Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi oletetaan että jos nainen on vihainen, se johtuu kuukautisista? Ikäänkuin nainen ei voisi olla vihainen

Vierailija
29.12.2018 |

ihan oikeasta syystä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli aina sitä mieltä, että minulla on kuukautiset kun huomautin jostain asiasta, ei v...tu, kyllä kuukauden jokaisena päivänä v...tti jokaisesta kotityöstä laistava mies. Ihan yhtä paljon v.tu..i kun sen vertaa ei tiennyt biologiasta, että pms oireet ilmenevät ennen kuukautisia.

Aikuisena kerran sanailin tästä asiasta miespuolisen psykan opettajan kanssa, nainen voi ihan oikeasti olla jostain asiasta vihainen, eikä hormoniensa vietävissä,

Eikö ole olemassa myös miehiä, jotka ajattelevat aivoillaan eikä alapäällään.

Vierailija
22/24 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän on, kun olen ollut aika monestikin vihainen, mutta kuukautisia ei ole ollut yli kolmeen vuoteen. Johtuen siis kahden lapsen syntymästä, en siis ole vaihdevuosi-ikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin äijä oli sanonut mun miehelle, että "sun vaimolla taitaa olla maha vähän kipeä", tarkoittaen tietenkin kuukautisia. Olin aiemmin suuttunut sille äijälle siitä, että hän oli ottanut meidän pihalta puupöllejä luvatta meidän poissaollessa, kuukautisilla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa.

Vierailija
24/24 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt on aina vihaisia, tai kynnysmattoja.