miksi olet palstalla lauantai-iltana?
Etkä viihteellä tai viettämässä aikaa läheistesi kanssa?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäisi kirjoittaa essee, yliopiston kurssi, palautuspäivä 7.1. Mikä hiton palautuspäivä se tuo on, olisi ollut ennen joulua niin olisi tullut tehtyä paremmalla motivaatiolla. Hemmetin tylsästä aiheesta, joka ei kiinnosta yhtään mutta pitää väsätä nyt eikä viime tingassa. Ukko istuu toisella puolella pöytää ja korjailee toisen läppärin saranoita. Muksu on saunassa - joo on riittävän iso olemaan siellä yksin.
Aihetta tähän vaan niin sävelletään yhdessä sulle vartissa. : D
Millä kielellä olisi se?
Ihan suomeksi. Ongelma on se, että sen pitää olla lyhyehkö tiivistelmä lukemastani kirjasta, joten ei taida onnistua ihan näin. Kiitos avusta, mutta plagiointi on kiellettyä. Tietojenkäsittelyn tutkimuksen kehitystä käsittelee aihe. Minä olen sielultani matemaatikko ja koodari, mutta nämäkin on tehtävä, jos haluaa valmistua.
Lisään vielä, että puolet on tehty, mutta kun nyt luen sitä, teksti on kamalaa jargonia.
NO sittenhän olet jo voiton puolella ja loppusuora!
Ja olet kirjan saanut luetuksi, se suurin työ.
Ei muuta kuin loppulikistys, teksti saa olla kamalaa. Jätät hautumaan kun valmis ja palaat vasta monen pvän jälkeen: teksti muuttunut siedettäväksi. Referaatti ei tarvitse olla kieleltään täydellisen hiottua. Potku👟
Vierailija kirjoitti:
VJ kirjoitti:
Minun pitäis kans kirjoittaa. Aihe on vuorovaikutuksen johtaminen. Jotenkin ei lähde yhtään lentoon tämä aihe, niin ajaudun tänne ja iltapäivälehtien sivuille. Kauhea syyllisyyden tunnekin, mutta sekään ei auta!
Oletkohan sä sitten oikea "ihminen" kirjoittamaan sitten siitä, jos se pitää väkisin keksiä?
Jos tämä kurssi olisi ollut valinnainen, niin en olisi valinnut. Mutta kun se on pakollinen, niin se täytyy tehdä vaikka ei inspiroi yhtään. No, toivottavasti ensi yönä saan nukuttua paremmin ja huomenna olisi parempi fiilis kirjoittaa.
Juuri syoty aamiainen ja kohta lahdetaan Tyynenmeren rannalle karvistelemaan kylmassa tuulessa.
Itsensä viihteelle järjestäminen on nykyään liian vaikeaa, vaivalloista ja aikaavievää. Teoriassa haluaisin käydä yökerhoissa tanssimassa, mutta asun syrjässä oman auton varassa ja ainoa kaveri taas asuu kaukana, sinne pitää jäädä aina yökylään. Olen vaan kotona kissojen kanssa. N31
En viitsi lähteä viihteelle, koska täällä ei pahemmin mitään siihen sopivia paikkoja ole, ei ole ketään jonka kanssa viihteelle lähteä eikä yksin viitsi lähteä eikä minulla olisi edes rahaa käytettäväksi viihteellä.
Mies kattoo tylsää leffaa vieressä ja mulla ei oo etes lukemista, joten surfailen.
Miksi pitäis olla viihteellä? Meillä oli jouluna mun ystävä, siinä oli viihdettä ihan kerrakseen. Mä olin tänään tallilla, vein yhden junnun ratsastamaan vuokrahevosellani. Nyt illalla olin saunassa. Lasten iltatoimet on tehty ja he ovat nyt sängyissä, kohta katsotaan My Brilliant Friendiä.
Välillä täällä, välillä muualla. Kirjo on laaja.
Juuri jumpattiin (vink vink), nyt lasilliset ja aivot narikkaan. Mies katsoo stand upia ja minä palstailen!
Joskus hyvä viihdepalsta kun on niin tolkuttoman tyhmää populaatiota että pisa kaatuu.
Istun tässä ja mietin, menisinkö lenkille vaikka jalkoja särkee ihan kamalasti, mutta kun en ole liikkunut päiväkausiin kivun takia, vai pelaisinko tietokoneella. Jämähtämällä tänne ongelma katoaa :D
Suomalainen viihdetarjonta ei maksa vaivaa. En maksa ylihintaista pääsymaksua paikkaan missä ei ole edes mitään ohjelmaa. Juotavat ylihinnoiteltua shaissea. En jaksa katsoa joitakin ns. julkkiksia tai sellaiseksi itseään luulevia ylimielisiä p*skapäitä hakemassa nostatusta olemattomalle egolleen.
Viihteellä ei ole mitään kiinnostavaa. Läheiseni ovat yläkerrassa: toinen nukuttaa, toinen on nukutettavana. Kunhan nukahtaminen on saavutettu, nukuttaja palaa seuraani, ja katsomme vähän Star Trekiä, ja syömme tuota uunissa paistuvaa pitsaa. Väliajan pötköttelen ja palstailen.
Sen kyllä ymmärrän, että vanhemmat täti- ja setäihmiset palstailevat täällä la-iltana, mutta että teinitkin roikkuvat täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä 50+ työtön eukko muuta viihdettä harrastaisi, kuin av-palstaa?
No näinpä. Tähän ei ole aktiivimallileikkuri vielä sentään iskenyt. Terveisin kohta kuusikymppinen ja raihnainen työtön eukko. Flunssakin päällä ja hemmetin liukasta ulkona, joten tässä nökötellään nyt vaan hissukseen.
Pitikö se Meghan-ketjukin poistaa, sai nauraa kunnolla.
Leikkuri ei ole iskenyt vai on iskenyt? Koita päättää jo.
Yksi leikkuri koko palsta. Pitäisi kieltää laittomana.
Siis mitäh? "Tähän (palstaan siis) ei ole aktiivimallileikkuri vielä sentään iskenyt" Miten tuon voi käsittää kahdella tavalla? Ketjun poisto eri asia. En ymmärtänyt, mutta ei kai haittaa. Täällä on niin hauskaa useimmiten. Ihanan sanavalmiita ihmisiä ja uutta tietoa tuutin täydeltä koko ajan, sen kun viitsii poimia. Ja ei, ei kannata uskoa kaikkea lukemaansa, tiedetään.
Ja vanhojen ketjujen nosto on kuin tv-uusinnat, mutta mitä väliä.
Vierailija kirjoitti:
Sen kyllä ymmärrän, että vanhemmat täti- ja setäihmiset palstailevat täällä la-iltana, mutta että teinitkin roikkuvat täällä.
No parempi tämäkin, kuin pussikaljojen kera kadulla ja vaaroille alttiina. Kaikki mukaan vaan! Miksi tämä olisi vain joidenkin tiettyjen etuoikeus?
Kovien kipujen takia piti tulla päivystykseen ja jouduin jäämään tänne. Taas kerran!
Kipupiikkikään ei enää oikein auta.
Olen selaillut puhelimella iltapäivälehtiä ja julkkisjuoruja ja vähän mitä vaan.
Toisaalta haluaisin mennä Facebookiin, mutta en kestä omaa elämää, jos meen kattoon, kuinka kaikilla on kavereita ja tekemistä.
Osa kamuista on viihteellä. Osa viettää koti-iltaa.
Tiedän ne päivitykset katsomattakin: tyttöporukan nauravainen porukkaselfie lähikuppilasta. Pariskuntien ja perheiden viikonloppuherkut. Tapahtumissa käynnit.
Itse olen taas sairaalassa. Ei täältä haluta päivittää mitään.
Mulla illan tapahtuma, kun hoitaja toi vissyä. Ketäpä tämmöset kiinnostaisi?
Kulutan täällä aikaa lukemalla näitä juttuja. Nyt päätin kirjoittaa.
Minusta taitaa tulla katkera AV-mamma :/
Rinnakkaisvietän aikaa läheisten kanssa: ne pelaa pleikkaa ja minä sohellan läppärin kanssa vieressä. Ilta tämä on siinä missä muutkin.