miksi olet palstalla lauantai-iltana?
Etkä viihteellä tai viettämässä aikaa läheistesi kanssa?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä 50+ työtön eukko muuta viihdettä harrastaisi, kuin av-palstaa?
No näinpä. Tähän ei ole aktiivimallileikkuri vielä sentään iskenyt. Terveisin kohta kuusikymppinen ja raihnainen työtön eukko. Flunssakin päällä ja hemmetin liukasta ulkona, joten tässä nökötellään nyt vaan hissukseen.
Pitikö se Meghan-ketjukin poistaa, sai nauraa kunnolla.
Niinpä. Kaikki hauskat ketjut poistuu, ennenkuin ehtii edes lukea. T. toinen räkätautinen 55v. eukko.
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäisi kirjoittaa essee, yliopiston kurssi, palautuspäivä 7.1. Mikä hiton palautuspäivä se tuo on, olisi ollut ennen joulua niin olisi tullut tehtyä paremmalla motivaatiolla. Hemmetin tylsästä aiheesta, joka ei kiinnosta yhtään mutta pitää väsätä nyt eikä viime tingassa. Ukko istuu toisella puolella pöytää ja korjailee toisen läppärin saranoita. Muksu on saunassa - joo on riittävän iso olemaan siellä yksin.
Aihetta tähän vaan niin sävelletään yhdessä sulle vartissa. : D
Millä kielellä olisi se?
No telkkarista kun ei tule oikein mitään hyvää. Sitäpaitsi av-palstalla on välillä ihan hyviäkin ketjuja.
Miks mä tekisin sun antamia vaihtoehtoja. Miksi itse et ole norjassa?
Minkä tyyppistä juttua meghanketjussa on ollut? Höh. Jäin paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä 50+ työtön eukko muuta viihdettä harrastaisi, kuin av-palstaa?
No näinpä. Tähän ei ole aktiivimallileikkuri vielä sentään iskenyt. Terveisin kohta kuusikymppinen ja raihnainen työtön eukko. Flunssakin päällä ja hemmetin liukasta ulkona, joten tässä nökötellään nyt vaan hissukseen.
Pitikö se Meghan-ketjukin poistaa, sai nauraa kunnolla.
Leikkuri ei ole iskenyt vai on iskenyt? Koita päättää jo.
Yksi leikkuri koko palsta. Pitäisi kieltää laittomana.
Minun pitäis kans kirjoittaa. Aihe on vuorovaikutuksen johtaminen. Jotenkin ei lähde yhtään lentoon tämä aihe, niin ajaudun tänne ja iltapäivälehtien sivuille. Kauhea syyllisyyden tunnekin, mutta sekään ei auta!
Tämä on hauska palsta, mutta en ymmärrä, miksi kaikki aloitukset poistuvat? Miksi täällä ei saa jutella rauhassa?
Mies on vallannut sohvan ja katsoo jotain tylsää leffaa, ei ole mitään luettavaa kun en ole jaksanut käydä kirjastossa, käsityön tekeminen vaatisi sen leffan sivustaseurailua (pieni asunto) eikä yhtään huvita. Vielä ei viitsi lähteä nukkumaankaan. Blogiin kirjoitin juuri pitkän pätkän joutessani. Jälkikasvu on omissa riennoissaan.
VJ kirjoitti:
Minun pitäis kans kirjoittaa. Aihe on vuorovaikutuksen johtaminen. Jotenkin ei lähde yhtään lentoon tämä aihe, niin ajaudun tänne ja iltapäivälehtien sivuille. Kauhea syyllisyyden tunnekin, mutta sekään ei auta!
Oletkohan sä sitten oikea "ihminen" kirjoittamaan sitten siitä, jos se pitää väkisin keksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun pitäisi kirjoittaa essee, yliopiston kurssi, palautuspäivä 7.1. Mikä hiton palautuspäivä se tuo on, olisi ollut ennen joulua niin olisi tullut tehtyä paremmalla motivaatiolla. Hemmetin tylsästä aiheesta, joka ei kiinnosta yhtään mutta pitää väsätä nyt eikä viime tingassa. Ukko istuu toisella puolella pöytää ja korjailee toisen läppärin saranoita. Muksu on saunassa - joo on riittävän iso olemaan siellä yksin.
Millä kielellä olisi se?
Ihan suomeksi. Ongelma on se, että sen pitää olla lyhyehkö tiivistelmä lukemastani kirjasta, joten ei taida onnistua ihan näin. Kiitos avusta, mutta plagiointi on kiellettyä. Tietojenkäsittelyn tutkimuksen kehitystä käsittelee aihe. Minä olen sielultani matemaatikko ja koodari, mutta nämäkin on tehtävä, jos haluaa valmistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarit tai juominen ei kiinnosta, parisuhdetta ei ole, kaverit ovat puolisoidensa kanssa, suku asuu kaukana eikä siten tunnu edes kovin läheiseltä. Olen tänään jo lukenut riittävästi kirjoja ja televisiotakaan en katso. Kävelylle voisi lähteä, mutta ulkona on liukasta (tekosyy). Mielelläni lähtisin johonkin, mutta en tiedä mitään lauantai-illan tapahtumaa, johon ei liittyisi olennaisena osana juominen.
Jotain konsertteja? Nyt voi olla vielä noita ilmaisiakin hienoja esityksiä vaikkapa kirkoissa. No, ensi kerralla sitten.
Konsertit kyllä kiinnostaisivat ja ennen palstailua kävinkin läpi Tampereen seudun tarjontaa. Ei löytynyt. Teatteri tietysti olisi voinut sopia. Tämänkään kokoisessa kaupungissa ei yllättäen ole kovin paljon vaihtoehtoja lauantai-iltana, tai sitten en vain osaa etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä kielellä olisi se?
Ihan suomeksi. Ongelma on se, että sen pitää olla lyhyehkö tiivistelmä lukemastani kirjasta, joten ei taida onnistua ihan näin. Kiitos avusta, mutta plagiointi on kiellettyä. Tietojenkäsittelyn tutkimuksen kehitystä käsittelee aihe. Minä olen sielultani matemaatikko ja koodari, mutta nämäkin on tehtävä, jos haluaa valmistua.
Lisään vielä, että puolet on tehty, mutta kun nyt luen sitä, teksti on kamalaa jargonia.
Flunssaa ja vähän lämpöä, mitään muuta ei jaksa tehdä. Luin kirjaa ja katsoin telkkaria jo aikaisemmin päivällä.
Odotan, kun mies valitsee jotain leffaa katsottavaksi.
Eukko varmaan sammuu taas tai vetää skitsot, juonu aamusta lähtien. Sitä odotellessa.
Olen viettänyt koko päivän läheisteni kanssa. Nyt haluan pari tuntia omaa aikaa ja se alkaa nettiä selailemalla.
Olin töissä. Tulin kotiin klo 13.30. Joun kahvia. Lähdettiin kauppoihin. Palattiin 18.00, on ihan pimeää.
Tein ruuan ja söin.
Nyt istun läppäri polvilla ja kirjoitan.
Jos vaikka jotain kiinnostavaa, vaan aiheet menee niin nopeasti, ettei niitä löydä kun pitää selata ihan 11 sivua.
TV:ssä on satoja ohjelmia, mutta mikään ei ile riittävän hyvä, keskittymiseen.
Puhekaveri ei kiinnostu nyt minun aiheistani, joten valitsin palstan.
Lapsilla kaveri yökylässä, leikkivät ja riekkuvat ympäriinsä kun odotetaan et sauna valmis. Kumppani haluaa omaa tilaa niin mä oon tulilinjalla puoliosallisena lasten leikeissä kun esimerkiksi joku ampuu mua nerfpyssyllä ja palstailen samalla
Jotain konsertteja? Nyt voi olla vielä noita ilmaisiakin hienoja esityksiä vaikkapa kirkoissa. No, ensi kerralla sitten.