Tuli sitten pantua
miehen kanssa porttikongissa aamuyöllä pienessä kännissä. :D
Kommentit (13)
Kyllä mies sai, mä en kännin takia. Pystyasennossa pantiin takaapäin... Huh, onneksi kukaan (?) ei nähnyt.
ap
Melkeinpä. Minä 21v. ja mies 23v.
ap
Teki mieli seksiä, oli lämmin ilma eikä viitsitty tulla kotiin hässimään lapsen sekä lapsenvahdin kuullen.
ap
Miehen kanssa ollaan jääty kiinni kerran autosekstailusta...poliisit ajoi hymyillen ohi=D Muuten on junat ja bussit sekä metsät, rannat ja huvimajat yleisillä paikoilla käyty läpi! Ei sitä kotona tarvitse pelkästään harrastaa, ja ikää on 28 v ja kolme mukulaa. Suhde kukkii ihanasti seksin ja tunteiden kannalta=) Antaa kaikkien kukkien kukkia!
Tää kertookin ap paljon sun henkisestä tasostas..
Mutta mä en ymmärrä sitä että mikä tarve siitä on tänne tulla kehumaan??
kiva kuulla tällaisia tarinoita, itse olen taas kerran eroamassa, erottiin reilu vuosi sitten ja yritettiin uudelleen, ja nyt huomattiin ettei tästä tule mitään. yhteinen lapsi on, senkin takia tuntuu niin hemmetin pahalle. onneksi joillakin menee hyvin!:)
Jos panettaa, niin sillon on pantava. Tääkin pariskunta sattuu hässimään millon missäkin, jos sille tuntuu. Ja kolkyt jo kolkuttaa ovella ja lapsiakin on, eli ei siis ole kyse mistään teinihömppäilystä! AP:lle aplodit ;)
Me ollaan ihan hulluja nykyään, ei ollut ensimmäinen kerta julkisilla paikoilla... :/ Jotenkin sitä vaan siiderissä ei tajua. Mutta toisaalta ihan hauskaa :D
ap