Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testaa markkina-arvosi ilman kuvaa!

Vierailija
29.12.2018 |

Tämä on kuvaton tinder. Millainen olisi sinun profiilisi? :)

Kommentit (681)

Vierailija
1/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeasti koulutettu perheellinen nainen. Ikä 46 vuotta, pituus 164, normaalipainoinen, mutta sen ylärajoilla. Harrastan ulkoilua. En ole ikinä käynyt tinderissä enkä tiedä miten täällä pitää käyttäytyä.

Vierailija
2/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodokas blondi, korkeakoulutettu, iloinen, lapsiystävällinen, hulvaton, vakavarainen, normaalipainoinen, harrastuksina lukeminen ja saunominen. Aikaa vaikka mihin. Eläkkeellä pitkän akateemisen työuran jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.

Vierailija
4/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se arvon testaaminen tapahtuu? Ap:ko arvioi?

Vierailija
5/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36v, pitkä, urheilullinen ja leppoisa mies. Tumma, pukeudun tilanteen mukaisesti ja hyvin. Matkustelu on intohimoni ja onnellinen tasapuolinen parisuhde unelmani. Lapsia on edellisestä suhteesta. Olen rento, hyvässä ammatissa, hassu ja leikkisä, jämäkkä ja rehellinen, avoin ja sosiaalinen. Olen jalat maassa tyyppi ja keskityn elämään omaa elämääni. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Parisuhteelta haluan avoimuutta, luottamusta, leppoisuutta, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuuteen, keskustelutaitoa, rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, seksiä. Tasapuolista arjen hoitoa ja toisen arvostamista. Pidän mökkeilystä, ruoan laitosta, pullaaki osaan leipoa. Pidän siisteydestä ja siivoaminen kuuluu elämään, ilman nokan koputtamista. Mitä muuta? Olen komea mutta sehän on aina katsojan silmissä. Tyytyväinen kuitenkin. Pidän mökkeilystä ja harrastan monipuolisesti monenlaista liikuntaa.

Vielä jäi epäselväksi, pidätkö mökkeilystä ja harrastatko liikuntaa?

Vierailija
6/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 -vuotias nainen ja pidän:

- luonnosta ja rauhallisuudesta

- ruuasta ja viinistä

- eläimistä

- lapsista, mutta en halua omia

- liikunnasta, etenkin kestävyysjuoksusta

- mökkeilystä ja kalastuksesta

- keskusteluista, niin syvällisistä kuin pöljästä tajunnanvirrastakin

- listojen laatimisesta

En pidä:

- muiden haukkumisesta ja ankeilusta

- äijistelystä ja rehentelystä

- juhlimisesta aina baaribiletyksestä sukujuhlapönötykseen

- yksitoikkoisesta ajatusmaailmasta

- mielenkiinnottomuudesta maailmaa ja elämänkirjoa kohtaan

- kaupunkiasumisesta

- äärimmäisyydestä

- maksalaatikosta

Vierailija
7/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä, jotka eniten kehuvat, ovat karmeimman näköisiä.

Vierailija
8/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananas kuuluu pizzaan.

Vierailija
9/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI-mies

Ikää 39

Pituus 189

Paino 90

Hiukset ruskeat

Silmät siniset

Naimisissa ja kaksi pientä lasta

Urheilullinen (salibandy)

Tykkään hyvästä ruoasta, matkustelusta ja viinistä

En polta

Vierailija
10/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22v nainen, normaalipainoinen ja näytän ihan tavalliselta. Hiukset ovat pitkät ja ruskeat.

Opiskelen yliopistossa.

Tykkään koirista, lukemisesta ja Taco Bell -ruoasta. En harrasta muuta liikuntaa kuin koiran ulkoiluttamista.

En pidä bilettämisestä, alkoholin juomisesta enkä liiallisesta matkustelusta.

En suostuisi ikimaailmassa asumaan maaseudulla.

Vierailija
11/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-vuotias nainen. Matalasti koulutettu, rauhallinen, aika ujo. Pitää kissoista ja lukemisesta. Harrastuksina käsityöt ja ulkoilu. 163 cm ja 53 kg.

Vierailija
12/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42-vuotias lihaksikas, hiukan ylipainoinen mutta erittäin sporttinen, vastuullinen ja lapsirakas mies. Säästeliäs, töissä käyvä, vastuullinen ja sivistynyt. Haaveilen omasta kodista, vaikka on säästöjä asun toistaiseksi vuokralla. Unelmakumppaninikin lukemista kuin seiskalehteä ja pystyy kiipeämään halti-tunturille itsenäisesti.

En etsi seksiseuraa, koska pari kk sitten Tinderistä löytämäni nainen harrastaa sitä niin ettei kunto tahdo itselläni kestää. Enkä muutakaan, kunhan vain testaan millainen hopeakettu olen🙂

Pari ihanaa lasta edellisestä avioliitosta. Jos ovat este, swaippaa suosiolla vasemmalle sillä he ovat numero ykkönen elämässäni.

Vierailija
13/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä mulle kiitos

Vierailija
14/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tylsiä. 

Ei ihme ettei natsaa oikeassa elämässä ja tuskin Tinderissäkään. 

Oikeasti fiksu ja kaunis (siis ulkoisesti ja sisäisesti) ihminen löytää seuraa vaikka lenkillä. 

Vierailija
15/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mulle kiitos

Tuo erosi kun tuli kaapista ulos

Vierailija
16/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä nauttiminen on minulle tärkeämpää kuin "terveelliset elämäntavat". 

Lievä ylipaino vain plussaa, korkeampikin bmi käy enemmän kuin hyvin. Saa laihakin ilmoittautua. Ulkoinen yhdentekevää, tärkeintä asenne. Tupakka on minulle samantekevä asia eli jos poltat, niin matchaa vain. 

Oletko samanhenkinen? Voidaan juoda yhdessä viiniä ja laittaa lohipastaa ja katsoa telkusta hömppää tietenkin haukkuen kaikki voimakkain sanakääntein. 

Lenkillekin voidaan joskus mennä ja eritoten kulttuuritapahtumiin. Voit ehdottaa mitä vain. 

Olen 45-vuotias nainen ja sinä voit olla mitä tahansa paitsi et trikoohousuissa juokseva treenipelle. 

Tapaamalla se selviää tulemmeko juttuun. 

Vierailija
17/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tylsiä. 

Ei ihme ettei natsaa oikeassa elämässä ja tuskin Tinderissäkään. 

Oikeasti fiksu ja kaunis (siis ulkoisesti ja sisäisesti) ihminen löytää seuraa vaikka lenkillä. 

Sulta tais mennä aloituksen pointti vähän ohi.

Vierailija
18/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen nainen. Ylipainoinen, mutta liikunnallinen. Viihdyn luonnossa ja eräilemässä. Pidän eläimistä ja lapsetkin ovat ok, mutta omia en tahdo (toki jo ikäkin on este). Sinulla saa olla lapsia, ja arvostan sitä, jos he ovat elämässäsi ykkössijalla, kuten kuuluukin. Olen korkeakoulutettu, mutta tehnyt elämässäni monenlaista työtä, enkä arvostele ketään koulutuksen tai ammatin perusteella. Keskustelutaitoa kyllä arvostan.

(En ole Tinderissä, mutta uskon että jos olisin, en saisi vastauksia, ylipaino niin monelle kauhistus...)

Vierailija
19/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nainen ja tykkäilin ainaki monista naisten kuvailuista. Ihan hetero oon. Tais mennä mulla vähän ohi tämän tinderin säännöt. Niin paitsi että eihän ap niitä ees kertonut.

Vierailija
20/681 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen nainen. Ylipainoinen, mutta liikunnallinen. Viihdyn luonnossa ja eräilemässä. Pidän eläimistä ja lapsetkin ovat ok, mutta omia en tahdo (toki jo ikäkin on este). Sinulla saa olla lapsia, ja arvostan sitä, jos he ovat elämässäsi ykkössijalla, kuten kuuluukin. Olen korkeakoulutettu, mutta tehnyt elämässäni monenlaista työtä, enkä arvostele ketään koulutuksen tai ammatin perusteella. Keskustelutaitoa kyllä arvostan.

(En ole Tinderissä, mutta uskon että jos olisin, en saisi vastauksia, ylipaino niin monelle kauhistus...)

Ihana! Jos en olisi heteronainen, machaisin välittömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi