Työnteko todella komean miehen kanssa ahdistaa
Miten pystytte tekemään töitä normaalisti? En ole ihastunut, eli siitä ei ole kyse. Tämä mies on vaan niin komea ja älykäs ja siksi ahdistaa. En halua olla hänen silmissään tumpelo ja työnteko hänen kanssaan stressaa todella paljon. Olen jopa harkinnut työtehtävien vaihtoa.
Kommentit (9)
Miksi pitää vähätellä jonkun ahdistusta?
Miksi haluat vaikuttaa paremmalta kuin olet? Teet vaan työsi niin hyvin kuin pystyt ja keskityt töihisi sen työtoverini sijaan. Myös komeat ja älykkäät ovat vain ihmisiä.
4 vuotta sitten pikkujouluissa tuli helpotus ja salasuhde.
Miten niin haluan vaikuttaa paremmalta? Kaikkien muiden kanssa voin tehdä töitä normaalisti, eikä ole tuollaista ahdistusta.
Mä ymmärrän sua ap. Itse en pysty rentoutumaan komeiden miesten seurassa, koska en itse ole upea kaunotar vaan tavis. Ajattelen, että miestä ällöttää läsnäoloni. Tämä juontaa varmaan juurensa kouluajoista, jolloin ne komeat pojat kiusasivat. Opin ajattelemaan olevani ällötys. En osaa edes ihastua komeisiin.
Ajattele, että se on syrjäytynyt trumputtaja, niin inhosi on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän sua ap. Itse en pysty rentoutumaan komeiden miesten seurassa, koska en itse ole upea kaunotar vaan tavis. Ajattelen, että miestä ällöttää läsnäoloni. Tämä juontaa varmaan juurensa kouluajoista, jolloin ne komeat pojat kiusasivat. Opin ajattelemaan olevani ällötys. En osaa edes ihastua komeisiin.
Et ole ällötys! En voi puhua kaikkien komeiden puolesta, mutta henkilökohtaisesti ei ole käynyt edes mielessä pitää ketään ihmistä ällötyksenä. Olen pahoillani, että sinua on kiusattu ja se vaikuttaa vieläkin itsetuntoosi. Moni suomalainen, joka sanoo itseään tavikseksi omaa todella kauniita (suomalaisia) piirteitä. Kauneus on katsojan silmissä!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
M31 ja latino kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ällötys! En voi puhua kaikkien komeiden puolesta, mutta henkilökohtaisesti ei ole käynyt edes mielessä pitää ketään ihmistä ällötyksenä. Olen pahoillani, että sinua on kiusattu ja se vaikuttaa vieläkin itsetuntoosi. Moni suomalainen, joka sanoo itseään tavikseksi omaa todella kauniita (suomalaisia) piirteitä. Kauneus on katsojan silmissä!
En tunne itseäni ällöttäväksi muuten kuin vain komeiden miesten lähellä. Muun ajan pidän itseäni ihan kivannäköisenä! :)
No on sulla ongelmat. Samanlainen välillä ripuloiva otus hän on kuin muutkin. prööt