo varattu, ja jostain idioottimaisesta syystä haluu jotain muuta ku sitä mitä omas elämässä on. :D:DDD:D:

Koska sinkuilla on huono muna ja varatuilla on hyvä muna. Sen voi päätellä ihan siitä että ovat varattuja ja joku haluaa pitää niistä kiinni eikä päästää pois.

Vierailija
71/73 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinkuilla on huono muna ja varatuilla on hyvä muna. Sen voi päätellä ihan siitä että ovat varattuja ja joku haluaa pitää niistä kiinni eikä päästää pois.

-aika typerä pitäis ihmisen olla jos ajattelis noin. :'DDDDDD harvinaisen tyhmä suorastaan. kuka ees vertailee muihin ihmisiin tolleen???

Vierailija
72/73 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jolla olisi vaimonsa kanssa pieniä lapsia? Jos mies olisi aivan rakastunut sinuun ja hän kertoisi miten vaimo on kauhea nalkuttaja ja valittaa joka asiasta. Miehen olisi puheitten perusteella paha olla siinä suhteessa ja hän harkitsisi eroa, koska haluaa jatkaa elämää sinun kanssasi.

Jos miestä rakastaisin niin kyllä.

Lihava vaimo voisi jäädä itkemään rauhassa ja miettimään vauvapalstapostauksia kun ei enää pystyisi kiristämään miestään.

Oikeesti, opiskele vaikka joutessasi ja nosta tukia yhteiskunnalta ;)

Vierailija
73/73 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kyllä, että tilanne on ihan avoimesti meidän kesken se mikä on, joten täysin todellista on. Kyllä ihmisillä voi olla tunteita monia kohtaan yhtä aikaa ja ne tunteet ovat kaikki ihan aitoja tunteita.

Aika suppea käsitys ihmissuhteista.

Hyväksikäytetyn aivoituksia. Ota maksu. Oikeasti. Heräät joskus ja tunnet olosi vähemmän paskaksi.

Arvon Sinulla ei taida olla vapaata tahtoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän