Ryhtyisitkö parisuhteeseen varatun miehen kanssa..
Jolla olisi vaimonsa kanssa pieniä lapsia? Jos mies olisi aivan rakastunut sinuun ja hän kertoisi miten vaimo on kauhea nalkuttaja ja valittaa joka asiasta. Miehen olisi puheitten perusteella paha olla siinä suhteessa ja hän harkitsisi eroa, koska haluaa jatkaa elämää sinun kanssasi.
Kommentit (73)
Lapset on aina turn off, sinkkunakin. Ei kiitos.
En ryhtyisi suhteeseen, mutta kävisin tekemässä vaimolle selväksi, mitä mies hänen selkänsä takana puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
En ryhtyisi suhteeseen, mutta kävisin tekemässä vaimolle selväksi, mitä mies hänen selkänsä takana puuhaa.
Minä kertoisin myös lapsukaisille isukista 😍
Kahden kauppa kolmannen korvapuusti. Miksi pyrkiä parisuhteeseen varatun miehen tai naisen kanssa kun hyviäkin vaihtoehtoja on sinkkuna ja kun myös itse viihdyn sinkkuna. Kaveri tai ystävä voin olla niin naiselle kuin miehelle, mutta nämä vaihtoehdot ovat kuitenkin ainakin itselleni eriasioita kuin olla kenenkään kanssa parisuhteessa.
Ei se ole parisuhde, se on panosuhde. Sanaakaan en usko nalkuttavasta ja pihtaavasta vaimosta, en myöskään siitä ettei mies ole koskaan ennen käynyt vieraissa mutta juuri minä olen niin ihana ja sielunkumppani että hän ei voi mitään sille että rakastuu juuri minuun. Ihan hirveetä bullshittiä ja sitä samaa selittää joka ikinen varattu joka haluaa pukille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämän haluaisin nähdä. Päiväkodin portilleko tulisit huutelemaan?
Hyvin klassinen tarina. Mies elää kylmässä liitossa ja pysyy siinä vain lasten takia. Toinen nainen on hänen elämänsä rakkaus.
Mies narahtaa sivusuhteesta ja kuinka ollakaan, hän tekee kaikkensa että se ”kauhea nillittäjä” antaa anteeksi eikä jätä häntä. Muuttuu kuin kytkintä kääntämällä kylmän viileäksi kakkosnaistaan kohtaan. Saattaa toki ottaa yhteyttä kun on saanut vaimon luottamuksen takaisin ja rauhan kotiin, tai sitten etsii uuden sivusuhteen.
Oikeasti, hämmästyttää miten saman kaavan mukaan pettävät miehet toimii ihan universaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En alentuisi moiseen. Haluan olla ykkönen ja ainoa. Kyllä vapaita miehiä riittää.
Jollekin saatta olla jopa prioritteetti 😊
Niille varmasti, jotka eivät osaa kirjoittaa prioriteetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei?
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole parisuhde, se on panosuhde. Sanaakaan en usko nalkuttavasta ja pihtaavasta vaimosta, en myöskään siitä ettei mies ole koskaan ennen käynyt vieraissa mutta juuri minä olen niin ihana ja sielunkumppani että hän ei voi mitään sille että rakastuu juuri minuun. Ihan hirveetä bullshittiä ja sitä samaa selittää joka ikinen varattu joka haluaa pukille
Äläpä 😃
Sitten vielä ajatellaan, että on ”hyve” olla haukkumatta aviopuolisoaan. Tai ehkäpä ”Hän on Hyvä Ihminen ja ansitsee Kunnon Kohtelun” auttaa puhdistamaan moraalia.
”Kaunis!” ”Hot!”
🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei?
Kyllä pienempikin lapsi ymmärtää kun selkokielellä kertoo mikä se isi olikaan.
Okei, no nyt saatte haukuttavaa sitten. 😎
En nimittäin varsinaisesti pitäisi sitä minään hakukriteerinä, mutta jos nyt sattuisin kiinnostumaan henkilöstä, joka olisi perheellinen, en minä häntä tapailematta jättäisi (olettaen siis, että kiinnostus on molemminpuolinen). Ei se, että joku on ehtinyt asettaa varauksen ennen minua, kerro mitään loppuelämän järjestystä. Kyllähän jotkut eroaakin.
En minä tietty mitään haukkuja kuuntelisi kenestäkään, mutta noin muuten perheensä ei kuuluisi tippaakaan minulle.
Vierailija kirjoitti:
En nimittäin varsinaisesti pitäisi sitä minään hakukriteerinä, mutta jos nyt sattuisin kiinnostumaan henkilöstä, joka olisi perheellinen, en minä häntä tapailematta jättäisi (olettaen siis, että kiinnostus on molemminpuolinen). Ei se, että joku on ehtinyt asettaa varauksen ennen minua, kerro mitään loppuelämän järjestystä. Kyllähän jotkut eroaakin.
En minä tietty mitään haukkuja kuuntelisi kenestäkään, mutta noin muuten perheensä ei kuuluisi tippaakaan minulle.
Mutta maksun otat kai? Hullu saa olla mutta tyhmä ei!
No, saisi harkita eroa ihan rauhassa, ilman minua. Jos olisi tullut siihen lopputulemaan, että eroaa vaimostaan, voisin harkita suhdetta. Tosin kovin hyvää ennustetta ei olisi. Mies joka haukkuu puolisoaan ja hylkää lapsensa, ei vaikuta ihan timantilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirryn aika hitaasti tapailuvaiheesta seksiin, joten mistä miehen pitäisi maksaa? Seurasta?
Siis kolmanneksi pyöräksi, tarkoitat?
En tod
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirryn aika hitaasti tapailuvaiheesta seksiin, joten mistä miehen pitäisi maksaa? Seurasta?
Siitäkin. Varattuna. Hän käyttää sinua johonkin, jota ei kotoa saa. Olet aina illuusio jostakin, mutta et mikään todellinen. Näyttelet roolia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehen perhe kuuluisi väkisinkin sinulle kun seurustelisitte. Uusperheen onni ja autuus. Vai ajattelitko että mies eliminoi lapset ja vaimon ensin ennen suhdettanne kuten Amerikan ihmemaassa juuri tapahtui.
En, vaikka miehen erokin olisi jo selvä. Seksisuhde saattaisi kiinnostaa.