Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totta kai arvostan epäpinnallisuutta, mutta...

Vierailija
30.12.2018 |

Alkuun faktat:

- Tavattiin deittipalstalla
- Miekkonen on aika hidas vastailemaan
- Sanoi, ettei ulkonäöllä ole niin väliä, kunhan kemiat kohtaavat (sanoi, että on aikamoinen klisee, mutta silti ajattelee niin.)
- pyysi numeroni
- kysyi minua ulos
- numerot vaihdettu
- ulkona ei vielä käyty

Niin, lähetin sitten miekkoselle lyhyen videoklipin minusta, samana päivänä kuvasin eli halusin näyttää hänelle että miltä näytän elävänä XD

No miekkonen ei kommentoinut MITÄÄN. Jatkoi vain viestittelyä samaan tyyliin kuin aiemminkin. En ole vastannut vielä koska mietin asioita.

Ei se, ettei ole pinnallinen, tarkoita ettei voi sanoa MITÄÄN ulkonäköön liittyvää. En usko että jaksaisin olla suhteessa, jossa mies ei ikinä sano mitään nättiä ulkomuodostani.

Ihan turha alkaa lässyttämään, että en ole hänen mieleensä XD. Olen kuuma nainen ja kuullut sitä läpi elämäni.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan olen hieman pettynyt, koska olin ja olen oikeasti kiinnostunut miekkosesta, mutta en vain tiedä onko hän minun tyyppiäni XD.. se on turhauttavaa! Ei viestien perusteella voi sanoa paljon, mutta kyllähän se antaa osviittaa miekkosen luonteesta... Että ei sano sanaakaan toisen ulkonäöstä. Vaikka ollaan juuri tavattu deittipalstalla.

Vierailija
2/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen ihan tavis ja lähetän oikeasti kuvn vain siksi, että toinen näkee minkä näköinen olen, en kalastellakseni kehuja. Sitten, jos siinä kuitenkin saan kohteliaisuuden, niin menen vähän hämilleen mutta tulen iloiseksi. Oletusarvona en siis odota kehuja enkä oikein tykkää kommentoida toisenkaan lähettämää kuvaa. Kuinka kehuit sen miehen ulkonäköä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mitä jossain deittipalstalla voi tehdä päätelmiä kuinka paljon mies kehuu suhteessa?

Vierailija
4/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen ihan tavis ja lähetän oikeasti kuvn vain siksi, että toinen näkee minkä näköinen olen, en kalastellakseni kehuja. Sitten, jos siinä kuitenkin saan kohteliaisuuden, niin menen vähän hämilleen mutta tulen iloiseksi. Oletusarvona en siis odota kehuja enkä oikein tykkää kommentoida toisenkaan lähettämää kuvaa. Kuinka kehuit sen miehen ulkonäköä?

Olen sanonut söpöksi XD. Vähän vain tuli pettymys, että onkohan tuollainen sitten livenäkin...

Vierailija
5/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkonen? Kuulostaa niin provolta koko juttu. Joku ulina taas taustalla.

Vierailija
6/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäpinnallisuus 😂 Onko tuo se provon pakollinen kirjoitusvirhe, että saa sillä edes yhden noston?

Vierailija
7/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kuuma nainen ja kuullut sitä läpi elämäni." No, ilmeisesti tuo mies ei ole tästä asiasta samaa mieltä käytöksensä perusteella. Ei kaikkia sama ulkonäkö miellytä yhtä paljon.

Vierailija
8/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, siis mitä?

Vierailija
9/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäpinnallinen avioliitossa elävä, mutta olen ihastunut yhteen hyvännäköiseen Johannaan.

Vierailija
10/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäpinnallisuus 😂 Onko tuo se provon pakollinen kirjoitusvirhe, että saa sillä edes yhden noston?

Epäpinnallisuus = pinnattomuus 😂

Vierailija
11/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öh? Mielestäsi oikea sana on varmaan PINNATTOMUUS XDDDD

Vierailija
12/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisiin käytöstapoihin kuuluu, ettei toisen ulkonäöstä huomautella mitään.

Vierailija
13/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äksdee äksdee äksdee!

Vierailija
14/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen kuuma nainen ja kuullut sitä läpi elämäni." No, ilmeisesti tuo mies ei ole tästä asiasta samaa mieltä käytöksensä perusteella. Ei kaikkia sama ulkonäkö miellytä yhtä paljon.

XDDDD Voi kuinka ennalta-arvattava vastaus! Kova oli yritys ainakin.

Vierailija
15/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaisiin käytöstapoihin kuuluu, ettei toisen ulkonäöstä huomautella mitään.

:D Kauniiksi sanominen ei ole "huomauttelua." Ap

Vierailija
16/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin edelleen tietää, että MISSÄ se kirjoitusvirhe on? Olet ää-liö :DDDD

Lisäksi, mikä pakkomielle kaikilla on huudella provoa? Jotenkin kyllästyttävää.

Vierailija
17/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvällisyyttä, ap.

Enpä usko, noin suppealla käsitevarastolla.

Vierailija
18/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syvällisyyttä, ap.

Enpä usko, noin suppealla käsitevarastolla.

Sorry vaan, mutta suomen kielessä melko monen adjektiivin eteen voi laittaa sanan EPÄ niin, että sana on oikein. Ei kukaan ulisee, että EPÄaito on EPÄsana, koska OIKEA sana on "feikki", "väärennös" jne.

Eli olet ää-liö : DDDD

Vierailija
19/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi valehdella?

Vierailija
20/45 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi valehdella?

Miksi pitäisi yrittää uskotella, etten ole kaunis? :DD Tarkoitan nyt siis SINUA.