Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidän itseään kuvaavia ja omakuvia muille esitteleviä todella tyhminä

Vierailija
29.12.2018 |

Ei ole enää montaa kamua, jotka olisivat säästäneet itsensä tuollaisilta käytöshäiriöiltä. Tämä maailma ei kyllä ole muutenkaan minua varten ja suunnittelmissani onkin muutto jonnekin syrjäisempään paikkaan, jossa ei ole ihmiskontakteja. Netin käyttöäkin pitää sitten rajoittaa varmaan vain laskujen maksuun, etten vahingossakaan näe yhtään mies/nais-bimboa tms. esittelemässä omahyväistä itseään. Nyt riittää.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Hyvää jatkoa!

Vierailija
2/46 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, komppaan sua ihan täysillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me too.

Vierailija
4/46 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Nuorilta ymmärtää vielä,mutta että aikuiset... Huhhuh.

Vierailija
5/46 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisia tyhjäpäitä ovat. Joillakin on varmaan tuhat itsestään otettua kuvaa netissä julkaistuna... Sanat eivät riitä kuvaamaan sitä tunnetta, kun näkee jonkun ns. hyvän tyypin tekevän tuota. En vaan voi ottaa vakavasti enää, kun asia on selvinnyt.

Vierailija
6/46 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn tämän viestin.

Vierailija
7/46 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minusta on kiva kuvata itseäni, että jää jotain muistoja, mutta en tod. laita mitään nettiin.

Vierailija
8/46 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi fb-kamu, joka postaa lähes joka päivä samantyyppisen naamakuvan itsestään: yläviistosta otettu, meikattu, hiukset laitettu ja vieno hymy. Ihmettelen tätä. Hän on kyllä hyvin kaunis, mutta onko sitten epävarmuutta vai mitä? Ei hän mikään tyhmäkään ole.

Vierailija
9/46 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, en ole vieläkään tottunut ja mennyt mukaan tähän, vaikka olin nuori aikuinen somen alkaessa kukoistaa. 30v

Vierailija
10/46 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 40 v kaveri, joka ottaa kuvia perseestään kuntosalin peilin kautta ja laittaa FB:iin.

En vaan tajua. Ei edes mikään bikini fitness perse, ihan tavallinen, suht. hoika. MIKSI???

Vierailija
11/46 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita ovat kuvat missä tarkoitus on esitellä joku sukulaislapsi, mutta selfieen on änkenyt tällätty minä. Tai upea maisema jää taustalle kun etualan täyttää minä.

Vierailija
12/46 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat sanat! Olen kohta 29v ja tuntuu muuten vain siltä että on ihan eristäytynytjos ei halua somessa olla.

Tämä nyky maailma ei ole yhtään minua varten ja tuntuu ettei sinulla ole mitään arvoa jos et ole tähti.

Vierailija
13/46 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään nolompaa, kuin aikuinen mies kuvailemassa itseään kuin pikkuprinsessa?

Vierailija
14/46 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Instagramissa seuraamisissa pari paikannimeä, koska halusin nähdä kauniita maisemakuvia sieltä. Harvassa olivat kuvat, joissa näkyisi pelkästään sitä paikkaa - ehkä pieni yksityiskohta etualalla - vaan aina isoimman tilan kuvasta vei jokin keikistelevä hempukka. Onhan se oikeasti outoa ja jotenkin surullistakin.

Vierailija
15/46 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheata huomiohuorausta tällaiset aloitukset somessa, saitko tarpeeksi tykkäyksiä?

Vierailija
16/46 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisia tyhjäpäitä ovat. Joillakin on varmaan tuhat itsestään otettua kuvaa netissä julkaistuna... Sanat eivät riitä kuvaamaan sitä tunnetta, kun näkee jonkun ns. hyvän tyypin tekevän tuota. En vaan voi ottaa vakavasti enää, kun asia on selvinnyt.

Juuri näin. Ihan tajuttoman mautonta, kertoo ihmisestä kyllä vaan niin ällöttävää kuvaa, ettei tajua, mitä he oikein kuvittelevat itsestään? Varsinkin suhteessa kehen? Minua ei ainakaan miellytetä kaverin typerillä poseerauksilla, siis excuse me. Ja ihan kenen tahansa miellyttämisyritys omalla julkiposeeraamisella on ihan tajuttoman typerää.

Vierailija
17/46 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin omakuvan itsestäni ja esittelin sitä ansioluettelossa muille. Tuloksena tuli hyväpalkkainen työ. Olenko siis todella tyhmä?

Vierailija
18/46 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista itsensä ylentämistä tällä kertaa. Ja muut komppaa, kun on kiva kuvitella itsensä muita älykkäämmäksi (ilman mitään meriittejä).

Vierailija
19/46 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista itsensä ylentämistä tällä kertaa. Ja muut komppaa, kun on kiva kuvitella itsensä muita älykkäämmäksi (ilman mitään meriittejä).

Siitä kohtaa, jossa tuollainen päätös tehdään, olemmekin älykkäämpiä.

Vierailija
20/46 |
30.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt alapeukutetaan, kun joku ei lähtenytkään mukaan rinkirunkkaukseen😁