Parhaat luomukosmetiikkatuotteet hyvään ihoon? Aikuisiän akne vaivaa
Suupielissä aknea koko ajan. Siihen ei auta kuin Roaccutan ja lapsen yrittämisen takia en halua siihen lääkkeeseen lähteä. Suositelkaa hyviä, miel. luomutuotteita joilla iho pysyy kauniina, kosteutettuna ja finnit poissa.
Kiitos!
Kommentit (32)
Meillä laitettiin Sahalahdella 70-luvulla aina lehmänpaskaa naamaan, kun oli huono iho. On täysin luonnontuote.
Ja oletko muuten varma, että sulla ei ole märkärupea suun ympärillä? Joskus aikuisilla ei osaa epäillä sitä. edellinen
Vierailija kirjoitti:
Ota nyt alkuun maitohappobakteerit käyttöön ja ehkä joku probioottinen voide suun ympäristölle. Ja sulla on todennäköisesti rosacea eli ruusufinni.
Näitä maitohappotuotteita eikä kalanmaksaöljyä ei saisi käyttää kun lapsen yrittäminen/ inssit meneillään.
Kiitos vinkistä, osaatko suositella jotain hyvää probioottista voidetta?
Vierailija kirjoitti:
Meillä laitettiin Sahalahdella 70-luvulla aina lehmänpaskaa naamaan, kun oli huono iho. On täysin luonnontuote.
ONNEKS en ole Sahalahdelta :D
Ap
Tutustu luonkosin öljypuhdistuskakkuun ja sieltä se epäpuhtaan ihon versio.
Oletko kokeillut eri ruokavaliot?
Itsellä vaivannut aikuisiän akne ja lähti kun jätin maidon, gluteenin, sokerin ja kahvin. En ole vielä kokeillut ottaa mitään takaisin eli en tiedä oliko kaiken tämän jättäminen välttämätön.
Ruusufinnistä olen kuullut että jo pelkästään gluteenittomuus saattaisi auttaa. Jos kokeilet niin kannattaa hakea apteekista foolihappolisä mahdollisen raskauden takia.
Tämä ei nyt ole luonnontuote, mutta minun leuan finnit (olivat muuten aivan kamalan näköiset!) paranivat 3-kk Acnatac-kuurilla. Tämä on siis voide, jossa antibioottia ja A-vitamiini johdannaista. Kuurin lopettamisesta yli 4 kuukautta aikaa, eikä mitään merkkejä siitä, että finnit tekisivät paluuta. En kyllä tiedä miten sopii yhteen tuon lapsen yrittämisen kanssa, ehkä lääkäri osaisi neuvoa... hoito on kuitenkin suoraan iholle eikä sisäisesti.
Olen superonnellinen nyt, koska ihoni on suorastaan kaunis!
Vihersavijauhe puhdistaa hyvin ihon epäpuhtauksia.
Miniälläni oli paha akne. Nykyään ei ole. Hän alkoi juoda kolme - ainakin - litraa vettä. Kaikille ei auta, mutta hän on vakuuttunut.
Käy lääkärillä ja tutustu; Suunympärysihottuma (perioraalidermatiitti) aiheeseen. Terveyskirjastosta löytyy infoa.
kosmetologi kirjoitti:
Käy lääkärillä ja tutustu; Suunympärysihottuma (perioraalidermatiitti) aiheeseen. Terveyskirjastosta löytyy infoa.
Mitä tarkoittaa?
Ap
Acnatacista luin että on tehokas mutta EI SAA KÄYTTÄÄ Raskautta yritettäessä!!
Ap
Minä olen kokeillut roaccutanin, tetralysalin, voiteista epiduon, acnatacin, differinin, skinorenin, ruokavalioista lihattoman, maidottoman, kananmunattoman, kahvittoman, öljyttömän. Eivät auttaneet. Lopulta kokeilin epätoivoissani gluteenitonta ja se vei aknen mennessään. Kuin ihme olisi tapahtunut.
Mulle sopii Frantsilan tuotteet, tosin mulla ei ole finnejä, joten en tiedä löytyykö siihen sopivia tuotteita. Sokerin jättäisin kyllä ekana pois, sehän on herkkuruokaa kaikille pöpöille ja tulehduksille. Maidotonta ja gluteenitontakin kannattaa kokeilla. Ja lisää ihmeessä maitohappobakteereja ruokavalioosi, nehän on tosi tärkeitä ihan kaikille. Eli raakoja kasviksia ja maitohapatettuja kasviksia. Kannattaa muutenkin syödä todella monipuolisesti kasviksia, koska ne ruokkivat hyvää suolistoflooraa. Itselleni sopii myös etikkasäilykkeet, ne parantavat ruuansulatusta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut eri ruokavaliot?
Itsellä vaivannut aikuisiän akne ja lähti kun jätin maidon, gluteenin, sokerin ja kahvin. En ole vielä kokeillut ottaa mitään takaisin eli en tiedä oliko kaiken tämän jättäminen välttämätön.
Ruusufinnistä olen kuullut että jo pelkästään gluteenittomuus saattaisi auttaa. Jos kokeilet niin kannattaa hakea apteekista foolihappolisä mahdollisen raskauden takia.
Minulla riitti, kun jätti maidon ja sokerin pois. Siis kokonaan, vähentäminen ei auta. Jos syön vahingossa maitotuotetta, otsaan tulee heti finnejä. En tiedä onko minulla edes virallista "aknea", mutta jos naama on täynnä kipeitä ja punaisia nyppyjä, ei siinä paljon lohduta ajatella mitä se tarkalleen ottaen on.
Gluteeniton ruokavalioni on aina ollutkin, koska minulla on keliakia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei nyt ole luonnontuote, mutta minun leuan finnit (olivat muuten aivan kamalan näköiset!) paranivat 3-kk Acnatac-kuurilla. Tämä on siis voide, jossa antibioottia ja A-vitamiini johdannaista. Kuurin lopettamisesta yli 4 kuukautta aikaa, eikä mitään merkkejä siitä, että finnit tekisivät paluuta. En kyllä tiedä miten sopii yhteen tuon lapsen yrittämisen kanssa, ehkä lääkäri osaisi neuvoa... hoito on kuitenkin suoraan iholle eikä sisäisesti.
Olen superonnellinen nyt, koska ihoni on suorastaan kaunis!
En ole aloittanut tuota (resepti apteekissa), koska en pidä kuureista ihonhoidon suhteen ja tretinoiini ohentaa ihoa kauheasti. Pitääkö sitä käyttää joka päivä?
Kertokaa mitä tuohon gluteenittomaan keliaakikon ruokavalioon tarkalleen kuuluu? Aamupala mitä? Lounas, mitä? Päivällinen ja illallinen mitä? Miten tämä gluteeniton sopii tuon lapsen yrittämisen kanssa?
Kiitos!! Ap
Mulla finnejä aiheuttaa kaura. Yleensä sitä suositellaan korvaamaan muita viljatuotteita, mutta naama räjähtää parin viikon käytön jälkeen. Testattu useampaan kertaan ja mikään muu ei selitä aknefinnien tulemista.
Ota nyt alkuun maitohappobakteerit käyttöön ja ehkä joku probioottinen voide suun ympäristölle. Ja sulla on todennäköisesti rosacea eli ruusufinni.