Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tykkää siitä, että meitä ylipainoisia syyllistetään

Vierailija
29.12.2018 |

Aikuisena on käytännössä mahdotonta pysyä hoikkana ilman sairaalloista kalorien laskemista ja liikuntaa. Ei mulla ole aikaa liikkua tuntitolkulla päivittäin. Kaloreita laskemalla olen laihtunut 5kg. Ylipainoa on edelleen 15kg ja en usko että laihdun kovin paljoa tästä enää. Joten älkää vit*u viittikö arvostella/kiusata.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get ovet it. Pikemmin on päinvastoin, ennen Ylellä oli kokit Vanamo ja Kolmonen, jotka puhui terveellisestä ruoasta. Nyt Yleltä tulee kehopositiivisuus sarja, jossa syödään sipsejä ja todistellaan kuinka ylipaino on erittäin Ok.

Vierailija
42/44 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ylipainoiset olemme itse syyllisiä ylipainoomme. Laihduttaminen ei ole vaikeaa, toki vaikeampaa kuin jatkaa mässäilystä entiseen malliin, mutta se painon pitäminen alhaalla on vaimeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Get ovet it. Pikemmin on päinvastoin, ennen Ylellä oli kokit Vanamo ja Kolmonen, jotka puhui terveellisestä ruoasta. Nyt Yleltä tulee kehopositiivisuus sarja, jossa syödään sipsejä ja todistellaan kuinka ylipaino on erittäin Ok.

?? tämä kommentti liittyy mihin?

Vierailija
44/44 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin eihän se mukavaa ole ottaa vastuuta omista virheistään.

Mikä vid-un virhe se sulle on pelle. Jokainen meistä elää niin kuin parhaakseen näkee ja kokee. Olipas hyvän makuinen da capo.... boxi. Namskis....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi