Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat luomukosmetiikkatuotteet hyvään ihoon? Aikuisiän akne vaivaa

Vierailija
30.12.2018 |

Suupielissä aknea koko ajan. Siihen ei auta kuin Roaccutan ja lapsen yrittämisen takia en halua siihen lääkkeeseen lähteä. Suositelkaa hyviä, miel. luomutuotteita joilla iho pysyy kauniina, kosteutettuna ja finnit poissa.

Kiitos!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atopik puhdistusvoide (apteekista)rauhoitti mun finnistä ihoa, mutta se on aika mieto ratkaisu. Se on suomalainen kaurapohjainen sarja, eikä ainakaan pahaa tee.

Vierailija
22/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolasaippuaa ehdittaisin käyttämään.

Myös hohde merkin voiteet ovat täysin luonnollisia ja tehty suomen omista antimista. Ovat kyllä vähän hintavia mutta laadukkaita kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mitä tuohon gluteenittomaan keliaakikon ruokavalioon tarkalleen kuuluu? Aamupala mitä? Lounas, mitä? Päivällinen ja illallinen mitä? Miten tämä gluteeniton sopii tuon lapsen yrittämisen kanssa? 

Kiitos!! Ap 

Jos ei ole keliakiaa, selviää varmaan helpommalla ja halvemmalla niin, että syö tavallista kaurapuuroa ja kauraleipää.

Vierailija
24/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolasaippuaa ehdittaisin käyttämään.

Myös hohde merkin voiteet ovat täysin luonnollisia ja tehty suomen omista antimista. Ovat kyllä vähän hintavia mutta laadukkaita kylläkin.

En tajua tätä suolasaippuajuttua. Olen kokeillut ja se oli hirveintä mitä olen iholleni tehnyt. 

Vierailija
25/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mitä tuohon gluteenittomaan keliaakikon ruokavalioon tarkalleen kuuluu? Aamupala mitä? Lounas, mitä? Päivällinen ja illallinen mitä? Miten tämä gluteeniton sopii tuon lapsen yrittämisen kanssa? 

Kiitos!! Ap 

En osaa ihan kaikkeen vastata, mutta minulla suurin ongelman aiheuttaja oli aamupuuro, vaihdoin gluteenittomiin kaurahiutaleisiin. Noin muuten en älyttömästi viljatuotteita syönytkään. Jos tahtoo spagettia tai leipää niin ostaa sitten gluteenittoman version. Naamassa oli hirveä määrä märkiviä näppyjä jotka lähtivät tällä.

Vierailija
26/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei nyt ole luonnontuote, mutta minun leuan finnit (olivat muuten aivan kamalan näköiset!) paranivat 3-kk Acnatac-kuurilla. Tämä on siis voide, jossa antibioottia ja A-vitamiini johdannaista. Kuurin lopettamisesta yli 4 kuukautta aikaa, eikä mitään merkkejä siitä, että finnit tekisivät paluuta. En kyllä tiedä miten sopii yhteen tuon lapsen yrittämisen kanssa, ehkä lääkäri osaisi neuvoa... hoito on kuitenkin suoraan iholle eikä sisäisesti.

Olen superonnellinen nyt, koska ihoni on suorastaan kaunis!

ei taida sopia lasta yrittävälle, vaikka käytetään ulkoisesti

Vierailija
27/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese suun ympärys palasaippualla.

Vierailija
28/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Acnatacista luin että on tehokas mutta EI SAA KÄYTTÄÄ Raskautta yritettäessä!! 

Ap 

Et välttämättä jää paljosta paitsi. Itse käytin ko. voidetta 4 kuukautta. Ei auttanut finneihin ollenkaan. Teki ihosta vain todella kuivan ja kirvelevän vaikka kosteutin ihoa koko kuurin ajan huolellisesti. 

Vierailija
29/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteenittomassa dieetissä vaanii foolihapon sekä kuitujen puute. Älä vaaranna raskautta. Käy ihotautilääkärillä. Palstatrollien neuvoista monet ovat haitallisia.

Vierailija
30/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepuuöljy

31/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi luonnonmukainen tuote, joka auttaa monilla myös akneen, on yllättäen luomukookosöljy. Se on ohut, melko nopeasti imeytyvä öljy, joka sitoo kosteutta niin, ettei ihon tarvitse tuottaa talia yhtä paljon. Joillain toimii, joillain ei.

Minusta hyvä ihosarja on apteekissa myytävä Louis Widmer (jolla on myös rasvaisen ihon tuotesarja, Skin Appeal). Widmer on aika kallis, mutta kyllä se on parempi kuin marketissa myytävät tuotteet.

edit: Louis Widmer ei kyllä taida olla luomutuote, jollaista otsikossa haettiin...

Vierailija
32/32 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gluteenittomassa dieetissä vaanii foolihapon sekä kuitujen puute. Älä vaaranna raskautta. Käy ihotautilääkärillä. Palstatrollien neuvoista monet ovat haitallisia.

Minä syön ison määrän kasviksia päivittäin, joten kuitua tulee ainakin niistä. Puhun omista kokemuksistani ja siitä mistä olen saanut avun. Aika ilkeää haukkua joksikin palstatrolliksi. Mutta helppoahan se on netissä anonyymisti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi