Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asuntonäytöissä kiinnitti huomioni ettei asunnoissa ole enää puhelinpöytiä.

Vierailija
19.07.2026 |

En todellakaan osta puhelinpöydätöntä kiinteistöä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
2/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että asunto myydään kalustettuna niin että saat sen puhelinpöydänkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
4/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnot eivät ole kiinteistöjä, mutta ainahan voit viedä oman puhelinpöydän kun muutat sisään. Ota puhelinluettelotkin.

Vierailija
5/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin myös ettei kiinteistössä ole sähköliitäntää. Muuten joku saattaisi ladata sähköautoaan siellä!

Vierailija
6/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Ei tipu eikä lirise.

Vierailija
7/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman.

Vierailija
8/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynnissä olleessa asunnossa, johon näytössä käydessäni viime vuonna ihastuin, ei ollut pistoketta lankapuhelimelle.  Ei tullut kauppoja.  Samaten järkevä paikka kirjahyllylle ja kirjoituskoneelle puuttui.

Vierailija
9/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään asennetaan puhelinkoppeja. Samoja toivoisi julkisiin, kun joku mölisee puhelua tai luukuttaa videoitaan täysillä ilman kuulokkeita. Kannattaa asentaa metallikoppi. En vain tiedä pystyykö se läpäisemään signaalia 😁

Vierailija
10/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, puhelinpöytä jonka päällä on sellainen pyöreä pitsiliina. Muuten ei tule kauppoja! 

Vierailija
11/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunnonvaihtoaikeissa ja käynyt useissakin näytöissä kuluvan vuoden aikana.  Ihmettelen tätä nykyistä rakennustapaa sijoittaa asunnon - jopa kolmion - kaikki ikkunat talon samalle seinälle elikä samaan ilmansuuntaan.  Vieretysten rivissä sijaitsevat huoneet ei voi olla järkevin mahdollinen ratkaisu!

Vierailija
12/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metallukopissa pitää käydä sitten valvovan viranomaisen itse tarkastamassa epäilyttävät puuhat. Ilman lupaa, tietysti. 

Vierailija
13/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunnonvaihtoaikeissa ja käynyt useissakin näytöissä kuluvan vuoden aikana.  Ihmettelen tätä nykyistä rakennustapaa sijoittaa asunnon - jopa kolmion - kaikki ikkunat talon samalle seinälle elikä samaan ilmansuuntaan.  Vieretysten rivissä sijaitsevat huoneet ei voi olla järkevin mahdollinen ratkaisu!

Se helpottaa läpivetoa helteellä 😉

Vierailija
14/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa että minne ne peräkammarin pojat nyt muka pitäisi laittaa?

Vierailija
15/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myynnissä olleessa asunnossa, johon näytössä käydessäni viime vuonna ihastuin, ei ollut pistoketta lankapuhelimelle.  Ei tullut kauppoja.  Samaten järkevä paikka kirjahyllylle ja kirjoituskoneelle puuttui.

Minullapa on!

Vierailija
16/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman.

Mihinkä sen lankapuhelimen sitten laittaa?

Vierailija
17/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂

Mitä hauskaa tässä on?

Vierailija
18/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaan aina keittiön kaapin, että leipäkone ja aromipesä mahtuvat hyvin.

Vierailija
19/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakennetaan asuintalo ja varsinkin suurempiin asuntoihin tehdään erillisinä pikku WC ja kylpyhuone, olisi suotavaa, että siellä kylppärissäkin olisi WC-allas.  Harvoin on, mitä ihmettelen.

Vierailija
20/39 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis pahinta se että löytää vihdoin ja viimein pitkän etsinnän jälkeen kämpän jossa on vakio varusteena sähkökirjoituskone mutta muutettuaan saa huomata ettei ole sähköjä! NYT SITTEN HIEMAN TARKKUUTTA ASIOIHIN!!!Oma syy, oma vika. Mee siis Oy Agrekaatti Ab.hen hommaamaan diesel agrekaatti jyskyttämään olohuoneen lattialle. Kelpaa siinä pakokaasujen katkussa lemmen kirjeitä kirjoitella ja runoja rustata...(Miks Diesel. No ku pitkällä aikavälillä diesel tulee halvemmaksi ku bentsiini.) Tämän teille tiedotti: Turun paappa