Ärsyttävimmät biisit koskaan ikinä?
Tänään meinasi katketa verisuoni päässä, kun radiosta tuli Sata Salamaa Antti Tuiskun tulkitsemana...!
Kommentit (299)
Aussibändin Ai vuu letko san go daun o mii....
joku virsi,missä sanotaan..siunaa äitiä ja isää,heille elinpäivää lisää...
Wiskarin joulubiisit 🤮🤮 lihava laulutaidoton liian isot muoti silmälasit päässä oleva juntti määkii 🤮🤮🤮🤮
Kaikki nää naukumisbiisit jota tulee jostain novakanavalta. miesääni naukuu you beatufull ja ulisee.
Hailii happamii... ja juu-juu-juustossa löytyy.
Kaikki nämä Suomi-popin laulajat, teoriassa aikuiset naiset, jotka laulavat=ääntelehtivät lapsen äänellä esim. Jannika, Sanni ym. Ihme yninää. Behmin laulusta ei saa selvää, mutisee epäselvästi. Vilkkumaan "laulu" särkee korvia. Niin epävireistä ettei tosikaan.
Mä oon lopettanut radion kuuntelemisen, kun tympäsee niin paljon kuulla koko aika samoja kappaleita. Mikään ei ärsyttäisi, jos koko aika ei soitettaisi samoja kappaleita.
Joulumaata en haluaisi kuulla tänä jouluna. Siitä mä oon jo saanut tarpeekseni.
Aikuinen nainen
Paula Koivuniemi
Vesala. Naukuu kuin Lempi-mummuvainaan kissa. Ei kestä mitenkään kuunnella!
"Saavissa on reikä, oi Eikka, oi Eikka..."
Ressu R:n kappaleet, hirveetä kuunneltavaa, joikaa ja ulisee ja valittaa. Alkuperäisten esittäjien tuhat kertaa parempia, esim Markus Jos vielä oot vapaa.
Kasari- ja ysäri"musa", ei voi ees verrata 60-ja 70-luvun musaan.
Vierailija kirjoitti:
Ressu R:n kappaleet, hirveetä kuunneltavaa, joikaa ja ulisee ja valittaa. Alkuperäisten esittäjien tuhat kertaa parempia, esim Markus Jos vielä oot vapaa.
Valitusvirsiä esittää myös Vesterinen, äijässä olisi ainesta parempaakin kuin itkuvirsiin.
Joel Hallikaisen ”laulaminen”. Kuulostaa kuin äänenmurrokseen tulleella teinillä olisi kröhää.
Käärijän cha cha chaa. Olen kuullut liian montakertaa tämän tomppelin kappaleen, ja laita paita päälle ettet vilustu senkin myrkynvihreä vitsaus.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lopettanut radion kuuntelemisen, kun tympäsee niin paljon kuulla koko aika samoja kappaleita. Mikään ei ärsyttäisi, jos koko aika ei soitettaisi samoja kappaleita.
Joulumaata en haluaisi kuulla tänä jouluna. Siitä mä oon jo saanut tarpeekseni.
Joulumaa on loputonta toistoa ilman mitään B-osaa, tosi raskasta kuunneltavaa. Mua ärsyttää myös ne sanotukset: Voi jos jostain saada voisin suuren puurokauhan, sillä antaa tahtoisin mä maailmalle rauhan. No voi että...
Vierailija kirjoitti:
Hailii happamii... ja juu-juu-juustossa löytyy.
Voisiko joku kertoa, että mitä ihmettä tarkoittaa tuo "juu juu juustossa löytyy".
Kenen lieneekään kappale levoton prinssi. Laulun henkilöllä ei ole pienintäkään itsekunnioitusta. "Mitä ikinä sä siellä teet, tiedät sen, levoton prinssi sua odottaa, mitä ikinä sä siellä teet. "
Nordmanin musiikki, yööök!