Miksi oletetaan että jos nainen on vihainen, se johtuu kuukautisista? Ikäänkuin nainen ei voisi olla vihainen
Kommentit (24)
Itse en ainakaan oleta.
Tosin miksi kuukautiset eivät olisi oikea syy olla vihainen, jos ne ovat kivuliaat?
Miksi oletat, että näin oletetaan?
Mutta miksi naiset ovat vihaisena söpöjä?
Naisten mitätöinti saa ääliöiden nakit seisomaan. Mikään muu ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan oleta.
Tosin miksi kuukautiset eivät olisi oikea syy olla vihainen, jos ne ovat kivuliaat?
V***u sä oot tyhmä! Oikeesti ei hyvää..
Ap:llä selvästi hillomonsteri käymässä. Kyllä se siitä.
Kyllä mä ainakin olen räjähdys-herkempi ennen kuukautisia. Välillä myös kivut on tosi kovat ja tulee äksyiltyä senkin takia kun oon itsellä niin kurja olo ja tuntuu ettei saa sympatiaa.
Anteeksi!
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi naiset ovat vihaisena söpöjä?
Samasta syystä kuin moni pitää vihaista lasta söpönä.
Tiettyyn rajaan saakka tietysti molemmat - sen jälkeen alkaa ärsyttää.
Ap on tyypillinen heikkoitsetuntoinen suominainen. Säälittävää
782
Seksuaalista vallan käyttöä ja vähättelyä.
En minulla ainakaan kuukautisten aikaan ole energiaa olla vihainen. Nappailen särkylääkkeitä ja nukun. Ja nukun vähän lisää.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan oleta.
No jos se on oikea syy niin täytyy yrittää ymmärtää, mutta kun jotkut selittävät kaikki paskat luonteenpiirteensäkin kuukautisilla.
-M34
Vierailija kirjoitti:
Siksi kun jotkut naiset selittävät kaikki tuittuilunsa kuukautisilla.
En tunne ketään, joka tekisi näin.
Musta tuntuu joskus, että pystyn riittävän assertiivisesti (=varmaan joidenkin mielestä aggressiivisesti) ilmaisemaan mitä haluan VAIN kun mulla on pms päällä.
Koska tämä on miehille kätevä tapa mitätöidä naisen kiukku ja sen takana olevat todelliset syyt tai perustelut.
Se on kyllä ärsyttävää, kun on tällainen tapaus jolla ei ole ikinä ollut kuukautiskipuja tai PMS-oireita ja menkkoja on kestänyt jo yli 40 vuotta. Huomaan menkat siitä, että tulee vuoto. Onneksi kännykkään saa hälytyksen, ja ovat säännölliset niin ei tule yllätyksenä joka kuukausi. Ja sitten saa kuulla näitä "naiset on sellaisia äksyileviä.. naisilla pitäisi olla vapaapäiviä kun ovat niin kipeitä.."
Siksi kun jotkut naiset selittävät kaikki tuittuilunsa kuukautisilla.