Kyllästyin olemaan viides nainen
Onko muilla samanlaisia kokemuksia nykydeittsilusta? Tapailin miestä useamman kuukauden, joku koko ajan rakkautta ja yhteistä tulevaisuutta toitotti. Miehen kanssa yhteistä historiaa menneisyydessä, rakkautta? tai jotain joka jäi kesken. Mies kuitenkin tapaili samaan aikaan muitakin naisia ja jossain vaiheessa kertoikin että on muita. Halusin lopettaa suhteen, mies ei vaan päästänyt irti. Ihmetteli miten minua voisi haitata muiden tapailu kun ei muutakaan haittaa. Ei ole kuulemma keneltäkään pois. Jätin miehen ja taas rukoili, että jättää kuukauden sisällä muut suhteet paitsi yhden ja viimeisenkin puolen vuoden sisällä. Olen varmaan kummajainen, mutta lemppasin miehen lopullisesti. Hulluhan minä olen kun en halunnut kerran pari viikossa ottaa Jumalan lahjaa vastaan. Mies on hyvännäköinen, miellyttävä, auttavainen ja kaikkea mitä nainen toivoo, mutta tykkää vaan niin paljon naisista, että haluaa jakaa hyvyyttä muillekin.
Kommentit (4)
Ei mikään ihme, ettet halunnut jatkaa suhdetta. Ei edes ole normaalia tuollainen "rakkauden jakaminen" ja olettaminen, että se on kaikille ok.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ei kyllä ollut minun alfa, ehkä d- luokkaa, mutta hyvä puhumaan ja hurmaamaan. Puheella naiset saadaan.
Ihmeellistä tämä nykyaika. Siis kaveri pyörittää viittä naista ihan sujuvasti, ja käy ilmeisesti välillä töissäkin. Uskomatonta.
Sen siitä saa kun ei kelpaa muut kuin "alfaurokset"